En afvallen ik weet er alles van ik ben secretarrese en zit ook heel de dag ben nu 14 kilo afgevallen en moet er nog 7 dus ik doe ‘’gezellig’’ met je mee.
Sanne – weer lekker geoefend misschien had dosie gewoon even de gekke 5 min, en daarna nog lekker geholpen door je nichtje en neefje leuk hoor
Jellie – dat zou voor mij beter uitkomen ja de vorige meeting die wij hadden was op zaterdag dat beviel me toen ook hartstikke goed.
Ilona – heike zou eigenlijk dit weekend naar huis komen maar ik heb nog niks vernomen dus moet het nog even overleggen.
Regine – haha cap die wil graag overzicht houden

Frank – jij probeerde dus je ego hoog te houden en heb hier maar niet verteld dat je tijdens het afstappen er naast lag

Anouk – fijn dat het rijden weer zo lekker gaat, en ook nog op een mini meeting met laura geweest super hoor en als je gaat werken bij super horse kom ik wel een keertje buurten hoor
Mol – gitano is ook echt een plaatje zeg
Suus – leuk filmpje van goya en jou maar had die zo last van de vliegen ?
Mies – der zijn idd aardig wat nieuwe mensen bij gekomen dus snap goed dat het onoverzichtelijk wordt maar mijn naam weet je dus dat komt wel goed

En die foto van michelle en rints echt een plaatje alleen de beugels hadden goed moeten zitten dan was het plaatje perfect echt een prinsesje

Shanna – meid doe lekker rustig aan kan goed begrijpen dat het er bij jou ingehakt heeft het is ook niet niks nogmaals een hele dikke knuf
Debby – heerlijk gereden dus en hoe is het met de spierpijn ?
Oeh leuk naar dolfinarium gaan jullie gezellie met de kinderen frank en anouk ?
En die hond op de foto is echt schattig hij kijkt ook recht de camera in

Kelly – lekker gereden toch en dadelijk ook nog een wedstrijd super hoor nu er lekker van genieten
Cynthia – nee dat weten we dat je er geen 1 hebt maar ik denk dat marialva er toch met kop en kont boven uitschiet tenminste voor mij iig wel
Laura – veel plezier tijdens je bosrit hoe is het met je vriend zijn oog ?
Madelief – die foto’s gaaf zal zo gelijk in je topic reageren
Danielle – zou ook zo even jou topic gaan bekijken