[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 23:32

Ik vind bruin ook mooier dan zwart op een wit paard! :j
halster ben ik ook super blij mee!

ik heb ook geen E rijbewijs, mijn vriend wel, en als we met de trailer ergens naar toe gaan gaan we altijd samen.
Meestal gaan we dan om aangespannen te rijden en dat kan toch niet alleen, dus ik vind het prima zo...

Het weer is echt vreselijk, het blijft maar regenen...
alles staat hier zo'n beetje blank inmiddels... -O-
vanmiddag nog wel een half uur in de regen Fifi staan longeren, die werd er ook niet rustiger van... :=

depaardenjuf

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 23:33

Excuseert u mij. Bij deze val ik heel asociaal en ongevraagd binnen.
En puur en alleen om mijn Cruzado onder de aandacht te brengen bij het juiste publiek!

[EA-TK-PP] Leuke, jonge Cruzado ruin!

Xx

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 03:21

Dank je voor al de verwelkomingen! :)

Ik heb vandaag geen foto meer kunnen nemen van Dalveira, het was aan het regenen, en ben pas om kwart na 10 op stal vertrokken, dus was ook al lekker donker toen!
Gisteren deed ze trouwens wel iets raar... Ik liet haar in de buitenbak lopen en toen was ze langs achter aan het galloperen en langs voor aan het draven, was echt geen zicht :+

Het plan is ook om mijn BE volgende maand te halen, de trailer wordt normaal gezien deze maand besteld :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:15

Ik wil mijn BE ook nog halen :P. Maar dat komt nog wel eens! Shaggy moet toch eerst nog een trailer op willen :=.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:36

Jenna – welkom hier en wat leuk dat je der mag gaan inrijden, ben benieuwd naar foto’s

Madelief – we gaan gewoon genieten van de wedstrijd dan komt het helemaal goed.

Thxs iloon

Dus zaterdag lekker je verjaardag vieren mies, dan wordt je lekker verwend ;)

En ik gebruik ook een spoortje om het net wat fijner aan mijn been te hebben, zeker omdat ik van die korte beentjes heb :+

Esther – hopelijk gaat je strandrit door vandaag en kan je lekker even samen uitwaaien

Ellis – ook erg gaaf jou halster :9 staat haar heel goed

En suus wat zie die eruit op de foto en dat hoofd van hem, prachtig

Ook ik wil mijn e rijbewijs halen, maar nog even geduld :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:56

Nou hij gaat door, en het is hier nu droog. Volgens buienradar blijft dat zo tot 4 uur :P. Dus ik hoop dat buienradar gelijk heeft!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:52

Esther, gefeli nog met je nieuwe baan :D ! Super joh. En precies the same hier met stallen.. pff.. Maarja, je kan idd niet alles hebben. Veel plzier op t strand!

Ellis, helpt voor 4 passen en daarna is het weer klaar... pff.. haha :P . Dus dat wordt nu een spoortje proberen, wie weet de oplossing. Prachtig halster idd! :9

Madelief, is ook zo, je bent inmiddels al veel verder dus wie weet! Maar ach, alles op zn tijd ;) . Eerst nog maar eens verhuizen hihi.

Suus, hahaha die ziet eruit ohhh :P .

Alicia, haha jaa dát is het, een wortel :D ! Ik denk serieus dat hij zich het apelazerus zou schrikken als ik het zou doen haha. Denkt ie vast dat die wortel hem opvreet :') . Maar Dable is dus lekker bezig met de verzameling enzo! Ben toch wel weer nieuwsgierig naar pics :D . En niet kunnen longeren is ook vervelend hoor! Voor mij schiet die regen en sneeuw niet op nee..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:06

Dankje! Ga gewoon lekker genieten :). Het is trouwens nog steeds droog :D.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:19

es veel plezier op het strand

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:20

Ooooh ik wil ook wel een strandrit maken. Ik ben jaloers!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:21

Dankje :D. Heb er al helemaal zin in! Zo eerst even 30 euro uitgeven voor een Verklaring omtrent gedrag bij het gemeentehuis :(. Die dingen worden ook steeds duurder! Daarna even langs de ruitershop, en dan door naar stal :D. Hele planning!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:45

Zo, pff, al de hele ochtend weer aan het lezen enzo.. Ik krijg er echt een duf hoofd van.
Dus maar weer even hier, even afleiding en daarna maar weer verder.
Vanavond wel lekker naar Fuur, als het goed is. Heb wel even behoefte aan frisse buitenlucht (ben echt geen binnenmens).

