Jemig, echt mooie foto`s van iedereen! Hoop binnenkort ook een foto van mijn mooie meid (fries) hier neer te kunnen zetten. Zal de 1e keer dan worden dat ze op bokt komt!
Eefiepeefie
Geplaatst: 07-11-11 19:47
Mooie foto's weer zeg! Sendero is weer om op te vreten!
Wat een leuke foto's zeg! Pinkprincess, wat zijn je foto's toch weer prachtig! Maar dat kan ook niet anders met zo'n mooie knol . Dat bevalt zeker wel he, om je paard (en jezelf ) modelletje te laten spelen? Aterisco vind ik ook een gaaf beest zeg! mooi hoofd Pancho, Chimanga, April... stuk voor stuk mooie plaatjes
Hier ook weer even Flip. Zien julie eens hoe Flip door het leven gaat in de zomer.. En een (vage) actiefoto..
Annick, wat een apparte kleur ik heb nog nooit een spaans paard gezien met de kleur van vliegenschimmel. en met antwoord op je vraag, Ja wij vinden het heel leuk om modelletje te spelen XD
Anniick
Geplaatst: 07-11-11 21:46
Ik ben wel een keertje een tegen gekomen, maar ik zie het inderdaad niet vaak! En als ik me niet vergis is de mama van Adana ook vliegenschimmel...? Vind het wel een leuk gezicht dat 'ie elk jaar meer en meer bruine vlekjes krijgt.
En wat een knappe schimpies Piropo van Cloris is ook een hele mooie vliegenschimmel Hier ken ik ook wel wat Berber vliegenschimmels.
Lotje666
Geplaatst: 08-11-11 10:57
hier staan toch wel de mooiste paardjes van bokt
Eefiepeefie
Geplaatst: 08-11-11 11:11
Ik denk dat mijn merrie ook vliegenschimmel wordt, ze is nog lang niet wit maar de bruine spikkeltjes beginnen al te komen. Vind het echt super leuk staan! Asterisco nog een keertje
martinique
Geplaatst: 08-11-11 11:12
Asterisco heeft inderdaad een mooi sprekend hoofd zeg. Flip loopt erbij alsof ie door de woestijn loopt zo haha. En heeele mooie foto's van sendero
Mijn dametje begint de spaanse pas te doen! Alleen te pas en te ONpas... als je er vlak voor staat bijvoorbeeld en tijdens het aansingelen.. maar strekken gaat dan wel weer heel makkelijk
Sanapril: Wat een gave staart! Ik ga zo de rest van het topic weer bekijken, ben hier een tijd niet geweest. Heb wel een vraag voor jullie. Ik heb een wit paard (Lipizzaner), zeg maar biotex wit . Ik ga een nieuw zadel kopen, maar twijfel tussen zwart of donkerbruin. Ik vind bruin gewoon heel mooi om te zien, maar zwart is misschien op een wit paard mooier (met wedstrijden ook).