Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romyv schreef:Wat een geweldig mooi paard berdien!!
Amoor, mijn tip: ga paardrijden! Het is heel simpel: je leidt of wordt geleidt, jij wordt geleid.. sporen zijn nirt nodig, pak je teugels op maat en stuur iedere pas je paard aan (met stem, been, zit of als laatste troef teugels). Hou je paard iedere pas bij dw les met fuguren, overgangen, stelllingen, tempowisselingen. Ze mag niet de tijd hebben om anders te denken dan jouw instructies op te volgen. Ik zie liever dat ze iets niet doet, of anders doet, omdat ze het niet snapt of kan dan omdat ze niet wilt!
Woehoeh, mijn totifries staat bij uitgelicht! Zijn oa rijfotos met lys, die brengt der uit op de wedstrijden..
Romyv schreef:Hoe oud is ze en hoelang onder het zadel!? Een paard snapt na 2x echt het principe van de hoefslag wel hoorlaat je niet in de maling nemen
![]()
Ja, dat is mijn beertje! Super trots op der! Mijn bijnaam in mn sport (triatlon) is kanon, dat geld ook voor beer hihi
Beertje is 1.67 dacht, is trouwens ene merrie... Romy uit mn profiel is veel groter, in de schoft scheelt het maar 1cm maar die heeft zoveel front! Echt een kasteel
Thnxxx
AmoorM schreef:Romyv schreef:Wat een geweldig mooi paard berdien!!
Amoor, mijn tip: ga paardrijden! Het is heel simpel: je leidt of wordt geleidt, jij wordt geleid.. sporen zijn nirt nodig, pak je teugels op maat en stuur iedere pas je paard aan (met stem, been, zit of als laatste troef teugels). Hou je paard iedere pas bij dw les met fuguren, overgangen, stelllingen, tempowisselingen. Ze mag niet de tijd hebben om anders te denken dan jouw instructies op te volgen. Ik zie liever dat ze iets niet doet, of anders doet, omdat ze het niet snapt of kan dan omdat ze niet wilt!
Woehoeh, mijn totifries staat bij uitgelicht! Zijn oa rijfotos met lys, die brengt der uit op de wedstrijden..
Zelf dacht ik altijd dat ze het niet snapte, maar volgens de instructeur wil ze gewoon echt niet en is ze erg eigenwijs. Door dat ik niet leidt wordt het gedrag alleen maar erger.
Op les doet ze dit trouwens veel erger.
Naja, we gaan gewoon door met oefenen, lessen dan komt het vast goed!
FriesWytske schreef:Wat een geweldig mooi paard berdien!!