Mies, allemaal zoenen van de truckers, jij liever dan ik haha! Of nog een evt prins tussen de kikkers gespot? :D

Astrid, jaaa, die is mooi he, dat Lusitano zadel van Zaldi :+:
Die lag alleen helaas niet goed op Furia... Wilde die eigenlijk ook.
Wel fijn een binnenbak. Meeste stallen hier in de regio waar je een binnenbak hebt staan de paarden 24/7 op stal, en dan betaal je ook nog eens zo'n 400€ aan stalling.
Ik rij al zo lang met alleen een buitenbak, dat ik het me niet eens meer kan voorstellen ;)

Alicia, ja 4 jaar is wel lang.. Maar goed, als het me lukt om af te maken kan ik hopelijk uiteindelijk lekker eigen baas worden.
Ik heb geen camera meer (of nou, hij is opeens stuk, terwijl ie gewoon ergens lag), dus zou dan inderdaad eens iemand moeten charteren.
Maar dat komt wel met mooier weer haha! Kan je geen foto's van je les vandaag maken dan :D ?

Jenna, echt een jong paard, doen ze wel vaker dan :j We wachten wel geduldig op de foto's :D

Esther, veel plezier op het strand! Hier regent het alleen maar, niet echt droog geweest.. En niet de ruitershop leegshoppen he :P

En idd, Iloon, we zien wel hoe het allemaal loopt :j

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:06

Esther, veel plezier! Ben je stout geweest? vanwege je verklaring omtrent gedrag ;)

Ben al hele ochtend bezig muziekjes te downloaden voor de band. Zo eerst ff naar DA met hond en kat, jaarlijks prikje..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:15

Waarschijnlijk voor dr nieuwe job, vermoed ik, heb je bij veel banen ;)

Iemand trouwens ervaringen met zoiets:
Afbeelding

http://www.zooplus.nl/shop/paarden/paar ... ten/140395

Als ik weer bij de duinen sta ben ik van plan weer lekker vaak en lang buiten te rijden, en dan lijkt dat mij wel handig voor drinken, wat eten, en bv een touwhalstertje ed. Is ook niet eens heel duur, 18,95. Zit alleen te twijfelen of ie wel lang genoeg is, lijkt te neigen naar veelzijdigheid..

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:17

Lekker shoppen Evdpanne :D
Ik heb vanochtend online toch maar een rijbroek en een cap besteld. Zo langzaam maar wat dingen bij elkaar schrapen.

Madelief, oh dat is jammer! Ik wil 'm eerst nog eens in het echt zien.
En hier zetten ze de paarden normaal gesproken in de binnenbak. Maar ik heb gezegd dat ik wil dat ze buiten komt te staan, met natuurlijk nog een paard.
Alleen als het weer het echt niet toelaat, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. En anders rij ik 's ochtends en 's avonds zelf wel om ze buiten te zetten.
Ik betaal maar 165 euro incl. binnenbak, voeren, ruime stallen, uitmesten. Valt wel mee dus :)

Succes Suzanne.
Ik ga nog even een broodje eten met de kinders, en dan naar de groenteboer, kruidvat en blokker.
Geen zin in met dit pruts weer.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:51

jenna: waar in belgie kom je vandaan?
Wat voor trailer heb je besteld?

Esther: succes ;) ik heb net ook tussen de buien kunnen rijden, hopelijk blijft het even droog!
moet je daar zoveel voor betalen?belachelijk!

madelief: nee geen prinsen die dag...alhoewel het eerder die dag prijs was ;)
Ik heb losse zadeltassen en die zijn echt prima!

