[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:38

Leuke kaart Ja

Hij heeft haar er niet afgewerkt,hij schrok en maakte een haakse bocht en ging aan de repeteer.
Zij kan nog niet zo heel goed rijden en is zo uit balans,dus hij kreeg haar kont achter zijn zadel met een dreun,waar hij op reageerde door een bok te geven en tja,toen was het zandhappen Knipoog
Voor de zekerheid heb ik hem wel vantevoren even aan de longe gezet,maar na 3 min had ik genoeg gezien,hij was braaf Haha!
Dus nee,ik was niet zenuwachtig Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:57

leuke kaart, bedankt

Pipi doe wel voorzichtig he!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 07:25

Inderdaad een leuke kaart Soeske!

Dan wil ik als laatste nog iets plaatsen. Schijnheilig
(Bokt is idd verslavend).

---

Veel warmte en knuffels voor 2007!

Afbeelding

Trouwens, die 'zoen'-foto is onze echte kerstkaart geworden! Mijn moeder heeft de foto laten uitprinten met de bovenstaande tekst. (Uiteraard met bewerkte achtergrond)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:16

Goeiemorgen!

En werkze allemaal vandaag! Knipoog

Picaasox, leuke foto!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:03

Goedemorgen allemaal! Wat een drukte in het topic...ik kan het echt niet bijhouden, mijn excuses daarvoor! Lachen

Met de bijrijdster is het heel goed gegaan!! Ben echt heel enthousiast over haar! Het was nog wat onwennig met Sam en hij was ook wel heeeeeeeeeeeeel stout. Zo erg heb ik hem nog niet gezien. Hij had voor het eerst weer een zadel op na de castratie en met zadelmak maken was hij zelfs niet zo. Het leek wel een bronco. Gelukkig bleef ze er kalm onder. Ik heb hem eerst maar een beetje stoom af laten blazen en toen kon zij verder longeren.
volgens mij vindt ze hem wel leuk. Per januari start ze echt. Ze heeft nu nog een paardje en dat wil ze ook goed afronden. Ze komt wel al 1 tot 2 dagen in de week in deze maand om samen met mij met hem aan de slag te gaan. Ik ben echt heel erg blij! Volgens mij is dit wel iemand waar je op kunt bouwen! Ze denkt ook hetzelfde over het houden van paarden als ik, dat is ook fijn.

Fijne dag allemaal, dat het maar droog mag blijven! Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:09

Goedemorgen allemaal Doei!

Marit super dat het zo goed ging met je nieuwe bijrijdster, ook fijn dat zij hetzelfde erover denkt als jij. Dat scheelt toch een hoop!

Picasso leuke foto, van hetzelfde Haha! En veel sux6 met al je toetsen, kun je niet af en toe in je pauzes van het leren even bijlezena anders is het dalijk echt niet te doen Tong uitsteken

Lobke zonde van je wedstrijd, maar zoals iedereen zegt, dat komt vanzelf wel! Je weet hoe erg ik ben hahah dus ik doe het je zowiezo al niet na. Met zingen hoeft het van mij nog steeds niets te worden hoor, maar niet om die reden! Ik ben gewoon heel blij met mn leven hoe het er nu uitziet en heb geen zin om mijn paardjes en mijn huisje boompje beestje er voor op te geven. Je wordt geleefd als je zo'n baan hebt, je baan neemt al je tijd in beslag. Being a popstar is echt geen pretje hoor, het is keihard werken en weinig slapen. Je bent in die zin gewoon een object waar geld mee verdiend wordt. Dus thanx but no thanx! Gefeliciteerd met je E, ik wil OOOOOOK!! Maar voorlopig even een geld of tijd dus even afwachten maar. Wat betekent die L dan? Mag je zelf oefenen daar dan?

Twinkel wat een verhaal joh, gelukkig heb je er niets ernstigs aan over gehouden! Doe ff voorzichtig met je nek, dat zijn nare dingen!

Pipi fijn dat het zo lekker ging, wees wel voorzichtig he!

Soeske leuke kaart! Volgens mij is Goya wel een mannenaam hoor, ook al eindigt het op een A. Volgens mij is dat een held uit een of andere iberische mythe ofzo Haha! Moet je ff googlen Tong uitsteken Mooie foto ook, net een anzichtkaart!

