[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 23:56

Jaja Esmee, dan ben je weer in NL zo.
Zal wel erg vreemd zijn denk.

Zo ik ga mn bed in, kan normaal niet slapen als vriendlief snachts moet werken maar ik ben kapot. Nog tv kijken en dan hopelijk in slaap vallen.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 00:00

Essssss schreef:
Lees morgen weer bij.

Wat een schatjes zo samen!

Voor de duidelijkheid: Ik ga Begin April weg, en Fuego midden April waarschijnlijk. De reis gaat geloof ik 2 dagen duren ofzo, een dag doorrijden, dan laten ze hem zoveel uur grazen enzo, en dan rijden ze weer in één stuk door.

Jy wil graag naar nederland Vork en ik wil graag naar spanje Tong uitsteken

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:20

essss wat is de naam van dat bedrijf? ben benieuwd of het die is die ik denk dat het is Clown

Ze mogen maar 8 uur rijden per dag, dan moeten de paarden op stal en de chaufeurs slapen daar hebben ze routes en plaatsen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:53

zasread: Jammer van het weer, maar gelukkig heb je toch nog een leuke dag gehad! heb je de prairiehonden gezien? Die zijn zo leuk!

Madelief: Leuk paardje!!! foto van je nieuwe look!

Jasmijn: ik kan ook nooit slapen als ik alleen thuis ben! Je gerbils zijn super schattig!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:10

Leuke reacties van iedereen!
Goed idee om haar dat met die pion te leren, leuk idee!

De rest van de vragen:
Mijn echte naam is shanna en ben 21 jaar Knipoog

Wat een schattige hamstertjes zeg!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:17

Shanna: stuur trouwens nog even een foto van jezelf en je paard naar madelief, voor de opening van het nieuwe topic!

Wel makkelijk als straks het nieuwe topic er is, van iedereen de gewone naam Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:32

Oei, wat gaat het hard hier. Toch even reageren, alhoewel ik sommige dingen waarschijnlijk vergeet Knipoog

In ieder geval bedankt voor jullie medeleven met mijn tandartsbezoek trouwens! Ik heb het overleefd en mag nu met een verstandskies minder door het leven. Gelukkig geen snijden o.i.d. en geloof me, dan is die verstandskies trekken echt nog minder erg dan gaatjes vullen/ boren etc Lachen
Nu ja, ik ben voorlopig er weer even vanaf! Gisteravond avondje niets ingepland en vanavond ga ik toch gewoon weer rijden hoor, we zullen wel zien.

Flamon, zou kunnen hoor. Dezelfde deken. BR geloof ik Knipoog

Ellis-x, helaas kan ik je VD filmpje hier niet zien. Maar succes met oefenen Lachen

Mellamoshan
, welkom hier. Ik ben hier ook nog niet zo lang, maar het is hier zeker gezellig Lachen

Esssss.. Spannend hoor, dat Fuego zo´n reis gaat maken. Hopenlijk dat het straks allemaal soepel gaat verlopen!

En voor de rest houd het even op met reageren. Heb wel weer leuke foto´s gezien van een new forest (super leuk dat je die mag rijden!) en de Gerbils. Lachen

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:16

Mies_Apollo schreef:
Shanna: stuur trouwens nog even een foto van jezelf en je paard naar madelief, voor de opening van het nieuwe topic!

Wel makkelijk als straks het nieuwe topic er is, van iedereen de gewone naam Knipoog

oeh die moet ik eens gaan maken dan Bloos
komt voor de bakker dit weekend Knipoog Haha!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:55

madelief88: Oeh die beruchte voorjaarskriebels, ze hebben er hier ook erg last van Knipoog
Furia: Ooh wat schattig en wat zijn ze klein Haha!
Essssss: Leuk dat je naar Nl kom ‘ik zou wel heel graag even naar spanje reizen Bloos ’ haha
Mies_Apollo: Nieuw topic? Vertel Haha!
Bienotje: Ooh wat dapper zeg! Had je ook nog verdoving gehad?
Ik heb ook 1 keer een tand laten trekken (melkkies, zonder verdoving o.i.d) hij moest er uit ofzo dus de tandarts trok hard aan, deed zeer! stond gewoon met tranen in mijn ogen *LOL*..

