[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:51

Madelief wat een gave foto's zeg!!! Ben jaloers!!!

Amable ja de draf laat ik voorlopig nog maar even niet doen zonder zadel en hoofdstel. Met luistert hij dan nog niet eens altijd even best haha...
pfff das inderdaad lang zonder pauze zeg! sterkte!

Denise gelukkig gaat het wat beter met mn vriend. Gister is hij gaan werken maar met mij als taxi en vandaag is hij voor het eerst weer gewoon aan het werk!

Nombado haha doe mij zo een grasmaaier :P

Iloon Hincapie heeft ook best wel krachtvoer nodig maar die groeit ook nog dus dat zal ook schelen...

Shanna ik vind via de mail toch wel heel bot ze kunnen toch minstens bellen...

Regine succes met je marathon!

De rest reageer ik zo bij maar moet nu met vriend naar de oogarts. Ben benieuwd wat die gaat zeggen!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:58

lakshmi schreef:
Karina: dank je, ik raak er soms een beetje van in de war ;) Sol dus ook een zweetvos :) wat kan daar eigenlijk uitkomen bij een kruising? Ligt eraan met wat natuurlijk ;)

Ik ga het niet uitproberen :D . Maar in ieder geval zal het flaxen-gen zich alleen uiten op chestnut, en kan het verder niks anders doen als de manen lichter maken, tot zelfs bijna wit aan toe zoals bij Sol. Buiten het flaxen-gen zal zijn kleur zich genetisch gewoon als rood gedragen.
Iloon, waarom jammer? Hij is nog steeds dezelfde kleur :+ , en in wezen is het voor een lusitano aparter dan palomino zijn ;) . Ik vind het contrast juist zo mooi. Nugget is wel palomino (al staat die als silver buckskin op papier, maar volgens mij kan dat niet tenzij de kleuren van zijn ouders niet juist geregistreerd zijn) maar die is over het geheel heel bleek, haast richting perlino, behalve dan dat hij natuurlijk wel heel donkere ogen heeft.
De twijfel bij Sol was er in ieder geval omdat zijn neus en benen absoluut niet lichter van kleur zijn, zoals bij een haflinger, eerder donkerder. Maar nu ik het verder aan het uitzoeken ben zie ik dat dit wordt veroorzaakt door weer een ander gen, mealy ofzo. Hoeft dus niet standaard samen te gaan met flaxen. Waardoor je dus paarden krijgt waarbij je alleen met testen op crème kunt bepalen of ze palomino of flaxen zijn.

Laura, leuk zonder zadel en met halstertje op Hincapie. En nu een roze-wolk buitenrit, super toch??

Madelief, gereageerd in je topic, ERRUG mooie foto's

Cynthia, als je nu toch weer aan het rijden bent, wanneer krijgen we dan foto's van jouzelf op Marialva 8-) ? Misschien van de strandrit vandaag?? En hoe gaat het met je dochter en haar mooie valkmerrie?

Danielle: ja hoor, ik kan regelmatig door de week. De meeste middagen, wanneer precies ligt een beetje aan wanneer ik lessen heb, dat is elke week anders. Dinsdagmiddag probeer ik sowieso altijd vrij te houden, maar roep maar wat, ik kan vaak wel wat omgooien.

Cyrina: Amen, helemaal eens met je stukje over brok. Ik had ook al even de analyse van Masterbrok opgezocht en me hooglijk verbaasd :D . Jammer dat de gebruikte ingredienten niet terug te vinden zijn, daar zou ik helemaal wel benieuwd naar zijn. In ieder geval is hier in de buurt een bekend "gezegde": de brok van van cooten is klo... 8-) .

Sanne: ik vind de eerste en vierde foto van Cascabel heel mooi, en de laatste van Bo. Is dat een goed gelukte black of bewerkt?

Mol, sinds hyves zijn de tamtam's overbodig ;) . Veel geluk in ieder geval samen! En je zadel is wel van Deuber&Partner, de Espanola is een Startrekk, en Startrekk is weer een onderdeel van D&B.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:06

Laura: Haha, geweldig die roze wolk he :D ! Fijn dat ie zo goed ging!