Lola moest wel lachen om jouw stukkie haha over Lobke, geweldig Haha! Ik ben stiekum ook heel erg welsh fan, mijn bijrijdster heeft ook twee geweldige welshjes. Altijd als ik ze zie, of mooie foto's zoals van die van jou, dan wil ik ook zo'n ukkie Lovers Fijn dat het zo goed gaat met Xender, wij willen natuurlijk foto's Cheese! Ik = nog steeds vervent XEN-VEN Kwijl

Cheytjuh welkom hier, zoals je wel gemerkt hebt gaat het ontzettend hard in dit topic maar is het wel heeeeeeeeel gezellig Koffie (of thee)!

Hmm ik heb Suev zondag gelongeerd, maar hij liep weer niet lekker ontspannen. Vorig jaar was dat ook zo, en toen bleek dat hij het gewoon koud had en daardoor niet lekker losliet. Het wordt dus weer tijd om de uitrijdekens ook met draven en galopperden op te laten. Voor het longeren heb ik een uitrijdeken zonder zadeluitsparing, echt ideaal. De paddock was zondag wel te doen, geen plassen meer maar wel een beetje zacht nog op sommige plaatsen. Ben errug blij met onze boer en het feit dat hij overal drainage heeft hehe Lachen Zelfs in de weilanden trouwens, maar daar staan ze nu niet meer in Haha!

Gisteren was ik heel laat en heb ik ze even snel losgezet. Suev met een vriendje in de paddock, waar nu wel plassen lagen, en Dinkey alleen in de bak. Hij is zo klein dat het rennen door elke plas hoe klein dan ook hem van top tot teen onder de bagger krijgt! Doordat hij zo klein is trapt hij toch de bak niet kapot als hij daar losgaat, dus die liep daar een partijtje te bokken en te springen haha niet normaal meer Cool Nou ja hij had de hele dag binnen gestaan ivm het slechte weer, dus dat mocht ook wel. Suev was errug druk daardoor en dat ging ook niet meer weg Boos! Hopelijk wordt de regen vanaf vandaag een beetje minder en kunnen ze gewoon weer buiten. Ben het nu wel zat!

*Edit* Picasso hier een foto voor je collage!
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:34

Thnx allemaal!
Ook leuke foto Picasso! En nu echt aan de studie he Knipoog
Fijn Marit dat je nu eindelijk wat gevonden hebt. Hopen dat ze zo leuk blijft! Misschien was Sam wel bang dat hij weg moest bij je hihi
En het E-B rijbewijs, ben er ook mee bezig geweest, 1e keer gezakt, nu niet weer gedaan. Tis toch wel erg lastig ook.
Ik wist wel dat Goya vroeger een bekend kunstenaar was, niet dat het ook van een Mythe kwam. Ik zal eens kijken Haha!
Whaha, die kleine pony's ook altijd he Knipoog Claudia poets ik ook vaak even voor ze de wei in gaat, maar ze houd niet van schoon zijn geloof ik hihi

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:35

whaha, is Dinkey echt zo klein of is Suev zo groot :p

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:37

soeske schreef:
whaha, is Dinkey echt zo klein of is Suev zo groot :p

Dinkey is echt zo klein Tong uitsteken Dinkey is 92 cm en Suevo is 1.64 Haha!

Ik ben zelf 1.86 dus misschien lijkt Dink daardoor NOG kleiner Tong uitsteken Ik kom ook iets onder Suev uit als ik erop zit.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:44

Echt über cute die foto van Suev en Dinkey!
Alletwee hetzelfde halster en deken,schattig hoor.

Leuke kerstfoto's/kaarten ook.

@Lusitano> Super dat je zo'n goed gevoel hebt bij j bijrijdster.
Gaat vast helemaal goed komen,je hebt dan ook een superpaard!

En toen was ik de rest van de berichten alweer kwijt Bloos dus sorry dat daar geen reactie op komt (wil niemand passeren,maar ik kan het allemaal niet zo goed onthouden hoor Clown )

Het is eindelijk mooi weer Go jij! Go jij!
Dus ik ga zo naar stal.
Mynke mag spelen in de paddock en Jetze ga ik longeren vandaag.
Eerst maar even puinruimen thuis,heb daar anders geen zin meer in Haha!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:56

leuk topic... als een kruising ook mag wil ik mij hier ook voorstellen met mijn paardje. Mijn naam is sandra en ik ben 36. Getrouwd en de troste mama van twee kids. Verder heb ik 2 honden, 2 katten en twee konijnen natuurlijk het belangrijkste deel: 1 paard genaamd Boris. Boris is nu 4,5 jaar oud, 1.75 hoog en een kruising tussen een Fries en een Clydesdale. We rijden hem onder t zadel zowel dressuur als recreatief en hij loopt voor de wagen.Hij heeft een heerlijk koel karakter en is een lekkere liefe lomperik.

