Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esaqar schreef:@Fabster, wat goed dat het zo goed ging! En fijn dat je ook fijn los kunt werken op een andere locatie met hem. Van het vierkantjes rijden had ik nog nooit gehoord, maar ga ik zeker een keer proberen! Jij en Sjaak zijn heel leuk samen, leuke foto ook!
@ReadTheRulez, nog gefeliciteerd! Wat een knapperd zeg, zit een heel leuk koppie op! Ben benieuwd wat je gaat doen met haar.
Gisteren ging het rijden niet zo goed.
Ik zit er serieus over na te denken om les te gaan nemen in het grondwerk en vrijheidsdressuur. De laatste tijd heb ik zo'n kort lontje dat ik mijzelf en Sterre onwijs in de weg zit tijdens het rijden. Iemand van jullie die mij iemand aan kan raden? Aangezien ik geen idee heb hoe ik moet beginnen.
Fabster schreef:Esaqar schreef:@Fabster, wat goed dat het zo goed ging! En fijn dat je ook fijn los kunt werken op een andere locatie met hem. Van het vierkantjes rijden had ik nog nooit gehoord, maar ga ik zeker een keer proberen! Jij en Sjaak zijn heel leuk samen, leuke foto ook!
@ReadTheRulez, nog gefeliciteerd! Wat een knapperd zeg, zit een heel leuk koppie op! Ben benieuwd wat je gaat doen met haar.
Gisteren ging het rijden niet zo goed.
Ik zit er serieus over na te denken om les te gaan nemen in het grondwerk en vrijheidsdressuur. De laatste tijd heb ik zo'n kort lontje dat ik mijzelf en Sterre onwijs in de weg zit tijdens het rijden. Iemand van jullie die mij iemand aan kan raden? Aangezien ik geen idee heb hoe ik moet beginnen.
Ik ken wel iemand die heel goed is, maar ik weet niet waar jij woont. Als dat rond Breda is (of Helvoirt, daar komt ze volgend mij 1 x per maand), dan zou dat kunnen.
bromfiets schreef:Ik praat weinig mee hier maar wil toch graag even wat vragen aan Nanda1980. Hoe oud (jong) is Fedde nu?
Mijn barocke pup is afgelopen week 2 geworden en nu 1.58 hoog. Maar er is verder zo weinig info over de groei bij barockjes te vinden dat ik het nog steeds moeilijk vind om iets te gokken. Ik ben er alleen achter dat de groeicurve voor kwpn'ers niet van toepassing is, want dan had ze 1.40 moeten blijven![]()
En hoe is het groeien bij de andere barockjes die al wat ouder zijn gegaan?
Esaqar schreef:Leo, van de foto in het altijd anders he. Hij is wel onwijs knap! Ik krijg in het echt en op foto's vaak te horen dat Sterre op een tinker lijkt... beetje jammer. De heeft haast geen behang en is 1.65.... iets groter dan de gemiddelde tinker.
Leo schreef:Esaqar schreef:Leo, van de foto in het altijd anders he. Hij is wel onwijs knap! Ik krijg in het echt en op foto's vaak te horen dat Sterre op een tinker lijkt... beetje jammer. De heeft haast geen behang en is 1.65.... iets groter dan de gemiddelde tinker.
Kloptop stal hoorde ik het ook steeds vaker voorbij komen haha... Nee, 0% tinker
overigens vind ik tinkers geweldig, aanvankelijk wilde ik voor een tinker kijken voor eigen paard...
Sterre's enige overeenkomst is dat ze bont is