ik kom even binnenvallen hoor. wat een onwijs mooie fotos!! lekker die paarden in de zee!! super.
Cath
Geplaatst: 26-08-13 23:24
Bedankt ben ook super blij met de foto's!! Zijn idd nog foto's door Nyckle en Renee gemaakt. Als ik alles heb zal ik nog een topic maken!
@DrunkSheep: Wat een leuk dier zeg! @Liesbeth: Wat is hij braaf zeg en wat kijkt hij schattig op die 2e foto! Fijn dat het al beter gaat met hem, hij is zo leuk!! @Madelief: Leuk filmpje hij is echt super stoer hoor. En mooie foto's vind het rijden er fijn en vriendelijk uit zien! Gefeliciteerd met je punten en prijzen. @XxUtopiaXx: Super gave foto!! @Babsding: Wat is hij prachtig zeg en wat een mooie tekening! @Rebecca: Hele mooie foto's van je knapperd! Hij staat er zeker erg goed op!! @Furioso: Dat is schrikken zeg.. Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen! Netjes hoor 9e van de 15! @Angela: Wat een mooie en sprekende foto's. Volgens mij is Candor echt een heel lief dier.. @Joslinn: Welkom! Mooi paard heb je! @Eefiepeefie: Gave foto! Spring lekker zo te zien.
xXutopiaXx
Geplaatst: 28-08-13 22:23
Dank allemaal voor de reacties
Wat een superprestatie madelief!! Welkom Joslinn, wat een lekker paard Supermooie foto's Angela! Candor ziet eruit als een lieverd Babsding, wat een prachtige tekening zeg!! Heel gaaf gelukt! Knappe Babieca Figooooo Blijft 'n lekkerding
Kom ook weer binnenvallen, wat een leuke foto's allemaal weer! Vorige week een WE dagje met wat meiden gedaan bij mij, zijn ook foto's gemaakt;
BabFer
Geplaatst: 29-08-13 08:36
Nog eventjes voor ik in verlof ga: Babsding: leuk om het verschil te zien tussen de tekening en de foto. Mooi hoor! Ozal lijkt het vrijspringen wel plezant te vinden.
Furioso: Gelukkig had de vriend niets ernstigs. Fijn dat Fur rustig was, jullie komen er wel. Waar is de tijd dat ik LRV reed?
Angela: Prachtige foto's! En wat ziet Candor er een knuffel uit.
Joslinn: Welkom. Heerlijk opnieuw een schimmel. Zeer mooi paard, leuke gangen.
Eefiepeefie: knappe springfoto.
Soeske: Leuke foto's, mooi paard. En dat zadeldoek, wauw!
RebeccaC, Babieca is écht leuk, en toch nog een redelijke jambette toch Hij glimt prachtig op de foto! Bedankt voor je compliment! Hij is vorig najaar erg afgevallen en begint nu pas weer beetje body te krijgen... Babsding, hahaha nee geen biotex Gebruik altijd zilvershampoo Knappe Ozal! Furioso, heftig joh! Had je je punten inmiddels al? Angela, wat een ontzettend lieve foto's Joslinn, welkom, leuk dier!! Maar, dat hele grote copyright over de foto's, doen fotografen dat niet altijd zodat je de foto's niet zomaar (online) gebruikt? Net als de foto van Eefiepeefie haha, daar staat zelfs heel groot op: deze foto is nog niet betaald. Wel ook stoere foto! Suus, leuk joh, lekker weer aan de WE geweest Vera, mooie foto's, Galan ziet er echt super uit!
Mooie foto's Soeske en Vera ook echt een mooi plaatje! Gaat lekker zo te zien, en echt complimenten over je "setje"! En wat een glans heeft jou paard, echt prachtig
In plaats van een "black foto" eens een "white foto":
Goede avond, ik wil jullie even voorstellen aan de PRE ruin Viento, hij is zeven jaar jong.
Deze foto's zijn vorige week geschoten bij een dubbelshoot van Nyckle en Renee (lifaya @ Bokt) op het Lunterse Zandgat. Het was ontzettend leuk, voor meer foto's kunnen jullie in mijn topic kijken [ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie.
Kom even binnenvallen, Figo is gaaf! Knappe Galan mooie foto's zeg @eviento.
Even een update van Campi, heb vorige week voor het eerst zelf los buiten gereden, al een heerlijk galopje in het bos gemaakt, hij is verbazingwekkend braaf! Ook dressuurmatig gaat het erg goed! Wil binnenkort beginnen met grondwerk! Morre ( helpt me met hem ) rijd hem ook regelmatig! Hier wat foto's :
Doegg!
furioso
Geplaatst: 31-08-13 11:16
Wauw Eviento ! Knappe man heb je daar ! welkom !
Mooie Campi ^^ Hij blijft leuk
Heb nog een paar 'gewone' foto's gemaakt van Furioso gisteren voor het rijden Ik vind dat hij toch nog een mooi nekje heeft
wat een leuke paardjes komen hier langs, en beide ook zo mooi gevlochten. Ik ben er nu ook veel mee aan het oefenen en het gaat steeds beter, maar blijf het een kunst vinden.
Vandaag met Manuel weer op concours geweest. Hij liep redelijk fijn, ik was zelf wat afgeleid tijdens de 1e proef ivm een nogal overdreven hard schreeuwende lezer bij een andere ring... In de tweede proef struikelde hij nogal en waren we even zoekende maar dit pakte hij goed op. We hadden 194 en 188pnt!! wat een topper is het ook! Op naar het L2!
JS, nog steeds beterschap met je paardje, echt balen dat ie niets mag.
Drunksheep, leuk! Al aan het springen, vind hij het leuk?
Babsding, hmmmm, dan kan je ook niet meer zomaar voorbij lopen nee.
Verder is mijn geheugen stuk met namen, zag een schattige roze meisje een schimmel omhelzen. Een nieuwe analusier tijdens het dressuur rijden. Nombrado, die ook van roze houdt. Zwarte paarden en rode auto's gaan goed samen. En een 9 voor verzorging! Maar ja, als ie wit geboend is ook wel verdiend!
Anoniem
Geplaatst: 01-09-13 17:04
Gewoon een hele pagina vol met schimmels Grappig!
Die van Candor, wat een plaat!
En Furioso weer netjes in gevlochten
De rest ziet er ook mooi uit zeg!
Mo en ik :
Cath
Geplaatst: 01-09-13 18:20
@eviento: Onwijs gave foto! Hij is echt knap @Henke: Leuke foto's! Hij ziet er goed uit. Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! @Furioso: Lekker nekje heeft hij hoor, heb het idee dat hij sowieso gespierder is geworden toen ik je rijfoto's zag! @Joslinn: Gefeliciteerd met je punten! @Jolijn: Mooie foto van jullie! Leuk is dat in galop door het water!
PrizTwir
Geplaatst: 01-09-13 19:02
Yaaaaay vandaag Cambalache op gehaald. Happy me. Hij staat nu mooi tussen de Friese paarden, bij de merrie's. Wat een bofkont. Daar op stal moest ik ook meteen nog even rijden. Die man heeft mij nog wat tips gegeven, helemaal super. Ik heb ook even wat leuke fotootjes natuurlijk. Hij is 4 weken niet gereden, i.v.m ruinen.
Af en toe dan hing de teugel wat los, maar we moesten weer even aan elkaar wennen. Dus het gaat allemaal wel goed komen.
Even snuffelen met onze (hangbuik) Fries. Mevrouw vond het maar niks, gillen en kontje omhoog.