Foto's zie mijn profiel Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:57

Welkom!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:58

Welkom en enjoy de club Haha!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:58

dank jullie wel...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:07

sandr0 schreef:
dank jullie wel...

Welkom, wat een GE-WEL-DIG paard heb jij, en een heel leuk profiel!

Veel plezier in het topic!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:07

Lusitano schreef:
Goedemorgen allemaal! Wat een drukte in het topic...ik kan het echt niet bijhouden, mijn excuses daarvoor! Lachen

hier het zelfde liedje , heb ook beetje teveel aan hoofd nu (weinig opslagruimte over Haha! )
lees alles maar tegen de tijd dat ik wil gaan antwoord geven ben ik de helft vd namen kwijt Bloos

DinkeyGirl petje af , jij schijnt een erg goed geheugen te hebben Tong uitsteken
leuke foto van dink en suev!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:10

DinkeyGirl schreef:
sandr0 schreef:
dank jullie wel...

Welkom, wat een GE-WEL-DIG paard heb jij, en een heel leuk profiel!

Veel plezier in het topic!

Dank je... ben ook erg blij metm. Mijn profiel is helaas al heel tijdje niet bijgewerkt. neem er niet de tijd voor om m weer eens een keertje te gaan up daten. Maar leuk om te horen dat t toch leuk is om mijn profiel te bekijken Haha! .

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:13

nickyu schreef:
Lusitano schreef:

hier het zelfde liedje , heb ook beetje teveel aan hoofd nu (weinig opslagruimte over Haha! )
lees alles maar tegen de tijd dat ik wil gaan antwoord geven ben ik de helft vd namen kwijt Bloos

DinkeyGirl petje af , jij schijnt een erg goed geheugen te hebben Tong uitsteken
leuke foto van dink en suev!

Haha nou ik onthou niet alles hoor Haha! Ik typ eerst wat ik onthou met de knop post reply, en dan daarna scroll ik in het scherm onder mn antwoord (In het onderwerp review) naar beneden, daar kan je zien wat er ervoor allemaal getypt is. En dan ga ik weer ff naar boven in mn plaats antwoord scherm, en dan typ ik daar een reactie op het voorgaande. Mijn geheim Knipoog

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:15

haha je speel beetje vals (gaat zelf ook dat eens proberen Bloos Schijnheilig )

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:28

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:28

Zit op mijn werk, dus kan niet uitgebreid antwoorden, maar even over de L.

In Belgie is het zo dat je (zowel met gewoon B als met BE) met een begeleider mag rijden (ouders oid) als je een L op je auto of trailer kleeft.
Omdat de rijschool zo vreselijk duur is, heb ik die optie dus ook genomen voor mijn BE. Op de oude belgische rijbewijzen (gehaald voor 1987) had je automatisch je BE, dus mijn beide ouders konden mijn begeleiders zijn. Ik heb wel wat lessen gevolgd voor mijn manoeuvers, want mijn ouders kunnen eigenlijk niet rijden met de trailer (maar ze mogen het dus wettelijk wel). Maar mijn moeder heeft mij zo begeleid op mijn examen.
Verder reed ik dus wel al alleen rond met mijn combi, maar dat mocht dus eigenlijk wettelijk nog niet.
Maar sinds gisteren ben ik dus in orde!
Het is inderdaad niet makkelijk, wij moeten 50m ahcteruit rijden en zijdelings parkeren tegen de laadkade, en dan nog een proef op de weg. Hoe zit dat in Nederland?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:43

Achteruit inparkeren, haakse bocht achteruit kunnen rijden, keren en idd over de weg. Ook recht achteruit rijden. In NL is het ook zo, als je je rijbewijs voor een bepaalde tijd hebt gehaald heb je er ook automatisch je BE bij.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:44

In Nederland moet je gewoon lessen voor je E rijbewijs, je gaat eerst voor je B (gewone autorijbewijs) en daarna kan je voor B-E (auto met aanhanger)
Dat zijn van die paketten dus 6 uur of 8 uur en dat over 2 dagen verdeeld, je examen is direct al aangevraagd en dan kan je afrijden, met examinator, je moet de drukte in, achteruit rijden en ook zo parkeren en al de andere verrichtingen.
Is niet goedkoop idd maar een andere optie is er niet hier

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:26

ja wel hoor je laten rijden hahahaha

mol

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:31

je kan ook gewoon lessen nemen,bij een rijschool die BE rijlessen geeft..
zoals ik gedaan heb dus...elke week lessen,ik heb een les of 10 gehad,en een gewoon examen gehad,bij het CBR. Ja