[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:06

Karina : fijn dat het zo goed verlopen is.
je heb echter goede keuze gemaakt zo tehoren.

Missdonna: Ja alles gaat goed lekker klaar maken voor morgen.
heb er zin in om met baron te showen in Bunschoten hahaha.

Zasread: Strana is een lipizanner hengst en is mooi witzilver van kleur.
Ik ken hem nog van de paardenhoeve.
ik vond hem altijd al zo mooi tja wat wil je ik had nog nooit een echte Lipi gezien hij was dus me eerste die ik zag.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:21

Volgens mij wel, ze hadden 2 lippizaner hengsten staan geloof ik. Ik heb alle opgenoemde namen alleen niet zo goed onthouden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:26

Wat spreken we nou af voor morgen om te meeten?
Om 13.00 bij de LVN-stand?
Of om 15.00 bij de kür van Marcel?

Ilona -> Een fries die Z-dressuur heeft gelopen, wauw!
Daar kan je nog eens wat van leren lijkt mij!
Ja normaal als ik een buitenrit maak of met wandelen dan stapt ze flink door, maar nu waren de grassprietjes veel aantrekkelijker!
Leuke foto's weer!
Ze had beter de flits uit kunnen zetten met foto's maken, de flits komt namelijk niet zover.
Volgende keer beter!

Sandra -> Mooie hengst die Apolo!

Paola -> Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd met Doutzen!
Dat wordt idd de komende 3 jaar veel km's maken, maar dat heb je er graag voor over volgens mij!

Petra -> Ojee, das niet zo mooi Peet.
Je man is toch arts? Dan kan hij toch helemaal niet zonder rijbewijs?
Ik zou met hem afspreken dat je hem wegbrengt wanneer het kan en uitkomt, en anders zal hij met OV moeten of carpoolen.
Jij hebt ook je verplichtingen, die kan je dan toch niet zomaar laten vallen omdat hij zo'n stomme fout heeft gemaakt?
Hoe kan hij nu zijn rijbewijs weer terug krijgen?
Hier een hele dikke Ach gut en Kusje van mij voor jou.

Michelle -> Sita loopt zeker heel netjes! Kan je nagaan wat je in een maand al kan bereiken!

Karina -> Goed dat je je gevoel hebt gevolgd blijkt maar!
Lekker voor Veludo dat hij nu weer thuis is, nu hopen dat de bloedophoping snel weg gaat.

Weet iemand toevallig hoe het met Lindy gaat?
Die heb ik hier al een poosje niet meer gespot........

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:44

Ik wil ook heen!! Alleen ik kan niet Scheve mond

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:44

Hey iedereen!

Sanne: Wist wel dat je op het moment niet reed, vroeg me alleen af of je pas weer gaat rijden als het veulen volwassen is Lachen
Zou wel tof zijn als je af en toe op die fokkerij kan komen rijden Ja
Jij meet ook zomaar iedereen hier uit het topic he, leuk joh!!
Succes met de voetbal vandaag!
Ilona: En gister genoten van het mooie weer&je vrije dag?? Haha!
Leuke foto's van jou&Manda!
Saida: Aaah, jammer dat je het veulentje zn boeman bent.. Haha, je merkt ook altijd dat de paarden degene die voert altijd toch wel errug leuk vinden Tong uitsteken
Mies: aaah was Joris bijna plat? Gelukkig dat Encanto dat ritje wel leuk vond!
Leuke foto's van Encanto en Sita!
EN je krijgt er dus een stalgenootje bij, leuk Haha!
Breghje: Wat voor paard heb je eigenlijk? Dat heb ik gemist denk Bloos
SandravdB: Wat een knap paard is Apollo!
Paola: Wat stoerrrr, kan me voorstellen dat je het niet echt beseft! Haha, die had ik echt niet zien aankomen.
Wat een schatje is het he, Doutzen, vind de naam ook errug leuk! Gefeliciteerd!
Peet: oeei, das balen, die kerels ook af en toe
Karina: Haha, ook zo'n slettemerrie haha, Furia staat met een Arabische merrie op de wei en die is ook zo erg, schaamteloos gewoon Tong uitsteken
Gelukkig dat de castratie redelijk goed verlopen is, dan ben je inderdaad blij dat je het op de kliniek hebt gedaan.
Madieke: He kom je ook weer eens langs? Die tandjes zijn leuk he! Fuur zn laatste zit los die moet er nog uitkomen Haha!
Saida: Ja, is wel een goede waar spreken we af? Die kur van Marcel kom ik sowieso kijken Haha!
Dus dat lijkt me wel handig want volgens mij is er om 13.00 ook wel wat leuks aan de gang?
Nee Lindy heb ik ook al een tijdje niet gespot, misschien is ze druk bezig van haar zwangerschap te genieten? Haha!