Nou ben vanochtend even op buitenrit geweest ( wat meer op een schriktraining leek maargoed).
Mijn vriendin haar paard was een beetje hyper vandaag, dus vandaag ben ik even een stukje voorop gegaan langs de weg!
Erg spannend natuurlijk want dit hadden we nog nooit eerder gedaan, vooraan de weg pwoeh een half jaar geleden had ik gezegt; bist gek! Vork haha.
Maar dit ging echt wonderbaarlijk goed, heb nog even gelachen om Freek zijn comische gedrag, een normaal paard schrikt maar nee hoor, hij niet, hij gaat midden op de weg stil staan en kijkt ernaar Vork ! (ze mochten even op de weg aangezien er geen auto's op dat moment waren).
Maargoed dat te hebben gehad, kwamen we in het bos natuurlijk heel veel eeenge dingen tegen zoals een zak op de grond, werkkranen, vrachtwagens met achterop zo'n hele lange staaf met bezine erin.. Maargoed dit ging opzich vrij goed ze sprongen alleen wat opzij en daar bleef het dan ook bij.
Na een half uur gingen we weer naar huis (we hebben eigenlijk alleen maar gestapt, gewoon lekker aan de lange teugel), toen kwamen mijn vriendin en ik een man met een hond tegen, de man reed op de fiets en de hond ernaast..
Dus de hond liep een beetje naar het grasveld toe om te gaan snuffelen en die man begon helemaal van; en nu hier komen jij!! Hij begon verschrikkelijk hard te schreeuwen naar die hond! Dus ik dacht wat is hier nou aan de hand dan! Wij omdraaien, en zagen we dus dat die man zijn hond 3 keer keihard op zijn hoofd sloeg, zo hard dat de hond het uitgierde van angst en pijn!
Ik werd boos en kreeg zulke dikke tranen in mijn ogen heb me omgedraaid en ben tegen de man tekeer gegaan!
Ik: Wat doet u nou met die hond man ben je helemaal gek! Je slaat die hond toch niet op zijn hoofd! ben je helemaal gek geworden Boos!
Man: Waar bemoei je je mee?
Ik weer: Waar ik me mee bemoei jij bent die hond hier midden op straat aan het mishandelen, en de hond giert het gewoon uit! Daar bemoei ik me mee idi**t
Man weer: Wat moet jij nou dan anders kom je hier maar even heen..

Dit heb ik dus niet gehoord, maar mijn vriendin wel aangezien de man al wegfietste.. Ik jankte erover maar jaa wat kun je op zo'n moment doen? Je staat gewoon machteloos toe te kijken met een paard in je handen..
Echt ik was van plan om naar hem toe te lopen maar de man fietste al weg en ja je kunt niks doen behalve dan dat ikzelf een dreun kon verwachten zo agressief was hij wel!

Sorry voor dit lange verhaal maar ben zo ontzettend woedend en verdrietig dat ik dit even kwijt moest..

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:18

Wat een vreselijke vent...bah...! Kan ook zo kwaad worden op zulke mensen... Boos!
Goed van je dat je er in ieder geval wat van hebt gezegd... toppie.

Zasread... lieve gerbiltjes.. die nieuwe is wel heel leuk zo..apart kleurtje.

Ben verder braaf aan het meelezen, maar weinig tijd om uitgebreid te reageren helaas...sorry Bloos

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:09

Madelief: Pittig koppie heeft ze! Het is een leuk beestje.

Jasmijn: Die gerbrils zijn leuk!!!
En beterschap, Ach gut echt balen dat je ziek bent in de vakantie, niet zo goed gepland Knipoog haha

Esmee: Dat is al snel, ben je weer in het koude kikkerlandje!

Kim: Ik snap ook echt niet dat mensen zomaar hun hond kunnen slaan, het zijn ook maar dieren. Ach gut

Patries: De gerbriltjes zijn niet van mij hoor, maar van Jasmijn Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:23

cloris schreef:
essss wat is de naam van dat bedrijf? ben benieuwd of het die is die ik denk dat het is Clown

Ze mogen maar 8 uur rijden per dag, dan moeten de paarden op stal en de chaufeurs slapen daar hebben ze routes en plaatsen.

Ja het is allemaal proffesioneel dus dat zullen ze wel weten, hoef ik me geen zorgen over te maken. Bovendien zijn ze zo streng, dat kijken ze na en als ze zich daar niet aan houden (Rijschema) mogen ze geen paarden vervoeren dus krijgen ze Fuego niet mee Knipoog.

www.paardentransporten.eu Deze is het Knipoog.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:06

jeetje Kim, wat een rare vent, bah :S
Leuke gerbiltjes Jasmijn!
Verder weet ik het ff nie meer haha.
Vandaag hele dag met paarden bezig, DA zou vanmorgen komen, komt ie pas om half 5 :s Hadden het druk en alles, naja, bel dan ff, wou nog ff voor een laptop kijken met mn moeder, maar ging dus ff niet door. Dus vanmorgen lekker met ze gespeeld, vanmiddag ff gereden en met Bram gelangelijnd. Achja, ze zijn geweest dus scheelt weer haha.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:35

