[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:57

Ooh, zie dat sjabrak met zadeltas ook op agradi staan, allemaal recensies dat ie erg klein is, dacht ik al (staat daar wel vermeld dat het VZ is).. Ga dan inderdaad eens kijken voor losse zadeltassen, is genoeg in te krijgen :j Maar die van jou heb ik nog nergens gezien Mies, die ziet er juist zo handig uit :D

Astrid, zo, das zeker klein, en dan een binnenbak, wat een luxe zeg :wow:

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:00

Ja, en nog een gezellige stal ook :) Als ik ze niet aan huis had gehad had ik t wel geweten :)

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:03

Ik ken verder niemand Suuz :P Maar er was wel een vrouwtje toen ik er kwam kijken, en die was erg aardig.
Hing niet zo'n vervelende, arrogante paardenkuttensfeer.

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:04

Ken 1 meisje, heeft bij mij in de klas gezeten. Rijdt ook wedstrijden als het goed is..
Er staat nog een vrouw, heb ik nog nooit gezien. En een oud mannetje die een paar friezen heeft staan, altijd in voor een praatje haha.. Echt een ouwe fries (met frieze paarden ;) ) staan in het deel ernaast..
Nee, hangt goeie sfeer!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:06

Hahaha mooi volk,die oude mannekes.

Volgende week ga je weer les geven he? Dan kom ik dan even loeren.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:10

ja, als het goed is donderdag..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:12

Iemand trouwens interesse in Stephen king boeken? Ben me boekenkast aan het opruimen, mijn paardenboeken collectie breid zich wat uit hihi

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:13

Welke van Stephen King?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:16

Welke niet ;)
Ben ff bezig ze uit te zoeken, lijstje maken :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:18

Yellomofoon schreef:
Mies_Apollo schreef:
Jenna: Zijn ze hier goedkoper? Ik ga binnenkort er ook 1 aanschaffen, maar dan weet ik dat ik in Nederland moet blijven kijken ;) Woon 5 min van belgische grens, maar dan meer recht boven antwerpen ;)

Ja er is zelfs een verschil tot 1000 euro!
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat de btw in België 21% is en in Nederland 17% (denk ik?), is wel een uur en 40 minuten rijden, maar voor 1000 euro goedkoper hebben we daar geen problemen mee! :+

Binnen Nederland zoeken kan al een verschil maken. Hier in de omgeving was ik 500 euro voor een simpeler model van mijn trailer meer kwijt dan bij mijn ouders in de omgeving.
Ga daar toch vaker heen, dus keuze was simpel gemaakt.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:31

Over het algemeen is belgie goedkoper dus vandaar dat het me opviel ;) hier in de buurt zit nog een handelaar in trailers, ga daar binnenkort is informeren

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:46

Zadeltassen zijn idd ook handig! Wil ik ook nog is een keer aanschaffen, vind die van Dabo hier op bokt ook erg mooi, vooral de voortas met kaartenmap lijkt mij erg handig!

Strandrit heb ik ook weer overleeft! We zijn gewoon in stap strand over gegaan, dat ie eerst maar weet dat we strand over gaan en niet omdraaien :P (vorige keer besloot meneer toen we galopje gingen doen dat ie naar huis wilde :?). Waren we onderweg naar strand zien we net sulky's het strand op gaan :=. Shaggy en ander paardje zagen ze ook en gingen al iets dribbelen. Op strand reden ze eerst een rondje om even op de rest te wachten (die waren bij de ook al spannende vrachtwagen aan het optuigen). Wij bewust al aan de duinkant stappen en ja hoor daar kwamen ze later in draf langs bij de waterkant. Pownie's wilde ook wel mee, maar dat mochten ze niet :P. Dus beetje gedribbel en gedraai en uiteindelijk konden we weer rustig verder stappen. Maar nog voor we bij de klucht waren kwamen ze alweer op de terugweg... Toen ook weer even gedribbel en gedraai maar we konden ze bij ons houden en uiteindelijk weer rustig verder. In bos nog even een drafje gedaan en kort galopje (waar shaggy even een vreugde bok bij gaf :D) en toen weer lekker richting huis! Ben in ieder geval heerlijk uitgewaait :D!! Stond echt enorm veel wind op strand, maar het is wel de hele weg droog geweest :D!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:13

Scheelt het zoveel ja een trailer in Belgie??
( Of hebben jullie het daar niet over? :o? )

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:01

Suzanne -> Zijn de Steven King's pockets of gebonden?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:27

Hoi allemaal even snel een berichtje van hier! Wat een hoop geschreven zeg!

Lisenka heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing :'(

Suus mooie foto zeg!

Ellis mooi halster

Sorry verder dus even snel, het is hier nogal... chaotisch.. weet niet of jullie het nieuws een beetje gevolgd hebben maar nouja er gebeurd hier nogal wat. Verder gaat het wel goed, we hebben een werker :o met de misselijkheid werd al die paardenpoep ruimen echt iets te veel, pfff ben echt een slappe vaatdoek steeds, hoewel het nog mee schijnt te vallen als ik verhalen van vriendinnen hoor :+
Verder wel weer gezellig hier zeg! Lekker druk :D
Oei Denise moet je nog steeds een verhaaltje schrijven! Kan eigenlijk geen leuke foto vinden hmm :( kijken of ik morgen wat kan (laten) maken..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:31

Heb iets over negatief reisadvies gehoord op de radio, maar wist nu niet of dat serieus was.... (was 538 en die maken overal grappen van :P).