Zo gisteren weer ledenvergadering gehad van de rijvereniging, is altijd wel leuk!
Staleigenaresse en ik heb spontaan besloten ons op te geven voor de Pas-de-deux, volgende week zaterdag hihi Nagelbijten / Gniffelen
Dus we hebben een week om de kur er in te krijgen (gelukkig hebben we er nog 2 klaar liggen).
En ik ga niet op Furia, maar de ruim 1.70 grote oudere merrie die M1 heeft gelopen en waar ik nog niet op heb gezeten, dus die moet ik ook nog ff leren kennen Vork
Furia en ik hebben namelijk die zondag wedstrijd dus die ga ik niet 2 keer achter elkaar starten (zaterdag&zondag).

Heb er zin in Haha! Ga nu ook zo naar stal om Furia te rijden en daarna die merrie, ben benieuwd Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:54

Dag allen,

Ik spam mijn topic nog even [HAW] Ik op Boykin (van Kaatje89) Bloos voor degene die hem nog niet gezien hadden.

Madelief: Ik blijf zo om de week naar Kaatje89 gaan, ik help haar dan en in ruil daarvoor mag ik ook even rondhobbelen op Boykin. En ik ga af en toe een weekend of midweek naar de fokkers van het veulen. Ik ga er 28 april weer heen, ben benieuwd of Fiesta in dat maandje een flinke buik heeft gekregen.
Ja, ik doe aan stiekem meeten (Lisenka wist niet dat we kwamen), straks sta ik ineens bij jou op de stoep Knipoog
Spannend, in 1 week een pas de deux leren op een vreemd paard. En het zal wel heeeeel anders rijden dan Furia!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:00

Weer nieuwe foto's van Grytsje en Cipke!
Cipke wilde mams nadoen met rollen, maar hij vindt het nog best wel moeilijk, hahaha!

Hey! Wat doet mama nou raar?
Afbeelding

Zo te zien vindt ze dit nog lekker ook.....
Afbeelding

Eens kijken of ik dat ook kan, eerst schrapen......
Afbeelding

Eh.... waar is mama nou?
Afbeelding

Mamaaaaaa!
Afbeelding

Eerst nog ff gek doen.
Afbeelding

Nou doet mama al weer zo gek....
Afbeelding

Ik ga het nog een keer proberen, eerst schrapen want dat doet mama ook.
Afbeelding

Dan zakt ze door haar benen....... eh zo ongeveer......
Afbeelding

Dan haar ene voorbeen, en hoe ging het ook al weer verder?
Afbeelding

Oja! Die andere voorbeen moet ook nog!
Afbeelding

En nu? Nu weet ik het niet meer. Zal dat zand lekker zijn?
Afbeelding

Tjeempie, hier wordt je best wel moe van hoor!
Afbeelding

Ik ga nu eerst even een lekker dutje doen in de zon...... Dromen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:05

Ahhhhh zo schattig!! Leuke foto's Saida.
Je zult ongetwijfeld veel meer van dit soort momenten zien dat hij het gedrag van mama gaat spiegelen. Dus camera bij de hand houden! Vork

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:05

whahahaha ROFL ROFL Wat een brilliante foto's!!!
Cipke is een echte clown Tong uitsteken Hij ziet er trouwens goed uit!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:06

Echt te schattig gewoon!

