Wat een vragen allemaal, beantwoord ik eerst die en dan na Fuego vanmiddag ga ik weer bijlezen.
Ik ga naar Arnhem verhuizen, eigenlijk nog net in Arnhem bij de Betuwe, in het Haam, in wijk Schuytgraaf. Is een niewbouw project, bedoeling is dat het in de natuur ligt enzo, dus niet allemaal opelkaar gepropt. Dus ook vrij uitzicht, ons hui kijkt uit op een weiland met paardjes en koeitjes enzo, en de Manege heet Manege de Holland ofzo, of vereneging de Loyaruiters ofzoiets wat daar gevestigd was, en dat is op loopafstand, 1200 meter van ons huis, waar we op uit kijken. Ik (Of wij) gaan weg omdat mijn moeder mijn stiefvader heel erg mist (Die kwam of komt elke week hierheen met het vliegtuit) en dat vliegen op en neer voor hem dus ook heel zwaar is en school hier heel erg meevalt je veel minder mogelijkheden hebt met school voor later, en mijn stiefvader hier niet kan werken omdat de lonen hier veelste laag zijn, en ik mijn vrienden zo ontzettend mis dat ik eigenlijk helemaal kapot ga als ik ze nog langer moet missen.
Zo
.
Edit: Iedereen zegt wel, woonde ik maar daar, maar echt waar, als je hier een tijdje woont is dat wel anders hihi. Een Zweedse man die over ter wereld had gewoont, en nu hier woonde had daar echt de perfecte woorden voor. Hij vond dit het rotste land waar hij gewoont had en ging weer terug naar Zweden. Het is alsof je elke dag in een hol woont, je weet niet wat er om je heen (Spanjaarden) gebeurd, wat om vloeiend Spaans te kunnen en te leren moet je jong zijn, op oudere leeftijd gaat dat een stukken moelijker. Je hebt vast Nederlandse televisie omdat je Spaans niet kunt verstaan, verder ga je met Nederlandser om als je in een Nederlands gebeuren woont en reken maar errop, die roddelen zo ontzettend erg dat je beter ergens kan wonen met Spanjaarden, maar die kun je weer niet verstaan en heb je geen contact.. Het valt hier allemaal zo mee als jullie denken, voor een vakantie is het super, ik kwam hier van jongs af aan elke vakantie soms zelfs 2 keer, maar om te wonen, nee.. Nooit meer. Het enigste waarvan je kan genieten is je paard en de zon. De scholen zijn hier meesteal slecht en hebben niet veel keuzes, je kan er niets van verstaan. Een internationale school staat al helemaal slecht bekend en als je erruit komt kan je geen Spaans omdat ze Engels spreken dus heb je er niets aan, en nog veel meer maar dat is te veel om op te noemen en ik kan het lang niet zo mooi en duidelijk zeggen als die Zweedse, ben 't toch vergeten haha.
Laatst bijgewerkt door Eskimo op 28-02-08 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt