Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

regine schreef:Cynthia Marialva is echt prachtig!! En wat een gaaf dekje met zo’n kroon! Heb je dat zelf gemaakt?
ohh zegt die verkoopster dat is dat sjabrakje ik zo van
ja zegt ze dat is echt swarofskie(hoe je het ook schrijven mag) kristal (dat hele kroontje is dus gemaakt van swarofskie kristallen gemaak) kreeg er een centificaat bij en al en vondt het zo een mooi dingen Roelie ook dat ik zei ach vooruit, maar normaal gesproken koop ik geen sjabrak van 229 euro hoor
borderjay schreef:Cynthia WoW! Je hebt 2 van die schitterende valken!!!!![]()
Mooi hoor! En fijn dat je er van hebt kunnen genieten.
ooooooiiiit wil ik ook eens met Moreno op het strand rijden
en Maria is drachtig van Marialva
ken je je voorstellen wat daar uit gaat komen voor veulen
als het een hengst veulen is wil sanne die heeeeel erg graag

Jij ook vast lekker slapen!
Gelukkig heeft ie een vrouw die daar niks achter gaat lopen zoeken. hihi. Ik zit er echt niet mee. Nou ja, een beetje, als ie een halfgevulde 2-paardstrailer meeneemt voor een leuke buitenrit en mij en hit thuislaat, dan kan ik aardig sjagrijnig worden. Maar het is hem gegund hoor.
Dus met halster lukt het ook al! Wow, wat een superbeest. Nou, dat laat ik bij Sam wel uit mijn hoofd. En lekker naar de bossen. Hoe is het gegaan? Super zo te lezen. Ja, ach, paarden gaan altijd graag terug naar het oude hè? Het is niet anders. Gewoon goed voor je beestje blijven zorgen, dan gaat het wel over. Wel een compliment dat de paardjes het zo naar hun zin hadden daar!
Maar hij is er níet afgevallen hoor. hihihi, het leek alleen maar zo.

Dat black is iets moois hoor! Moet ik ook eens voor elkaar zien te krijgen. Mooie foto's! Je laat me altijd wel nadenken. Ik vond de bruine ook erg mooi zo, maar idd, als ik er over nadenk is de achtergrond dan weer te druk. Toch wel een mooi paard ook om te zien!
Sam doet het namelijk wel...

Ik wil ook nog wel een keer terug naar het dolfinarium!
Shannon werd een beetje heet..dus toen voor ons een paard ging galopperen was ze flink beledigd dat ze niet meemocht en toen ze eenmaal mocht ging ze er ook helemaal voor. Normaal wil ze niet zo graag voorop, maar ik moest dr echt inhouden! Super rit gemaakt dus!
. Ben net terug van vakantie en moet alles nog bijlezen. Gaat vandaag niet lukken, want moet al mijn vakantiespullen nog opruimen, straks krijg ik ook nog visite en daarna ben ik naar een feestje.
. spokie79 schreef:Hallo, ik kom weer even gedag zeggen. Ben net terug van vakantie en moet alles nog bijlezen. Gaat vandaag niet lukken, want moet al mijn vakantiespullen nog opruimen, straks krijg ik ook nog visite en daarna ben ik naar een feestje.
Maar ga proberen jullie vanaf nu weer bij te houden. Had trouwens wel verwacht dat jullie al bij pagina 500 zouden zijn.
Gefeliciteerd Anita!
haha. Gelukkig zijn de door jullie gemaakte foto's wel leuk geworden en leuk filmpje ook! Gaan de merrie en hengst gewoon samen in de trailer of zijn jullie met twee trailers gegaan?