Maar die van jou heb ik nog nergens gezien Mies, die ziet er juist zo handig uit 
Astrid, zo, das zeker klein, en dan een binnenbak, wat een luxe zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar die van jou heb ik nog nergens gezien Mies, die ziet er juist zo handig uit 
) staan in het deel ernaast..
Yellomofoon schreef:Mies_Apollo schreef:Jenna: Zijn ze hier goedkoper? Ik ga binnenkort er ook 1 aanschaffen, maar dan weet ik dat ik in Nederland moet blijven kijkenWoon 5 min van belgische grens, maar dan meer recht boven antwerpen
Ja er is zelfs een verschil tot 1000 euro!
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat de btw in België 21% is en in Nederland 17% (denk ik?), is wel een uur en 40 minuten rijden, maar voor 1000 euro goedkoper hebben we daar geen problemen mee!
(vorige keer besloot meneer toen we galopje gingen doen dat ie naar huis wilde
). Waren we onderweg naar strand zien we net sulky's het strand op gaan
. Shaggy en ander paardje zagen ze ook en gingen al iets dribbelen. Op strand reden ze eerst een rondje om even op de rest te wachten (die waren bij de ook al spannende vrachtwagen aan het optuigen). Wij bewust al aan de duinkant stappen en ja hoor daar kwamen ze later in draf langs bij de waterkant. Pownie's wilde ook wel mee, maar dat mochten ze niet
. Dus beetje gedribbel en gedraai en uiteindelijk konden we weer rustig verder stappen. Maar nog voor we bij de klucht waren kwamen ze alweer op de terugweg... Toen ook weer even gedribbel en gedraai maar we konden ze bij ons houden en uiteindelijk weer rustig verder. In bos nog even een drafje gedaan en kort galopje (waar shaggy even een vreugde bok bij gaf
) en toen weer lekker richting huis! Ben in ieder geval heerlijk uitgewaait
!! Stond echt enorm veel wind op strand, maar het is wel de hele weg droog geweest
!
met de misselijkheid werd al die paardenpoep ruimen echt iets te veel, pfff ben echt een slappe vaatdoek steeds, hoewel het nog mee schijnt te vallen als ik verhalen van vriendinnen hoor 
kijken of ik morgen wat kan (laten) maken..
).
. Wel lekker scheelt denk wel idd
, en straks over een paar maandjes heb je hem vast nog harder nodig!
.
. Vandaag lekker naar strand geweest! Hopelijk droogt de bak snel dan kan ik weer lekker gaan trainen met hem... We waren zo goed bezig, maar helaas nu ineens een lange pauze. Maar ja doen je niks aan!
want wis helemaal niet dat je van stal was veranderd.
de lieverd Limonade schreef:Scheelt het zoveel ja een trailer in Belgie??
( Of hebben jullie het daar niet over?)

Ik stap ook altijd in stal op, en toen ik de stal uitwilde was er opeens een overgang van licht naar donker, dus hij wilde er niet langs natuurlijk, voorheen moest ik dan echt even afstappen en daarna weer opstappen, maar nu (na een rondje draaien), voorzichtig aangedreven en daar ging ie heel braaf
Vond ik best goed van hem, want meestal als ie iets in zijn kop heeft, blijft het ook in zijn kop haha.