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:39

Jullie gaan echt Afbeelding.....is niet bij te houden Knipoog .
Leu kdat je naar Nederland komt Es...ik zal wel even terug gaan lezen wat je komt doen (staat vast ergens). Ik heb je uitgebreide profiel weleens bekeken en vond het wel heel tof om te zien hoe je in Spanje woont. Mooi hoor (ben niet jaloers Bloos )!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:53

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:56

zasread schreef:
Patries: De gerbriltjes zijn niet van mij hoor, maar van Jasmijn Knipoog

Zie je nu... 't gaat hier zo snel dat helemaal in de harrewarrie raak Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:02

Het was gezellig bij Heidi! Heb een paard leuke filmpjes van Baron! Haha! Echt een leukerd is dat. Maar moet ze allemaal nog opde computer zetten. En vandaag is Heidi bij mij geweest en heeft foto's gemaakt met dr super camera's! Vork Cool Haha! Heb er al een paar gezien op t schermpje, en er zitten mooie tussen Ja Ook 1tje dat ik een klein sprongetje maak hihi. Zal ze laten zien als Heidi ze er op heeft staan Lachen ( Heidi, nog onwijs bedankt Haha! )

Es: Jeetje, in april al terug?! Dat gaat ook mega snel zeg. Tong uitsteken Zin in?

Madelief: Ahh, lief koppie zit er op die NF! Maar geloof dat het wel even wennen is Haha! En dat ze je ervoor wouden betalen Wow! Jeeemiggg, dat hoor je niet vaak! Haha! Ze vragen hier voor 1 of 2 dagen soms al 100 euro bijrijderskosten Tong uitsteken Kan je nagaan Haha!

Jasmijn: Piet was ook een Anda. En idd, eens een anda, nooit meer wat anders. Knipoog Ik vind het ook hoor! Amanda is heel lief, maar toch anders dan een lieve anda... Clown Lieve foto's van je gerbils! Ja

Bienotje: Haha, ik zei toch dat het mee viel Knipoog Het lijkt echt heel eng enzo, maar valt best mee Lachen

Kim: Jeetje, wat een verhaal Bloos! Wat achterlijk van die man zeg.... bah!

Soeske: Leuk he shoppen, en dan iets vinden wat en én leuk is. En leuk, én betaalbaar Haha! Fijn toch! Wel balen van de DA zeg... dat ze je zo lang hebben laten wachten.. Telefoontje was wel zo netjes geweest Knipoog

Lindy: Rijden ziet er super uit hoor! Jij en je paardje gaan nog steeds goed vooruit Ja

Manja: Leuk dat ik je gezien heb gister! Je les ging wel goed hoorde ik van Marcel?! Knipoog

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:02

soeske: Ooh fijn is dat altijd hé als mensen zich aan de afspraak houden.. In elk geval is hij gekomen! Haha!
Je hebt ook van die mensen waarop je echt uren moet wachten, krijg je halve wege de middag een telefoontje ja ik kan het niet meer redden! Slapen (zo een hadden wij dus Vork )
Lindy1982: Ga even in je topic spieken.

Vervolg verhaal met de hond;
Heb het verhaal verteld aan mijn moeder en een vriendin van haar, blijkt haar vriendin de man ookal te kennen van mishandeling!
Ze riep precies dezelfde kenmerken op die de man en de hond hadden (grijze/grote bulldog met een dikke lederen riem, man met geen egale huid/ donkerbruin rossig haar, +- 30/40 jaar en een zwarte leren jas aan..)
We hadden het over dezelfde persoon.
Ik dus vragen wat de man gedaan had, blijkt dus dat zijn hond zovaak door hem geslaan wordt dat hij uit angst onder het hek doorkroop.. Verdrietig
Dit heeft de moeder van haar gezien en ze heeft dan ook de dierenbescherming opgebeld en hetzelfde als mij erg boos geworden op de man!
Heel toevallig, maar op dat moment dacht ik wat een miezerd! (dit is dan nog zacht uitgedrukt.. Boos! )
Door dit ben ik gaan denken om als ik geen dierenarts kan worden, qua doorlating en dat soort dingen wil ik bij de dierenbescherming gaan werken en met het recht mensen te kunnen arresteren *soort politie*