Karina: Ik vond het niet jammer hoor (heb ik ook niet gezegd toch :o )! Sol is gewoon super mooi, als palomino of als zweetvos :D !

Sanne: Gave foto's!! Vooral Cascabel staat er weer super stoer op 8-) ! Leuk om te oefenen met je reflex scherm of niet?! Succes morgen met je show.

Madelief, ja, we gaan zo vlug als water haha! :D Succes met de kar. Wil plaatjes zien!!! ;)

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:21

Karina schreef:
Mol, sinds hyves zijn de tamtam's overbodig ;) . Veel geluk in ieder geval samen! En je zadel is wel van Deuber&Partner, de Espanola is een Startrekk, en Startrekk is weer een onderdeel van D&B.

ahh hyves tja......... en dat startrekk van D&B was wist ik niet, ben ik ook helemaal niet mee bezig hahahahahaha 8-)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:31

Jell: Ja, dat beeldscherm was echt lastig. Hij deed het ook bij andere site’s, dus het lag niet aan bokt. Ik hoop niet dat ik een virus op mijn computer heb zitten. Nu zit ik op mijn werk en heb een volledig scherm. Heerlijk.

Lakshmi: Spijbelen! Foei. Hier is het slecht weer geweest. Was wel jammer, want ik had gisteren wel vrij.

Suzan: Leuk hoor shetjes opjagen. Haha. Vinden ze het wel leuk? De meeste vinden het net een spelletje, wat het natuurlijk ook gewoon is. ;-)

Saida: Joepie, Jorick weer mee. Lekker het weekend thuis, dat is wel fijn.

Bedouin: Wat leuk om dat te horen. Nu krijgen we de echte verhalen achter de Bedouinen. Van die belletjes wist ik echt niet. Wat zijn djinns? Boze geesten?
Haha, dan heb je idd meer aan een kat. Ik vind het nog steeds heel apart hoe dat met honden en katten bij jullie gaat. ;-)
Ik schrijf de reactie’s in word. Daar maak ik een klein scherm van, zodat ik meteen kan reageren. Misschien heb je daar wat aan.

Jell: En, vond je collega het ook leuk? Zal je altijd zien met dat weer. Haha.

Jus: Zonde zeg van zo’n paard.

Anouk: Wat een enorme leuke combinatie Rints en Michelle. Ziet er echt lief uit zo met zijn 2en.

Wanda: Jeetje, weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen, maar ik vind je wel een hele moedige vrouw om dit met ons te delen. Wat een gedoe zeg, dan zit de schrik er zeker goed in. Eigenlijk wel een geluk bij een ongeluk dat je die latere echo’s kreeg. En wat een knap mannetje om dan met 6 jaar 3 kwartier stil te moeten liggen. Ik denk dat menig kind hem dat niet na doet.
De rustige aanpak bereik ik bij Atlas ook meer. Hij kan echt helemaal doorslaan, maar hij is dan ook mishandeld geweest. Of het ligt in de aard van de fries, dat weet ik niet. ;-)
Haha, Atlas noem ik ook altijd een labrador, die vind lijnzaad ook heel lekker, maar hij zwemt graag in de zee en gaat ook achter balletjes aan. Haha. Rare friezen.

Ik moet weer aan het werk.

Tm 467 Zilfstar 16:43 27-08-09

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:37

Karina ik vind een zweetvos prachtig , ik hou van donkere vossen met lichte manen. koffievos vind ik ook heel mooi.
Het is hier ontzettend heet , morgen gaan we dus paarden kijken , we gaan ook naar een stal van een jongen en die heeft verschillende palominos , cremelos etc.
Zo ben ik ook aan Gallo gekomen , ik moest wat spullen wegbrengen naar een fokker , stond hij daar in een stalletje , man zegt wil je hem kopen hij is namelijk schimmel geworden en had hem als zwart gekocht en heb de pest nu aan het paard.
Die middag nam ik hem al mee , mijn man beloofd dat ik hem zou verkopen , het is zo moeilijk als je met een paard werkt en een band krijgt , wat advertenties gezet , toch niet de reacties die je verwacht mijn nichtje kwam voor een paar maanden dus ik zeg mooi kun jij Gallo doen , ondertussen woont ze hier dus Gallo is nou van haar. Ben nu ondertussen een beetje jaloers , de band van haar met het paard is sterker en ik ben eigenlijk alleen nog de heks die hem af en toe opvoed haha.

