Ik heb eigenlijk nu standaard buiten zo'n kokertje met naam en telefoonnr aan mn zadel en hoofdstel zitten! als ik val en paard gaat kan ik altijd gebeld worden dat die gevangen is!
het is hier wel gezellig op de vrijdag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar zat vooral in de zenuwen dat als ie de strandweg helemaal af was (daar is het niet zo druk en had ie ook het fietspad genomen) hij een drukke weg zou oversteken waar mensen geen zicht hebben op wat er uit de strandweg komt. De boender had ie ook wel afgekomen, die is gelukkig ook rustig! Maar ja die oversteek daar zat ik best wel over in! Had ook gelijk stal gebeld en die waren al richting strand komen rijden om te kijken of ze hem zagen. Maar gelukkig hadden ze hem vrij snel te pakken
. Kwam ik ook nog een politie agent op een motor tegen (toen ik er weer op zat). Agent: 'Hebben jullie een los lopend paard gezien?' Ik: 'Uhmmm ja dat was deze'. Agent: 'Okeeeej mooi je zit er weer op! Ja kan gebeuren he, ach ik moet me pas zorgen maken als deze onder me vandaan schiet (wijzend naar zn motor), dat zou helemaal wat zijn!
. Meneer wilde wel een paar keer wegspringen omdat die dravers met sulky's best wel spannend waren (passeerde ons ook in draf, reden wel langs de waterkant maar goed...). Maar kon hem goed bij me houden
. We waren ook al bewust aan de duinkant in het wat mullere zand gaan rijden, mochten ze gaan rennen dan waren ze zo moe
. Mies_Apollo schreef:Ik heb eigenlijk nu standaard buiten zo'n kokertje met naam en telefoonnr aan mn zadel en hoofdstel zitten! als ik val en paard gaat kan ik altijd gebeld worden dat die gevangen is!
. Zo'n sleutelmapje met daarin een briefje met zijn naam, de stal + adres en telefoonnummer en mijn naam en telefoonnummer. Mocht ik nu een keer ernaast gaan en buiten bewustzijn raken ofzo dan kunnen ze ook altijd nog stal bellen
. Hoop alleen dat niemand het ooit nodig heeft!
.
. Jij hebt er toch ook nog is op gereden Ilona?
.