Astrid: dat is goedkoop! Lekker hoor

ik heb mn BE al :D zou ook niet meer zonder kunnen!

heb net heerlijk even kunnen rijden, paardje en ik zijn wel blij op de nieuwe stal :)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 15:46

madelief88 schreef:
Iemand trouwens ervaringen met zoiets:

Afbeelding

Daar past nog nooit het zweetblad van je zadel tussen???
Kan je niet beter losse zadeltassen aanschaffen?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:04

Saida, leek me ook een beetje smal, daarom vroeg ik het hier.. Volgens de website en een recensie past het wel prima..

Zo goedkoop Astrid, dat kan je hier never nooit vinden haha! Is het een grote stal?

Mies, daar zat ik ook nog te kijken, maar wat past er allemaal in en bonken die niet heel erg op je paard? Vond dit wel makkelijk, gewoon een vast sjabrakje voor wat langere ritten.. Stal bevalt dus, beetje leuke stalgenootjes?

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:26

Hier is het ook al sinds gisteren aan het regen...

Mies: Ik woon in de Antwerpse Kempen, een half uur van Eindhoven en 5 minuutjes van Bobbejaanland :+
We gaan een graphite Ifor Williams HB 506 met schuifraampjes en derde stoplicht bestellen! We zijn nu alleen nog aan het kijken of er extra betaald moet worden als we er een nieuwe van Nederland invoeren, omdat ze daar toch aanzienlijk goedkoper zijn...

Limonade: Welke cap heb je besteld? Ben ook al maanden naar een leuke cap opzoek, maar geen een die me echt 100% aanspreekt.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:30

Ik denk dat het plaatje wel vertekend, bij de decathlon verkopen ze er ook een:
http://www.decathlon.nl/products-pictur ... 455051.jpg
http://www.decathlon.nl/NL/zadeldek-sentier-11636986/#

Ligt eraan hoe groot je hem koopt, die van mij is vrij groot, van de zomer met gemak 2 flesjes water, 2 touwhalsters en fototoestel erin. dr heeft ook al is een trui ingezeten ;) Voor het bonken was ik ook wel bang, maar dat valt ontzettend mee! tuurlijk als je beetje galoppeerd gaan ze wel wat maar het was niet dat shannon er last van had, ze reageerde er helemaal niet op.
Op de veluwe had laura toen een tas die je voor je zadel moest hangen ipv erachter

Afbeelding
Ik heb dus aan beide kanten 2 vakken, 1 groot en 1 kleintje ervoor. Achter het zadel zit ook nog een klein vakje. Je hebt ook tassen (bananen) die alleen zo achter je zadel zitten)

Ja iedereen is heel vriendelijk en gezellig, moet natuurlijk nog wel iedereen leren kennen maar de eerste indruk is goed!

Jenna: Zijn ze hier goedkoper? Ik ga binnenkort er ook 1 aanschaffen, maar dan weet ik dat ik in Nederland moet blijven kijken ;) Woon 5 min van belgische grens, maar dan meer recht boven antwerpen ;)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:34

Waar heb je die van jou vandaan? Die vind ik er al beter uitzien dan die bananentassen en voortassen, heb echt het idee dat die heel erg heen en weer gaan. Denk idd ook dat die foto vertekend.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:36

Hier blijft het ook pest weer.. bah..
Had gehoopt op een klein ritje, maar helaas

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:37

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:43

Mies_Apollo schreef:
Jenna: Zijn ze hier goedkoper? Ik ga binnenkort er ook 1 aanschaffen, maar dan weet ik dat ik in Nederland moet blijven kijken ;) Woon 5 min van belgische grens, maar dan meer recht boven antwerpen ;)

Ja er is zelfs een verschil tot 1000 euro!
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat de btw in België 21% is en in Nederland 17% (denk ik?), is wel een uur en 40 minuten rijden, maar voor 1000 euro goedkoper hebben we daar geen problemen mee! :+

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:46