Ik heb ook nog een made in Holland paard van mijn dochter , sommige mensen hier kennen hem al in Spanje gekocht van transport.

Afbeelding

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:48

Prinslover schreef:
Karina: Ik vond het niet jammer hoor (heb ik ook niet gezegd toch :o )! Sol is gewoon super mooi, als palomino of als zweetvos :D !

Oeps, nee, heb jij niet gezegd, was Sanne :D , sorry :o .
En intussen snap ik dat het foktechnisch misschien jammer zou kunnen zijn, maar daar stond ik niet bij stil omdat het niet aan de orde is :D .

Ehm... ik heb perongeluk een springpaard gekocht. Vanochtend schrok ie ergens van en sprong zo de paddock uit *shock*, is hek van 1.20m hoog! :o

Jus, wat is dat er voor eentje van je dochter?
Ik vind koffievos ook heeel mooi. Wij hebben nog een grasmaaier in die kleur, doet al 9 jaar niks meer geloof ik, alleen maar decoratief :D . Helaas geen mooie foto van online.Dit is in het vroege voorjaar, nu is ie nog donkerder
Afbeelding
Achterste is de Indoctro-merrie die nog te koop is, dat vind ik dus geen mooie kleur :o .

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:06

@ Amable: Ha, jij hebt het mooi omschreven ja. Het is echt de karakterbeschrijving van zowel mijn hond als mijn paard hahaha.

@ Snowy: Ja inmiddels zijn we bijna 8 jaar verder en kan er steeds makkelijker over praten. Heb het destijds lastig gehad met verwerken, schuldgevoel enzo. Maar heb goede gesprekken gehad met huisarts, mijn ouders (mijn vader is predikant) en ben zelf eigenlijk dramatherapeute. Dus heb goed de tijd genomen. Soms komt het nog wel terug hoor, als ik lees dat er weer een auto geschept is door een trein. Ja en op onze zoon waren we toen erg trots met die MRI. Hij heeft er ook zeker een kado voor gekregen (gek op Lego).

Wat het gewicht van Jippe betreft. Tsja, het is een echt barokke Fries, mooi ronde billen, romp en stevige nek, 1,58 hoog en 6 jaar. Krijg van andere Fries-eigenaren ook te horen dat hun ruinen van 5, 6 jaar zo'n 700 a 750 wegen. En iemand bij ons op stal heeft een africhtsstal zeg maar en zit haar hele leven al in de paarden. En zij schat hem ook in op zo'n 700 alsmede de hoefsmit. Als hij zoals vandaag in de paddock rondcrossed voel ik de grodn flink trillen haha :Y) Ja het weer si wat onstuimig vandaag, waaien enzo. EN dat was Jippe dus ook. Lekker gek in de paddock, rustig mee naar de wei. Rustig gewacht tot ik hem los had en toen zei ik: Ga maar! EN hij ging in galop richting vriendjes. Halverwege stond manlief poep te scheppen en die keek echt op van HUH?! Ik hoor een paard langs denderen... En zag dus onze Jippe voorbij vliegen, hooffie omhoof, staart in de lucht. Machtig gezicht! (en daar moet ik dus op gaan rijden := )

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:20

wow prachtige foto's van furia zeg!
en hele mooie foto's door sanne gemaakt zag ik ook voorbij komen en nog wat prachtige paarden van jus!

hier ook onwijs harde wind en heel veel rondstuivend zand, bah!
paarden waren dan ook flink druk buiten in de paddocks...

hoop dat de wind iets gaat liggen, want ik heb eind van de dag buitenritje gepland staan met iemand samen...

