madelief: Ik denk dat Encanto door mn bed zakt, maar zou in zijn stal slapen is wel erg gezellig! *alleen mag hij hem wel wat schoner houden*
Leuk om is een ander paardje te rijden, wel foto's laten maken he! Zou je die dan vaker gaan rijden?
Balen van je stalkosten, is er niet een iets goedkopere stal in de buurt? dat je wel gewoon bij je stalgenoten van nu in de buurt blijft? Je kan het beste even een lijstje voor jezelf maken met hoeveel je per maand kan missen en wat je precies wilt. En even goed met je stalhouder overleggen wat er nu wel en niet bij de prijs inbegrepen zit. En misschien kan je wel wat op stal werken in ruil voor korting?
esss: Wow is het hier beter weer dan in Spanje

Ilona: Wat vakantie

Bedankt voor reacties op de foto's! Ben wel blij met mn band met Encanto, het klikt gewoon super. Vorige zomer stond hij in de wei en begon hij heel vrolijk te doen en te hinnikken toen er iemand met een blond staartje voorbij fietste (ik was er toen nog niet) en beledgid dat meneer was dat ze doorfietste, niet denkend dat ik het niet was. En toen ik kwam bleef hij ook heel demonstratief achter in de wei staan. Slim paard

Ik ga is kijken hoe blij hij is me vandaag te zien, en even lekker door het bos rijden met hem

Tentame ging super dus mag mezelf wel even belonen!