Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[BB-ITP] Chailai 5 weken drachtig
. Fijn dat het zo goed ging. Moet wel een beetje wennen aan de westernoutfits
. Hoe gaat het rijden van je dochter op Maria nu, nog steeds plezier in?
. Paarden blijven toch weer liever buiten staan als in de schuilstallen... apart hè? Daar gaan ze dus in voor schaduw als het warm is, en vroeg in de avond als het muggentijd is, verder echt weinig.
De eerste althans, ze vond het heel spannend, snapte echt niet wat er met haar lijf gebeurde. Had dus echt behoefte aan heel veel steun en hulp. Maar toen de 2 eraan kwam toen kroop ze dieper onder de dekens weg en vond ze dat ze het prima alleen aan kon
Ze heeft de hele nacht al onrustig gelegen en had de hele nacht ook al behoefte aan aandacht, mijn nacht is dus ook wat onrustig geweest
) Valt wellicht dus mee met de hoeveelheden zand die hij inslikt (en heb het hem pas 1 keer zien doen).
Maar hij was wel braaf. Toch mis ik nog wel de echte band, het echte vertrouwen en elkar goed kennen> gaat zeker komen hoor. Daar ben ik neit bang voor. Maar hoe lang duurde dat bij jullie ongeveer? Dat je echt een team was zeg maar?
. heel veel sterkte
.
soms heb ik het gevoel dat het al veel langer is en soms heb ik het gevoel dat ie nog maar een week weg is.
was vanmiddag bij de paarden, wilde Flavio even borstelen en hoeven uitkrabben, bij de derde hoef, een voorhoef, schopte hij ineens met zijn achterbeen naar voren keihard tegen mijn hoofd aan. Lag even op de grond en toen ik overeind kwam sprong hij bijna op me. Voorhoofd ligt open, bloeden, duizelig. Daarna kwam er ineens uit van de staljongens dat hij hen probeert aan te vallen als ze zijn box ingaan. Weet niet waar dit nou vandaan komt
het leek juist zo goed te gaan, hij werd steeds rustiger en minder schrikachtig..