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:51

zo luitjes ben weer back in town
weet alleen niet waar ik gebleven was en nu heb ik ook zoveel nieuwe langs ze komen dat ik het niet meer volg
ik ga nu weer me bij lezen en foto`s kijken
heb er al weer een paar mooie gezien

moest dus weer ff jullie verlaten en nu weet ik mijn eigen wachtwoord niet meer haha heb dus maar ff een andere naam aangenomen he

alles gaat hier super
met tsjillert gaat het perfect zijn veel aan het lessen geslagen en ook celine doet het super met hem
de eerste wedstrijden komen eraan en ze heeft zelfs twee keer per week prive les van een jongen bij ons op stal echt helemal top

met de kat gaat het goed, hoewel die vanmorgen me bakje yoghurt heetf gejat en vanmiddag dus erg veel last van zijn buik had
hij was ook helemaal opgezwollen we dachten dat die zou uitbartsen ja echt hoor zo erg
nou zal ff kijken of ik alles kan bijlezen ben wel ff bezig denk ik
jullie horen van me gr peet en tsjilly

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:12

Karina schreef:
Jus
Afbeelding
Achterste is de Indoctro-merrie die nog te koop is, dat vind ik dus geen mooie kleur :o .

Ik wel :D Ik hou van rooie vossen :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:25

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:36

@Shanna.Jammer dat ze je niet van te voren hebben laten weten dat hij werd opgehaald! Kan je hem niet een keertje bezoeken bij zijn nieuwe eigenaresse??

@Madelief, Harry mag eten zo veel hij wil, ze hebben het toch wel nodig als ze zo klein zijn.
Maar ach de da zal het wel weten, en jij houdt het wel goed in de gaten.

Verjaardag van mijn ZOON was leuk ja. :P

@Sanne, wouw, wat een mooie foto's, ik vind ze echt heel proffesioneel eruit zien!!

@Laura, klinkt als een lekker ritje.
Wel sneu dat ze naar de oude manege terug wilden.

Vandaag weer bij Xantha geweest en we hebben heerlijk getut.
Morgen weer!!!!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:43

Laura: lekker zo even 'bloot' op je beestje :) en lekker in het bos gereden!

Amable: hihi wat voor hond is jouw paard.. Flavio is denk ik een rottweiler, kalm, rustig, trouw, maar kan heel agressief zijn als hij voelt dat er niets in de haak is.. Darius is denk ik een labrador, loopt altijd achter je aan, gek op je handen likken.. lol.

Wenda: het is echt je liefie dus :) fijn dat hij steeds beter in zijn vel lijkt te zitten. Naar is dat met dat hooi hier he, je moet altijd echt de hele baal controleren, vaak zit er middenin toch weer wat ellendigs. Daarnaast verkopen ze soms expres hooi met giftige planten erin aan mensen van ranches die ze niet mogen, het lijkt soms net de maffia :n

Madelief: ja dat kost ook al een berg geld.. Gelukkig geen snot na het rijden. Gaat het weer beter? Mijn vriend wou het dit jaar wel gaan doen, maar de eerste drie dagen waren zo lastig (ook een hoop gekibbel.. :+ ) dat hij nu zegt dat hij het vanwege mij niet kan :P misschien dat hij het later nog eens gaat proberen, maar het is nu ook nog wel warm.. Het is wel leuk idd met een koetsje, zo kan je ook nog eens niet paardrijdende mensen laten genieten van paarden :) Flaaf is inderdaad een luilak, ik hoop maar dat het na de zomer beter zal zijn. Voor hier vinden veel mensen hem te dik :P stelletje krenten, alles om te rechtvaardigen dat zij gewoon niet genoeg voer geven :n hij is gewoon een zwaar type, arabiertjes zijn ook gewoon dunner gebouwd, maar dat lijken ze niet te begrijpen :+ Je gaat dus in Amsterdam studeren? Wat ga je studeren? Ik heb muziekwetenschap en antropologie gestudeerd aan de UVA :)

Sanne: mooie foto's! Cascabel :~

Karina: nee ik ook niet trouwens. Geen seks voor het huwelijk hoor hier ;) Er loopt hier ook een prachtige palomino rond op het eiland :~ maar dat wordt wel een erg dure grap, 3 paarden in pension, eerst maar een eigen stal bouwen ;)

Moll: mooi paard heb je :) ik zat ook na te denken om dat zadel aan te schaffen, ben jij er tevreden over?

