En mooie valk zie ik daarvoor nog voorbijkomen.
Nog eentje dan van Ulises:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Femke_Tweety schreef:Blijft een heerlijk topic dit, met geweldige foto's
Even voor de afwisseling: geen technisch erg mooie foto, maar wel iets dat ik typisch bij onze "barokjes" vind passen. Als ze je eenmaal vertrouwen doen ze alles voor je:
Inclusief met kar en al door een vliegengordijn heen, ook in draf (of galop) als de baas dat vraagt. En zonder aarzelen.
[ Afbeelding ]
Ik heb hier met mijn telefoon de foto gemaakt. Een meisje van 10 rijdt... (die wou ook wel even proberen...) Vandaar de wat losse leidsels...
(Geen foto's van, maar we zijn ook over een zeil aan het rijden geweest, tussen poortjes door, paraplu's, etc. Leuke oefeningen voor een lome zondagmiddag)
lisaaahtjuuh schreef:wauw wat is Ulises mooi!
DaraBariton erg mooie foto in dat water lekker!
Zasread leuk zo met zijn vader en moeder
Keona het blijft een leuk kleurtje
Cath_16 hij is zo stoer! Ik wil ook zo'n halster.. ik kreeg er 1 bij haar maar die is heeel lelijk maar waar kan je ze nieuw kopen?
Reegle leuk! zonder zadel galloperen!
My_chimanga leuk schimmeltje!
Kelly_taco knap paard zeg!
Vera ik ben zooo verliefd op de kleur van Galan. echt! En heerlijk he die buitenritten is die van jou ookal zo relaxt?
Onley wat ziet dessy er toch tevreden uit heerlijk!
Tava stoer paard en stoere foto"s
Robijntjah Erg mooie foto's! en wat een leuk paard!
[ Afbeelding ]
Dit is het forum met nog meer foto"s zeker de moeite waard!
[ITP] Onze prinsesjes op de gevoelige plaat!
Vera schreef:Ik zit net een beetje raar te doen dus let niet op mij maar dit is de 8ste keer dat ik op Galan zit en we hebben een buitenritje gemaakt!
Wat een heerlijk karakter hebben PRE's toch
[ Afbeelding ]
Wat een puppy nog he....
Achter zijn weidemaatje aan loopt hij vrolijk met mij rond
[ Afbeelding ]
Madieke schreef:Zit al heeeeeeel lang mee te kijken naar jullie PRACHTIGE barokkies en ga nu eindelijk eens wat foto's van onze kanjer plaatsen.Eindelijk eens de tijd genomen om wat foto's van hem te maken, dus hier komt tie...
Naam: Maestro
Ras/geslacht: PRE (APTO), ruin
Leeftijd: 4 jaar
Kleur: was zwart, voor hij in de zon heeft liggen bakken.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mocht je nieuwsgirig zijn naar de andere foto's check mijn onderschrift.