Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:Lees morgen weer bij.
Wat een schatjes zo samen!
Voor de duidelijkheid: Ik ga Begin April weg, en Fuego midden April waarschijnlijk. De reis gaat geloof ik 2 dagen duren ofzo, een dag doorrijden, dan laten ze hem zoveel uur grazen enzo, en dan rijden ze weer in één stuk door.
Mies_Apollo schreef:Shanna: stuur trouwens nog even een foto van jezelf en je paard naar madelief, voor de opening van het nieuwe topic!
Wel makkelijk als straks het nieuwe topic er is, van iedereen de gewone naam
cloris schreef:essss wat is de naam van dat bedrijf? ben benieuwd of het die is die ik denk dat het is![]()
Ze mogen maar 8 uur rijden per dag, dan moeten de paarden op stal en de chaufeurs slapen daar hebben ze routes en plaatsen.
zasread schreef:Patries: De gerbriltjes zijn niet van mij hoor, maar van Jasmijn
Essssss schreef:cloris schreef:essss wat is de naam van dat bedrijf? ben benieuwd of het die is die ik denk dat het is![]()
Ze mogen maar 8 uur rijden per dag, dan moeten de paarden op stal en de chaufeurs slapen daar hebben ze routes en plaatsen.
Ja het is allemaal proffesioneel dus dat zullen ze wel weten, hoef ik me geen zorgen over te maken. Bovendien zijn ze zo streng, dat kijken ze na en als ze zich daar niet aan houden (Rijschema) mogen ze geen paarden vervoeren dus krijgen ze Fuego niet mee.
http://www.paardentransporten.eu Deze is het.