Ik ben helemaal into de veulie's momenteel Bloos en vind al die foto's dus echt geweldig.
Zo leuk om te zien wat een halsbrekende toeren ze uithalen.
Gaat het goed met Cip?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:35

Zo, ik ga weer eens wat bijreageren.
Allereerst, iedereen heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier vandaag en morgen bij Paarden van de Zon. Ik ga niet, omdat ik eventjes geen extraatjes voor mezelf doe Knipoog. Moet ook de periode van geen studiefinanciering en mn nieuwe salaris overbruggen, en (als het goed is) heb ik Billy natuurlijk zometeen, bovendien ga ik ook nog met mn vriendinnen op vakantie. Dus ik moet eventjes mn geld in de gaten houden, aangezien we ook moeten eten Haha! Haha!.

Michelle, leuk die foto's van Encanto van vroeger. Het zal wel pijn doen om dat te zien Ach gut. Maar gelukkig dat je nog wel andere dingen met hem kan doen.
Leuke fotoos van Sita, ik vind haar op de foto groter en forser ogen dan in t echt, maar misschien kwam dat idd door de blub. Wat is die bak snel opgeknapt!! Het is toch dezelfde bak?

Ilona, leuke fotootjes hoor van Amanda! Hengsten(merrie?:P)vlecht staat leuk. En een mooi setje Haha!.

Sanne, haha ik ken dat gevoel van niet meer kunnen wachten.. Bij mij lopen de zenuwen en vlinders hoog op af en toe maar ik probeer er gewoon niet aan te denken. Tot hoe oud blijft het veulen eigelijk bij zijn moeder/op die stal staan?

Paola, ik had je al gefeliciteerd maar nog een keer, wat een bofkont, zowel jij als Doutzen. Een heerlijk veulentje zeg!

Peet, ja echt balen joh.. Ik zou hem iig niet elke dag brengen, of iig naar de mogelijkheden kijken qua openbaar vervoer/fietsen enz. Sterkte ermee!

Karina
, haha een je weet wel hengst Nagelbijten / Gniffelen. Arm beest Knipoog.

Madieke, leuk he tandjes vinden!

Saida, wat een prachtig fotoos, zit hier echt te genieten van dat knappe veulentje! En wat ligt ie grappig! De wondjes zijn al aan t genezen?

Nou, maandag ga ik bellen voor een afspraak voor de keuring, vrijdag de 25e gaat t worden (hopelijk:P).
Ik ga bij die DAklinkiek die Peet me had aangeraden, Den Ham. Ziet er allemaal goed en luxe uit.
Ik heb echt zin erin!!!!!
Voor de rest niet echt iets boeiends te melden, dacht ik zo.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 13:00

Ook ik ga even bijreageren.

Inderdaad wil ook ik iedereen veel plezier toewensen bij paarden van de zon. Ik ga ook niet. Ben wel toe aan een beetje rust dit weekend. Volgende week is het ook weer een drukke week, dus ik heb mezelf even wat rudt beloofd. Dus lekker bankhangen, lezen en wat in mijn tuin rommelen als het mooi weer is. Ook moet ik van mezelf aan mijn conditie werken, dus ga ik zo lekker naar Sun fietsen. Even kijken hoe het met het ventje is.

Saida, wat een geweldige foto's van Cipke. Het is echt zo'n heerlijk babytje.

Paola, jij gefeliciteerd met Doutzen. Echt heel gaaf. En het is echt een prachtig veulen met een mooie papa en mama.

Sanne, wat een plaatje is die Boykin ook. Echt leuk. En als je zo tegen voetbal opziet, zou ik inderdaad op gaan zeggen. Je hebt al genoeg dingen die je moet doen en verder heerlijk van het leven genieten hoor.

Madelief, is leuk en ook wel eens goed om op een ander paard te rijden. Maar dat gaat toch wel helemaal goedkomen.