Snowy2004: verdorie het lijkt wel alsof dat altijd zo is, als je wilt paardrijden wordt het bloedheet en als je naar het strand wilt betrekt het ineens.. Nouja. Hihi hij spijbelt dus met vasten, niet met werk ofzo ;) eerste drie dagen heeft hij het volgehouden, daarna werd het hem toch iets te veel.. Ik vind het ook lastig om met zo'n chagrijn te zitten dus dan botst het nog wel eens :+

YIPPIEEEE vanochtend is het onderdeel van m'n kapotte jeep aangekomen :) (slave clutch cylinder) Hier verkopen ze geen onderdelen dus moest uit Frankrijk worden besteld. Heb anderhalve maand zonder auto gezeten (heb je een auto met open dakkie, doet hij het niet in de zomer... mooi is dat) dus ben erg blij :) Mo heeft ook een auto, maar die heeft hij altijd wel ergens voor nodig, dus alles wordt gelijk een stuk makkelijker weer met 2 bakkies :)
Er kwam vanochtend iemand die Darius wilde kopen, ik wil hem helemaal niet verkopen, hij gaat echt een superpaard worden. Maar was wel mooi, ze zeiden dat hij een van de mooiste paarden van het eiland zal worden :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:56

Jellie: Druk (bel)dagje dus :D
SanneOei oei oei knap paard die papa inderdaad!
Ja, klopt ook wel dat 40 uur voor elke studie staat, maar met 1 uur per dag redt je het niet.
Je schijnt 85% kans te hebben om het eerste jaar door te komen met 4 u per dag en dat dan 5 dagen..
Ik ben altijd gewend 1 uur per week aan studie te doen haha.
Leuke foto's van Cascabel, heb je nou het idee dat het scherm echt wat bijdraagt?
Laura: Wat super, haha een appeltjes spoor :D Vind dat plaatje echt geniaal :D
Buitenrijden klinkt ook heerlijk! Succes bij de oogarts met je vriend :j
Karina: Springt ie even het hek over haha, Furia heeft dat ook eens gedaan (dat hek was nog iets hoger..)
Gekke paarden!
Peet: Goed om te horen dat alles goed gaat!
Debby: Oo oops :o Als Rocky zoveel mag eten als hij wilt eet hij een hele zak in een dag leeg! :D
Lekker getut, veel plezier alvast morgen dan D:
Martine: heb m vandaag maar een keer horen kuchen dus valt gewoon mee denk ik :j
Ik ga ook naar de UvA, ga rechten doen :j Joh ik vind een mooi rond paard altijd veel beter dan een mager beestje.
Wat ik op foto's heb gezien ziet Flaac er hartstikke goed uit! Ja, inderdaad ook mensen die niet paardrijden kunnen dan mee :j
super dat je auto-onderdeel er is! En een super compliment over Darius, stoer hoor!

Vanochtend dus naar stal gegaan, lekker met Fuur aan de slag voor het wagentje.
Eerst lekker gepoetst en in het tuig gezet, toen inspannen. Ging allemaal goed tot Furia er ineens uitsprong en vrij hoog steigerde..
Wat er precies is gebeurd weet ik niet, ik stond sowieso bij het hoofd, maar hij was best van slag. Waarschijnlijk dat een riempje of de boom hem heeft geraakt bij zn billen :(:)
Mocht ook niet aan zijn billen komen en hij was opeens heel erg wakker.
Gekalmeerd, mn zusje snel wat brokjes gepakt (voor Furia het best afleidmiddel) en na een ruime 5 minuten was hij weer gekalmeerd.
Toen nogmaals geprobeerd, met het brok als afleiding/beloning en toen konden we hem inspannen.
Dat ging wederom erg goed, dus toen weer gaan stappen, ging ook erg goed.
In het begin vond ie het wel wat spannender als de vorige keer.
Maar het bochtje door de wei ging wel al een stuk beter.
Toen lekker met Bandito los gezet, hebben ze even lekker gerend.

