Dankjullie We gaan proberen deze stijgende lijn door te zetten en eens lekker serieus door te oefenen Ipv alleen buitenritjes haha. Blijkbaar vindt hij het toch wel leuk om ook hard te werken
Heb nu een verzorgster voor beide.. Ookal heb ik er zelf wat meer moeite mee, toch niet zo goed gevoel bij net als verkopen voelt ook niet goed. Liefste hou ik ze allebei.
Knappe Tamme moonforever, hoe gaat het met de verzorgster? Is je voet al beter? Fijn dat je goede feedback kreeg, Jolijn! Hopelijk kan je het andere al een heel klein beetje plaatsen...
LiesbethDW : Ik heb bij me verzorgster nog geen super gevoel bij, gelukkig luistert ze wel maar toch vind moeilijk, Langzaam gaat met me voet steeds een beetje beter, ben weer aan werk, en rij weer alleen voorzichtig en buiten,;)
Jolijn, succes! Kan er nog veel mis gaan met het gesprek of zit je wel gebakken? (Jawel toch, das vaak wel met het laatste gesprek toch?) Wat ga jij genieten als die druk van je schouders is!! En trekt je zus het een beetje?
Figo lekker chillen, fijn!
Oooh Kevin is echt zoooo stoer! (Tamme uiteraard ook, maar ik heb iets met stoere shelters) Geweldig, zo-eentje-wil-ik-ooooook!
Vandaag echt een heeeeeerlijke les gereden! Ze gaat momenteel zo goed vooruit dat we echt heerlijk bezig zijn met passen verruimen en weer opvangen etc. Fijn fijn!
Ja ik snap zeker dat je het spannend vindt hoor! Dat vond ik ook echt wel, maar als je daar mag komen, dan heb je eigenlijk alles verder goed gedaan Dat was het moeilijkste stuk dus je kunt dit ook!
Ja moeilijk, het zal ook zeker moeilijk blijven… Ik kan niet bedenken hoe jullie je moeten voelen, maar jullie hebben veel steun aan elkaar. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in de zaak.
Ja heerlijk dat t rijden zo fijn gaat momenteel Ze voelt zo trots als ze aan het werk is nu!
Win is weer gewond, pff ik wordt gek van die 2 ik heb super gaaf dekje gekocht op de jaarmarkt hier, gisteren avond naar Ducth Glow gegaan, was heerlijk alleen een kater haha.