Peet, wat erg zeg. Maar inderdaad: Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten. En ik vind ook niet dat je je maar helemaal naar hem moet schikken. Misschien dat hij er dan wat van leert. Als het jou uitkomt, kan je hem natuurlijk altijd brengen. Maar hij hoeft niet nu jouw agenda te gaan bepalen, omdat hij het nodig vond om zijn rijbewijs in te leveren.

Karina, fijn dat het met Veludo goed ging.

Mies, wat een poepie is Sita ook. En inderdaad prachtige foto's van Encanto.

Ik ben gisteravond en vanmorgen de hele tijd weer met verslag bezig geweest. Dus voorlopig, tot ik hem weer terug krijg van mijn stagebegeleider, ben ik er even klaar mee. Wat een hoop werk zeg. Maar ik vind het er wel aardig uitzien en dan heb je er toch wat voor terug.
Sun staat lekker 24/7 op het land en die heeft dus ook een paar daagjes vrij. Maar hij heeft het druk genoeg met 'zijn merries' te beschermen tegen die ene ruin die ook op het land staat. Leuk om te zien.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 14:18

Geweldige foto's van Cipke!!! Fantastisch dat je dat zo leuk vast hebt kunnen leggen Haha!

Ik had vandaag les met beide heren. Echter zijn ze allebeide kreupel ineens. Dus die les werdt niet wat Boos!
Baal zo... Verdrietig kan ook niks vinden. Hopelijk hebben ze zoch gewoon geblesseerd met het spelen en is het morgen weer beterder.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:10

Ik ben echt zo ontzettend chagerijnig Boos! We hebben gelijk gespeeld, op zich geen ramp, maar tot we 0-1 achter kwamen te staan voetbalde we echt als oma's. Ik stond in de verdediging, liep me hele tijd uit de naad en de rest stond half te slapen. Toen het 0-1 was konden we ineens wel voetballen maar toen hadden we nog maar een kwartier (van de 90 minuten die een wedstrijd duurt!) Argh, dit was de druppel nu stop ik echt! Heb net al de brief klaar gemaakt.

Jasmijn: In ieder geval tot het 6 maanden is, ik wil hem zodra het afgespeend is zo snel mogelijk hier thuis hebben.

Spokie: Dat afstuderen is nog een behoorlijke klus dus. Hopelijk word je verslag goedgekeurd!
Hoe was het met Sun, had hij je een beetje gemist?

Patries: Das balen, niet handig van je jongens, sterkte en hopelijk is het niets ergs Ach gut

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:27

Sanne, ik heb Sun in de afgelopen weken gewoon nog gezien en gereden hoor. Anders had ik het echt niet getrokken. Is leuk om af te studeren, maar ik heb echt mijn ontspanning nodig. Dan maar iets minder slapen, maar wel geestelijk kunnen ontspannen. En net bij hem wezen kijken, maar hij had me niet gemist. Hij stond lekker met zijn merries te eten en af en toe een boos oor naar het andere ruintje. Die liep dan weer weg en kon Sun weer rustig eten met zijn harem. Echt grappig om te zien, kan ik uren naar kijken.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:28

Haha, vrouwenversierder!

Het is inderdaad belangrijk geestelijk rust te houden, anders trek je het niet en zit je binnen de korste keren met je handen in het haar! Wanneer ben je als alles goed gaat helemaal klaar?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:31

Heidi: zo een smiley zocht ik inderdaad Knipoog
Hij is nog gaver, zelf is hij witter en zn manen nog donker!!! Vingers aflikken

Ilona: dr setje staat dr super, mooie haf! *die moet je kruisen met een andalusier Knipoog*

peet: Handig! Voor hoe lang?

