Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en
van mij voor jou.

Ga nu ook zo naar stal om Furia te rijden en daarna die merrie, ben benieuwd
voor degene die hem nog niet gezien hadden.

Wat een brilliante foto's!!!
Hij ziet er trouwens goed uit!
en vind al die foto's dus echt geweldig.
. Moet ook de periode van geen studiefinanciering en mn nieuwe salaris overbruggen, en (als het goed is) heb ik Billy natuurlijk zometeen, bovendien ga ik ook nog met mn vriendinnen op vakantie. Dus ik moet eventjes mn geld in de gaten houden, aangezien we ook moeten eten
.
. Maar gelukkig dat je nog wel andere dingen met hem kan doen.
.
. Arm beest
. 

kan ook niks vinden. Hopelijk hebben ze zoch gewoon geblesseerd met het spelen en is het morgen weer beterder.
We hebben gelijk gespeeld, op zich geen ramp, maar tot we 0-1 achter kwamen te staan voetbalde we echt als oma's. Ik stond in de verdediging, liep me hele tijd uit de naad en de rest stond half te slapen. Toen het 0-1 was konden we ineens wel voetballen maar toen hadden we nog maar een kwartier (van de 90 minuten die een wedstrijd duurt!) Argh, dit was de druppel nu stop ik echt! Heb net al de brief klaar gemaakt.

*
ze gaat het steeds beter doen, en heeft er vooral lol in. Ze kan nog dr hele leven in de bak lopen, en met dit lekkere weer zijn ritjes maken heerlijk!
Sharedon rolt ook altijd veel, zo leuk om te zien hoe ze dan onhandig liggen wiebelen
Beetje werk en zon doet wonderen! Ik denk dat je eerder je paard hebt dan ik! Kan me voorstellen dat je dr zin in hebt!
hopelijk melden er snel wat mooie dames voor hem! Mies_Apollo schreef:spokie: Spannend afstuderen, ik moet nog even. Klink allemaal wel als een hoop gedoe!

met Baron showen ben benieuwd hoe ie zich gedraagt