Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duhelo schreef:[MD] ouder paard, cpl, artrose
zucht... nadat ik de eerste open cpl plekken vond bij mijn 8 jarige gisteren, zijn de benen van mijn oudste nu ook open gegaan en hebben de voorbenen véééél meer kloven dan ik dacht ...
ze maken zichzelf niet meer vies in ieder geval (elke dag 2 paarden wassen die onder de stront zitten is ook geen pretje
), maar vaste mest is het ook nog niet.... Die suiker dat is wat dit jaar, eerst al steeds met de vorst 's nachts, nu weer aanhoudende droogte, al hoop ik dat het deze week met de regen wat beter wordt! KootMiraDrum schreef:Silas leeft nog een paar dagen, dan is het einde nabij... :'(
Mijn overleden Tinkerdenkhengst had ook CPL. Het schijnt toch echt erfelijk te zijn, wordt nu gezegd.
Mocht het zo zijn dat er bloed nodig is voor onderzoek, dan zal ik zeker bloed van mijn 2 dames afstaan.
Duhelo schreef:[MD] ouder paard, cpl, artrose
zucht... nadat ik de eerste open cpl plekken vond bij mijn 8 jarige gisteren, zijn de benen van mijn oudste nu ook open gegaan en hebben de voorbenen véééél meer kloven dan ik dacht ...
ik ben ook blij met de teatree shampoo! Ik was zijn benen 1x in de week er mee, hij was wat schilferig op sommige plekken, een paar korstjes etc. en dat is zeer verminderd. Zodra ik een korstje vind smeer ik het in met levertraan-zinkzalf en dan is het de volgende dag meestal een droog plekje geworden.
Jaan81 schreef:Duhelo schreef:[MD] ouder paard, cpl, artrose
Wat balen zeg... Zo zie je maar weer wat die sokken allemaal kunnen verbergen hé.