Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Essssss schreef:Lees morgen weer bij.
Wat een schatjes zo samen!
Voor de duidelijkheid: Ik ga Begin April weg, en Fuego midden April waarschijnlijk. De reis gaat geloof ik 2 dagen duren ofzo, een dag doorrijden, dan laten ze hem zoveel uur grazen enzo, en dan rijden ze weer in één stuk door.
en ik wil graag naar spanje

Mies_Apollo schreef:Shanna: stuur trouwens nog even een foto van jezelf en je paard naar madelief, voor de opening van het nieuwe topic!
Wel makkelijk als straks het nieuwe topic er is, van iedereen de gewone naam

’ haha
..
haha.
! (ze mochten even op de weg aangezien er geen auto's op dat moment waren).

echt balen dat je ziek bent in de vakantie, niet zo goed gepland
haha
cloris schreef:essss wat is de naam van dat bedrijf? ben benieuwd of het die is die ik denk dat het is![]()
Ze mogen maar 8 uur rijden per dag, dan moeten de paarden op stal en de chaufeurs slapen daar hebben ze routes en plaatsen.
.
. 

.....is niet bij te houden
.
)!
Helaas is de kwaliteit niet goed door de regen

zasread schreef:Patries: De gerbriltjes zijn niet van mij hoor, maar van Jasmijn
Echt een leukerd is dat. Maar moet ze allemaal nog opde computer zetten. En vandaag is Heidi bij mij geweest en heeft foto's gemaakt met dr super camera's!
Heb er al een paar gezien op t schermpje, en er zitten mooie tussen
Ook 1tje dat ik een klein sprongetje maak hihi. Zal ze laten zien als Heidi ze er op heeft staan
( Heidi, nog onwijs bedankt
)
Zin in?
En dat ze je ervoor wouden betalen
Jeeemiggg, dat hoor je niet vaak!
Ze vragen hier voor 1 of 2 dagen soms al 100 euro bijrijderskosten
Kan je nagaan 
Ik vind het ook hoor! Amanda is heel lief, maar toch anders dan een lieve anda...
Lieve foto's van je gerbils! 
Het lijkt echt heel eng enzo, maar valt best mee 
Wat achterlijk van die man zeg.... bah!
Fijn toch! Wel balen van de DA zeg... dat ze je zo lang hebben laten wachten.. Telefoontje was wel zo netjes geweest 

In elk geval is hij gekomen! 
(zo een hadden wij dus
)
)
. En ja...ik had een fijn gevoel over mijn les. Kan altijd beter (ooohh wat ben ik streng voor mezelf) maar ik moet wel eerlijk zijn en ook de fijne en goede momenten koesteren. Als ik blij ben dan ben ik ook vooral erg blij met Llano en ik hoop toch altijd weer dat hij zich ook zo goed voelt omdat ik me zo goed voel. Ik denk wel stiekem dat hij het merkt dat ik blij was met hem
gister....ik probeer hem echt een goed gevoel te geven door hem uitbundig te knuffelen en hem te prijzen. Essssss schreef:cloris schreef:essss wat is de naam van dat bedrijf? ben benieuwd of het die is die ik denk dat het is![]()
Ze mogen maar 8 uur rijden per dag, dan moeten de paarden op stal en de chaufeurs slapen daar hebben ze routes en plaatsen.
Ja het is allemaal proffesioneel dus dat zullen ze wel weten, hoef ik me geen zorgen over te maken. Bovendien zijn ze zo streng, dat kijken ze na en als ze zich daar niet aan houden (Rijschema) mogen ze geen paarden vervoeren dus krijgen ze Fuego niet mee.
http://www.paardentransporten.eu Deze is het.
.
.
).
.
. Fijn dat de buitenrit zo goed ging maar wat een vreselijke man zeg. Heel goed dat je er wat gezegt van hebt!!! Wat een rotvent, zo'n iemand kan ik zelf ook wel zo een pets geven, alleen nog 10 keer zo harden dan wat hij bij die hond deed. Maarja, dat doe je natuurlijk niet zomaar, en helemaal niet zo'n agresieveling als hem, wat een lef heb je dan..

. Ja ik had een uitgebreide, wat geinig dat je alles hebt gelezen
. Nu is het lekker rustig haha.
. Altijd een plezier om naar Wessel te kijken.
. Ja lekker snel he, heb er mega zin in!!!!!!! Heb het van de Camera tegen me moeder vertelt hoor, moest er stiekem ook wel om lachen, had het een beetje op een droge manier vertelt, maar ze vond het wel heel jammer. Boos was ze gelukkig niet.
nou dat ging er wel in