Fijn dat er zoveel tips zijn binnengekomen al! Hoe hebben jullie het gisteravond ervaren? Oh, ik dat artikel staat dat er mensen zijn die je zus mijden omdat ze denken dat hij echt een crimineel was, daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat dat een gevolg zou zijn.. Poeh.. Lastig om daar ook nog weer mee om te moeten gaan, terwijl je nog vol in het rouwproces zit..
Sterkte Cherell0
En Geeske ook.. Poes inslapen is ook erg rot.. Het huis is dan inderdaad ineens zo leeg.. Wel leuk van de geslaagde marathon!
Zo even een berichtje uit Nieuw Zeeland. Ik zit in de leesmode dus wel even alles gelezen maar ben niet erg actief met melden. Sterkte voor degenen die het nodig hebben.
Me verzorgster is alweer mee gestopt. Vond het niks ken weer veder zoeken Maar gelukkig als me stal af is ga ik ze verhuizen staan ze dag en nacht buiten
Nieuw Zeeland woont familie van mij Maar helaas nog nooit geweest.. staat nog wel op de planning!
Jolijn, ik vond dat je zus zich enorm groot weet te houden zeg! Kan me voorstellen dat ze helemaal gek wordt van verdriet/radeloosheid etc, maar ze vocht zich er heel knap doorheen. Heel pakkend… En idd, als mensen je gaan mijden omdat ze denken dat hij crimineel was, dan gaan ze wel erg ver he?! Verschrikkelijk. Ik hoop dat er goede tips tussen zitten!
Joyce, hopen dat je ze snel kunt verhuizen! Ze kunnen uiteraard makkelijk dag en nacht buiten en ze staan ziezo lekker samen, dus dat moet geen probleem zijn!
Wat is je idee dan joyce? Ga je ze thuis ergens zetten oid.?
MachoPablo
Geplaatst: 25-09-14 21:29
Nee op de stal waar ik sta staat al heel lang schuur leeg nooit gebruikt nu was het wil jij die niet hebben. Staat veel onkruid en schuur staat vol enz foto volgen morgen is nu te donker
Ik zou echt heel snel bij die familie op bezoek gaan Geeske haha Wij hebben ook familie in Londen, maak ik graag gebruik van Zij komen ook graag en vaak naar Nederland, dus zo kunnen we het mooi regelen
Meiden, even bij deze, Ik wil het even niet openbaar over hebben, Er is de afgelopen dagen veel gebeurd, En ik zit er enorm mee, Ik trek me daarom terug even, En zal weinig reageren, Sorry ervoor
Wauw Utopia wat een gave foto zeg, wil ook zo graag weer eens lekker naar het strand!
En wat een heerlijke foto's moonforever vooral die samen aan het eten
En Robijntjah wat een geweldig dier is dat, en nog zo jong had hem echt veel ouder geschat al zeker 2 dacht ik!
En leuk Edkingenzo, Zwolle is ook lekker dichtbij mij haha ik woon in Steenwijk
Eros heeft vandaag voor het eerst kennis gemaakt met andere paarden en vond het helemaal leuk! Hopelijk kan hij er zo snel mogelijk een maatje bij . Op dit moment loop ik nog steeds wel veel met hem ook al kan hij ook de hele dag door de wei lopen, en ook vind hij honden helemaal geweldig maar meer contact met paarden zou ik toch wel het lekkerste voor hem vinden. [ITP] Eros eerste echte kennismaking met paarden