En Chi groeit braaf als kool. De 15e de OCD screening, spannend!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenara schreef:@Zoey, wat goed zeg! En heel slim dat je zo doordacht te werk gaat! Komt vast helemaal goed!
@Tarzan, ach, arme Fuego .. wel fijn dat iemans hem heeft kunnen bekappen! Goed gedaan!!
En mhm, zou leuk kunnen staan bij Rambo denk ik wel! Zo’n kortere coupe.
@Balou, oh die is inderdaad mooi opgeknapt! Wat een mooie staart!!
En wat spannend inderdaad, die screening!
Ik zit wat met mijn handen in het haar .. velen onder jullie volgen mij en Jenara nu toch al een tijdje, dus ben benieuwd naar jullie mening..
Heb er zelfs een apart topic over geopend.
Nara heeft altijd een lentekriebel-periode, die duurt normaal 2-3 weken. En dan is het kwestie van haar 15min even te laten rondcrossen rn daarna is het best ok. Ze is wel drukker en kijkeriger in die periode.
Nu duurt het al ruim 2 maanden en is het ook heel wisselend. Tijdje geleden beschreef ik haar gedrag in de buitenbak.. echt zo’n vreselijke zenuwpees, met haar aandacht overal anders, heel vermoeiend.
Vorige week was ze dan weer terug haar superchille zelf, helemaal terug zoals ik haar ken. En gisteren weer helemaal zenuwpees. Ok, het was de eerste keer dat ik met haar dit jaar de track op ging, maar vorige jaren vond ze zo’n dingen leuk. Nu voelt ze gefrustreerd aan en heb ik echt de indruk dat ze weg wilt i.p.v. mee te werken.
Ik begin me af te vragen of het hormonaal is en of die wisselende hormonen in stand gehouden worden door een dekkende ruin in de kudde, waar Jenara extreem hard aan hangt. Elke keer als je haar of de ruin uit de groep haalt, is het hinnik-concert ..
ik word in ieder geval stilaan wat moedeloos van het enorm wisselende gedrag en begin er flink mijn plezier in te verliezen.
Ik weet echt even niet wat ik ermee aan moet.
Dorien66 schreef:Weet iemand hier al waar de APTO-keuring plaatsvindt komend weekend? Ik kan het nergens vinden