[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennenboom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:12

Gefeliciteerd Boemel! Leuke combinatie, veel plezier en geluk samen toegewenst :D

Meya: ik heb een klein scheerapparaat met accu. Vind die snoeren zo onhandig. Vaak (bij de koeien) is met snoer wel krachtiger dan accu.

Hier is de eerste merrie (v. Uldrik) drachtig van Murk :D. Mijn andere merrie (v. Tsjalle) mag morgen geïnsemineerd worden. Maar ik kom nog niet helemaal uit de hengstenkeuze }>, nog even doorpuzzelen vandaag. Op het lijstje staan nu Jimte, Kanne, Nisse, Murk en Herre.

Allemaal verschillende typen maar toch ergens interessant. Ze heeft nu twee hengsten van Herre gegeven en die vallen bij mij wel in de smaak. Dus of terug dekken of een keer iets anders proberen :) misschien hebben jullie nog tips voor welke hengst?

_Jelske

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Wat zijn de punten die je mee wil nemen in jouw hengstenkeuze? En wat zijn de verbeterpunten?

@boemel; het ziet er al fijn uit op die foto!

Dennenboom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:56

Jelske: ik houd zelf wel van de wat luxe types. Opwaarts zie ik graag. Sterke rug en karakter wil ik niet op in leveren. Stap van haar is niet slecht (voor een tsjalle :p) maar wel kwetsbaar dus dat mag sterker. Onderarm mag langer en ze kleurt snel bruin (al vind ik dat niet erg). Ook is ze niet heel groot (161) dus meer maat zou mogen. Daarnaast mist ze wat zelfhouding ofzo. Als je haar op stelt/traint is het een heel mooi paard (vind ik) maar ze mist wat show/uitdrukking.