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:30

@ Prinslover Ja leuk dat ik je tegenkwam op stal! (Je moet vaker langskomen..kunnen we 'echt' kletsen!) Ik hoorde dat jullie nog lekker hebben gegeten Knipoog . En ja...ik had een fijn gevoel over mijn les. Kan altijd beter (ooohh wat ben ik streng voor mezelf) maar ik moet wel eerlijk zijn en ook de fijne en goede momenten koesteren. Als ik blij ben dan ben ik ook vooral erg blij met Llano en ik hoop toch altijd weer dat hij zich ook zo goed voelt omdat ik me zo goed voel. Ik denk wel stiekem dat hij het merkt dat ik blij was met hem Ach gut gister....ik probeer hem echt een goed gevoel te geven door hem uitbundig te knuffelen en hem te prijzen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:50

Essssss schreef:
cloris schreef:

Ja het is allemaal proffesioneel dus dat zullen ze wel weten, hoef ik me geen zorgen over te maken. Bovendien zijn ze zo streng, dat kijken ze na en als ze zich daar niet aan houden (Rijschema) mogen ze geen paarden vervoeren dus krijgen ze Fuego niet mee Knipoog.

http://www.paardentransporten.eu Deze is het Knipoog.

Dat ziet er mooi uit zeg! Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 23:27

Ja ik hoop ook dat het helemaal goed gaat Haha!.

Ik ga even bijlezen!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 23:40

@ Jasmijn: Ja ben heel erg benieuwd, ook hoe Fuego errop gaat reageren.

@ Ellis: Haha ja, maar als je hier al meer dan een half jaar woont wil je het liefst weer terug naar Nl Knipoog.

@ Shanna: Nogmaal dan, welkom Shanna (Nu ik je naam weet Haha!).

@ Bienotje: Fijn dat de tandarts goed ging. En lekker dan ze niet iets engs met de verstandskies moeten doen zoals snijden, zulke enge verhalen gehoort hihi. Succes met rijden Knipoog.

@ Kim: Haha, ik ben Spanje helemaal zat. Kwam er elke vakantie, maar ik denk dat ik nu een paar jaar ergens anders naartoe ga Nagelbijten / Gniffelen. Fijn dat de buitenrit zo goed ging maar wat een vreselijke man zeg. Heel goed dat je er wat gezegt van hebt!!! Wat een rotvent, zo'n iemand kan ik zelf ook wel zo een pets geven, alleen nog 10 keer zo harden dan wat hij bij die hond deed. Maarja, dat doe je natuurlijk niet zomaar, en helemaal niet zo'n agresieveling als hem, wat een lef heb je dan..

@ Sanne: Ja, back in het koude kikkerlandje, maar ik kan niet wachten op een Hollandse storm! Haha!

@ Soeske: Raar dat ze dan zo laat kwamen. Wel lekker gespeelt zo te lezen.

@ Lindy: Oeeee, ik ga gelijk kijken!!!! Haha!

@ Manjafiek: Ik kom er wonen hihi Haha!. Ja ik had een uitgebreide, wat geinig dat je alles hebt gelezen Clown. Nu is het lekker rustig haha.

@ Sanne again: Wesseltje!!!!!!!!!! Ik ga ook na het topic van Lindy bij de jouwe kijken Haha!. Altijd een plezier om naar Wessel te kijken.

@ Ilona: Wat leeeeuk, ben benieuwd naar de filmpjes. Fijn dat 't zo leuk was Haha! Haha!. Ja lekker snel he, heb er mega zin in!!!!!!! Heb het van de Camera tegen me moeder vertelt hoor, moest er stiekem ook wel om lachen, had het een beetje op een droge manier vertelt, maar ze vond het wel heel jammer. Boos was ze gelukkig niet.

@ Kim again: Jeeeeetje, wat een vreselijke rot man. Dat zulke mensen jammer genoeg bestaan. Gaat de dierenbescherming actie ondernemen? Ja, het lijkt me een mooi vak! Ik wilde altijd worden van dat Amerikaanse op Animal planet, maar dat kan natuurlijk niet hihi.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 23:41

spannend ess dat je weer naar nederland komt.. wat is de reden van terug komst?? en waar ga je wonen dan?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 00:02

Zo lekker bezig geweest met allemaal foto's uit tezoeken die we laatste dagen heb geschoten.

Foto's van Ilona is erg mooi geworden Haha!
Was gezellig Loontje zo 2 dagen achter elkaar Tong uitsteken
eerst jij bij mij en vandaag bij jou Haha!

Ja Manja we hebben gisteren lekker gegeten Vingers aflikken
Na tijden weer een heerlijk patatje Vork nou dat ging er wel in Vingers aflikken

Voor diegene die hier ook in de buurt wonen (omgeving Den haag, Delft, Nootdorp, Zoetermeer, Pijnakker, westland enz enz ) mag gerust me mailen hoor als je ook een fotoshoot wil Haha!