Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Altijd duidelijke kaarten van de ruiterpaden
. Ik heb van het gebied bij ons ook een duidelijke kaart, maar die heb ik niet eens nodig zo goed ken ik het bos hier!
. Alleen laag over de grond zag je het wel gaan... Maar geen last van gehad gelukkig!
.
.
hier miezert het alleen een beetje, gelukkig! en buienradar is ook nog positief
. Hier is het nu ook een soort van droog, maar heb buienradar nog niet gezien...
Can't wait!!
. 
. Maar bij jou is het natuurlijk altijd wel een stukkie kouder
.
.
!

!
Heerlijk. Nog galoppie gedaan?
!
Komt vast nog wel. Heb wel een mooie deken alsnog gekocht. Misschien krijgt ie m nog op. Met hals en wind en waterdicht. De voering is bij mn Anky kapot een klein stukje en nu heeft een hele kale schuurplek
. Zo'n rotgezicht ook. Gisteren schrok hij zich ook het apelazerus
. Ik deed de deken af, zat er nog een staartding aan. Wil ik het los maken gaat ie lopen, deken valt en hij dikke paniek
. Toen kreeg hij nog een helder moment en bleef wijdbeens staan en flink snurken ohja en een blik op "ik denk dat het me gaat vermoorden".. Hahahaha, wat een sukkel! Uiteindelijk hem kunnen bevrijden haha.
. Uiteindelijk gelukkig gevangen door een wielrenner en ik ben weer opgestapt en we zijn naar het bos gereden en daar ritje gemaakt, was daarna niks meer aan de hand... Maar vandaar dat ik zoiets had eerst maar normaal strand over
. Al kriebelde het wel... Het was zo'n mooi strand! Maar ach dr komen nog veel meer strandritjes in de toekomst, en dat galoppie over strand komt ook wel weer!
. Schrikken zeg.. lag je er ineens naast oeps!! En andere paardje? Bleef die rustig? Dat ie daar niet bij bleef.. schrik van je leven!
. Daar zat het verzorgstertje op en die was helemaal van slag, bleef maar aan 1 stuk doorratelen
. Shaggy schrok ook niet ofzo, geen idee waar die last van had. Hij deed het 1x en toen keerde ik hem linksom weer terug en kon ik weer richting dat andere paardje. Toen deden we weer een poging, maar hij maakte weer een mooie bocht linksom. Ik was koppig en wilde rechtdoor (en dat ging ik uiteindelijk ook, alleen Shaggy niet
). Had hem gewoon weer linksom moeten keren.... Hij ging ook vrolijk met zn oortjes naar voren verder, remde netjes af toen die bij de strandafgang kwam en is daar uiteindelijk gevangen. Denk dat ie nog niet eens doorhad dat ie mij kwijt was
. Toen die mij weer zag ging gelijk zn koppie weer omhoog en zn oortjes naar voren van heeee daar is wat bekends
.
.
(bijwijze van). En vliegers en dingen. Botst Michelle tegen me aan met dr "leen-haffie" jeetje
. Hop daar ging ik. Chico ook, hieeehaaa over dat strand in volle galop! En toen dacht ie "heeee, ik mis wat".. En toen kwam die ook weer terug
. Achteraf wel lachen, maar om dat moment zelf... 7 kleuren
.