Hahaha luxe hoor een medewerker om stallen schoon te laten maken ;). Wel lekker scheelt denk wel idd :P, en straks over een paar maandjes heb je hem vast nog harder nodig!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:35

Hihi luxe he! Hoe gaat het met jou en Shag?

Ehm het is dus zeker serieus, nu zelfs zo ver dat wordt geadviseerd enkel in noodsituatie af te reizen... En de NLers op vakantie worden zsm terug gezonden..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:42

Okeeej wat is er precies aan de hand dan? Dat heb ik namelijk niet mee gekregen ;).

Met mij en Shaggy gaat alles goed :). Vandaag lekker naar strand geweest! Hopelijk droogt de bak snel dan kan ik weer lekker gaan trainen met hem... We waren zo goed bezig, maar helaas nu ineens een lange pauze. Maar ja doen je niks aan!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:26

Jeetje Martine,dacht dat t bij jullie wel meeviel, maar nee dus! Fijn, een werker haha..
Saida, zijn pockets, slappe kaft (als je dat bedoeld?) Alleen de oude bieb boeken hebben harde kaft.. De dikkere boeken (meesten) hebben wel dikke kaften.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:09

Ok, thanks.
Mijn broer verzameld Steven Kings, maar dan alleen die met harde kaft. ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:00

esther: Op zich is dat wel handig, maar niet elk bos heeft even duidelijke kaart routes ;)
Niet gezandstraald ;)!

martine: merk je er zelf veel van? Hoorde het op het nieuws en moest er even aan denken! Veel toeristen zijn al terug gehaald hoorde ik!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 11:15

En es lekker een buitenrit gemaakt?
Zo te lezen was het geslaagd lekker hoor even uitwaaien.

En madelief ben je savond’s nog lekker bij fuur geweest? En dat dekje lijkt mij ook veelzijdigheid

Mies – mag je vragen waarom je eigenlijk naar een nieuwe stal ben gegaan, dat is me namelijk een beetje ontgaan, :o want wis helemaal niet dat je van stal was veranderd.
Wel fijn dat je al lekker hebt kunnen rijden, hoe gaan de l2 oefeningen?

Martine – ik zie je verhaaltje vanzelf wel tegemoet, en balen dat je zo misselijk ben, maar het is voor een goed doel

Hier bijna weekend, vanmiddag even naar heike en vanavond ga ik lekker shoppen bij de paardenwinkel. Ik krijg van manlief een nieuwe cap en een nieuw wedstrijdjasje <3 de lieverd

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 11:19

Saida, helaas, die heb ik niet..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 11:25

Limonade schreef:
Scheelt het zoveel ja een trailer in Belgie??
( Of hebben jullie het daar niet over? :o? )

Ging juist over dat ze in NL veel goedkoper zijn dan Belgie, volgens mij..

Esther, aah ik wil ook! Lekker hoor, even wezen uitwaaien. Op zich vind ik die tas waar je idd een kaart in kwijt kan, leuk bedacht, maar ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er kaarten zijn van ruiterpaden. Op de veluwe vast wel, hier niet :n

Martine, ja, jij zit er natuurlijk middenin! Heb wat op de radio gehoord maar verder geven ze weinig nieuws hier.. Fijn dat je een werker hebt, kan me voorstellen dat met je neus boven de mest hangen niet zo fijn is nu nee :D

Denise, ooh jij wordt lekker verwend, fijn hoor! Ja, had dus lekker gereden :j

Ik slaap de laatste tijd eindelijk weer eens lekker.. Is echt lang terug voor me, maar voel me nu uitgeslapen en fit, echt fijn :j
Zo even douchen en daarna weer verder met leren, vandaag echt maar even hard aan de bak. Vanavond lekker naar de film met mijn vriend, en een vriendin van mij en een vriend van hem (koppelpoging haha).

Gisteravond nog lekker Furia gereden, bak was natuurlijk bagger dus alleen stap en drafwerk gedaan.
Mijn zusje was ook in de bak (Bandito aan het longeren), en 1 baklicht was stuk dus ik reed ook behoorlijk in het donker af en toe, was echt even vertrouwen op Furia, wel gaaf hoor :D Ik stap ook altijd in stal op, en toen ik de stal uitwilde was er opeens een overgang van licht naar donker, dus hij wilde er niet langs natuurlijk, voorheen moest ik dan echt even afstappen en daarna weer opstappen, maar nu (na een rondje draaien), voorzichtig aangedreven en daar ging ie heel braaf :j Vond ik best goed van hem, want meestal als ie iets in zijn kop heeft, blijft het ook in zijn kop haha.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 11:31

Fijn dat jullie gerede hebben! En spannend in t donker!