sanne: Zie je al lang op tegen het voetballen? Als je dr geen lol in hebt moet je er zeker niet mee doorgaan

saida: ze is al wel ietsje langer onder het zadel, maar lekker buite rijden doet dr goed. Vandaag ging weer super Lachen ze gaat het steeds beter doen, en heeft er vooral lol in. Ze kan nog dr hele leven in de bak lopen, en met dit lekkere weer zijn ritjes maken heerlijk!
Leuke foto's van saida en chipke, ik ken dat beeld Knipoog Sharedon rolt ook altijd veel, zo leuk om te zien hoe ze dan onhandig liggen wiebelen

Madelief: Hoe heb je gereden?? Wel foto's tijdens de kur he!

jasmijn: dat is inderdaad dezelfde bak Knipoog Beetje werk en zon doet wonderen! Ik denk dat je eerder je paard hebt dan ik! Kan me voorstellen dat je dr zin in hebt!

patries: wat raar dat ze allebei kreupel staan, hopelijk niks ernstigs!

Afbeelding

Lekker ding!!! Heb hem vandaag ingeschreven op de datingsite Knipoog hopelijk melden er snel wat mooie dames voor hem!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:33

Als alles goed gaat op 23 april. Op 21 april moet ik mijn verlsg verdedigen en dan zou ik op 23 april naar school moeten om alles rond te maken. Dus ondertekende verslag inleveren, met cijferlijst bij de examencommissie. Ook moet ik dan een handout van mijn poster inleveren die ik op 26 juni moet presenteren. Helaas dan pas, maar ik studeer nu eenmaal eerder af dan de rest van de klas. En er zullen dan maar weinig mensen naar een posterpresentatie van maar een paar (of misschien zelfs maar 1) studenten komen.

Balen van het voetbalen trouwens. Maar als het voor jou ook geen ontspanning meer is, dan is het toch beter om te stoppen. Ga je dan wat anders doen?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:42

spokie: Spannend afstuderen, ik moet nog even. Klink allemaal wel als een hoop gedoe!

Hoe was de meeting!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:54

Mies_Apollo schreef:
spokie: Spannend afstuderen, ik moet nog even. Klink allemaal wel als een hoop gedoe!

Ik vind het minder gedoe dan ik dacht dat het zou zijn. Maar aangezien ik nogal perfectionistisch ben, zit ik er veel meer tijd aan dan ik eigenlijk zou moeten doen. Maar aan de andere kant, je studeert maar een keer af, dus wil ik het ook wel goed doen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:59

Sommige mensen slaan ook echt helemaal door met een beetje zon!
Ik zie op haw (en ook een beetje op straat) mensen in een t shirt of alleen een topje! Nou ik was vandaag toch blij met mn vest!
*Moest het even kwijt*

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:05

Haha, zulk mooi weer vond ik het vndaag niet. Gisteren heb ik even mijn jas uitgedaan, maar had een shirt aan met 3/4 mouw. Maar die gin na 10 minuten ook weer aan. En die wind vandaag vond ik ook echt niet lekker. Maar ik zag inderdaad net ook op HAW een t-shirt met heeeele korte mouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:28

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:41

Met recht trots!!

Over morgen: Ik zorg gewoon dat ik morgen om 13:00 uur bij de LVN-stand ben, ben benieuwd wie ik allemaal ga treffen.
Laatst bijgewerkt door PatriesjeMR2 op 12-04-08 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:42

nog 1 nachtje slapen Slapen
en dan Nagelbijten / Gniffelen met Baron showen ben benieuwd hoe ie zich gedraagt Nagelbijten / Gniffelen
Vandaag deed ie in iedere geval heel stoer een Merrie stak haar hoofd naar buiten terwijl ik langs liep en Baron gaf ineens een brul en stond ineens op zijn achter benen tespringen Rolleyes
Ik weet nou niet of die merrie nou een hap van hem nam Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen
dit was dus voor het eerst dat ie dat deed. Bloos
Op de Manege werken in het weekend taakstraffers en 1 ervan schrok zo erg dat ie en gat in de lucht sprong en keihard weg rende hahahaha dat ie gelijk helemaal aan de andere kant van de manege ging vegen hahahahha.