2 foto's die mn zusje vlug had gemaakt (met hun eigen camera is een filmpje en een foto van het schrikmoment genomen).
Klaar om in te spannen:

Afbeelding

Dit was volgens mij vlak voor het schrikmoment:

Afbeelding

Begin ook al wat foto's van Paoline van het rijden van gisteren binnen te krijgen, maak er later nog een topic van :j
Voorproefje rijden alvast:

Afbeelding

Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:47

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:38

Madelief; wat een gave foto's allemaal!!!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:48

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:55

Madelief, mag ik vragen waar je die neusriem gekocht hebt? Ik ben op zoek naar zo een en ik vind die van jou wel heel mooi!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:38

Wouw Sanne Mooie foto's! Cascabel heeft een hele zachte uitstraling..

En die Furia ... prachtig Madelief .. onwijs mooie foto's zeg!!

Ahh Martine dus binnenkort scheur jij weer rond in je bakkie die rijdt als nieuw! Heerlijk

Karina ik hou ook echt niet van vossen :n

Hoe was het bij de oogarts Laura .
Ik vind jouw rozewolk plaatje erg leuk :D

Wat een lieve foto van Rints met een klein prinsesje op haar rug die zichtbaar geniet!!

Ik heb ook genoten vandaag...
Hermansen deed super zijn best!
Claudia heeft foto's gemaakt

[RIJ-ITP] GGK dekhengst Hermansen aan het werk

Afbeelding
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:39

Ziet er goed uit Kel! Ik ga even je topic loeren.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:49

Meiden die de nieuwe opening van het nieuwe topic maken succes het zijn nog maar 30 pagina's!!!!!!!!!!

Madelief gave foto's zeg! Heb in beide topic gereageerd!!!
Vreemd zeg dat hij zo schrok! Wel fijn dat het uiteindelijk toch goed is gegaan!!

Martine zozo dat is nog eens een compliment over Darius! En fijn dat je auto het weer doet!

Debby ja ik vond het ook echt zielig. Zeker voor die pony die wilde echt omdraaien. Hincapie liet zich wel horen maar vond het bos net zo leuk haha...

Peet Welkom terug inclusief een vernieuwde naam hihi...

Ellis is het nog gelukt met je buitenritje??

Wanda zozo hij had zich dus aangepast aan het weer haha...

Judith leuke pony! Ennuh wel gaaf dat hij zo toch gebleven is!

Ik zit nog steeds heeeeerlijk op mijn roze wolk haha. Ben nog volop aan het nagenieten van de heerlijke bosrit!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:51

Kelly Gave foto's ga zo je topic bekijken!!!

bij de oogarts was het trouwens weer lekker onduidelijk. De oogarts (andere dan de vorige twee die het dachten te weten maar niet zeker) kwam er achter dat het waarschijnlijk weer iets anders is.... Hij moet nou gedurende 3 weken 3 keer per dag druppelen en zalf in zn ogen voor het slapen gaan. Hopen dat het werkt!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:51

@ Laulau Ja vanmiddag al een paar klappen onweer gehad en een hoosbui. Nu weer onweer in de lucht. Kids waren ook al erg druk vanmiddag. Echt storm op komst!! Dus dat Jippe wat drukker was vind ik nu begrijpelijk. Ik zei al: hij is erg gevoelig!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:52

Daar ben ik wel een beetje jaloers op BOSRIT , hier is het niet echt bos en ondergrond erg hard met veel keien , jammer.