Ohh ben zooo zenuwachtig,.. ik zoek stage plek en het swarte peerd in de hemrik had ik gebeld. En ze gaan me straks terug bellen of t doorgaat of niet.. Echt zoooo mooi daar http://www.swartepaert.nl/pages/pagina. ... f7792e4eeb I am in loveeee
blackparel
Geplaatst: 30-01-09 12:37
Prinslover ik heb 2 herders klopt die andere kan niet zij heeft haar bekken te smal . het kan wel via ki maar dan moete de puppie`s met een keizer snee gehaalt worden ,en dat wil ik absoluut niet . heikedenise over ongeveer 2 weken dus spannend hoor IK DENK DAT ER HIER IEMAND OP BOKT ZIT DIE ZICH VOOR DOET ALS VROUW MAAR DIE EEN MAN IS ZIJN ER MEER DIE DAT DENKEN ?
amanda89
Geplaatst: 30-01-09 12:41
Esther: Wat leuk die opnames. Kijk er meestal wel naar. Saida: Hopen dat er verder niks aan de hand is. Sanne: Wat vervelend! Dat wil je niet meemaken. djemo: Daar komen vast leuke puppy's uit. Wij hebben er helaas al 2. Ilona: Chicky heeft dus lekker lopen spelen gister Foto's!
Woensdag heb ik weer na 4 weken op Nino gereden. Hij was super braaf! De laatste tijd is hij zo lief . Gister heeft hij een verdiend dagje rust gehad. Lekker in de bak gespeeld. Ben ook nog naar epplejeck in Heemskerk geweest en heb daar weer me portemonnee geleegd.
iloon - ook jij veel plezier vandaag bij de paardjes en het is idd goed weer om buiten te rijden ik zit helaas tot 5 uur op mijn werk
Melissa - spannend hoor en wat ga je daar dan precies doen ?
Djemo - dus je moet nog 2 weken in spanning zitten hopen dat ze snel om zijn, en ja ik denk idd dat er meer zijn die dat denken
amanda - fijn dat nino zo lief is de laatste tijd dan kan je ook gelijk lekkerder rijden
evdpanne
Geplaatst: 30-01-09 12:52
Djemo: Over een tijdje misschien puppies, lijkt me toch zo leuk . Heike_denise: Ik weet niet precies wanneer het wordt uigezonden, we hebben het vermoeden ergens in maart. Ik zit in iedergeval in aflevering 5 . En in het team van Beau en dan links helemaal achterin (waar die dus telkens omhoog rent....). Ilona: Die zaal was echt veel kleiner als dat het op TV lijkt en Linda kan stiekem gewoon alles lezen, niet eens alleen van haar kaartjes die ze vast heeft maar ze heeft ook een scherm voor haar (zit onder het glas waar ze zeg maar achter staat) en natuurlijk een stukje verder weg voor haar een scherm waar de tekst op staat die ze moet lezen. Het viel nog mee met de fouten, geloof dat ze drie keer iets hebben herhaald . En dan heb je natuurlijk ook nog een persoon die gebaard wanneer je moet opstaan om te klappen en weer moet gaan zitten. Alleen had niet iedereen dat in het begin door waardoor mijn rij ging staan bij het klappen en de rest bleef zitten . Maar op zich is de sfeer wel gezellig . Vooral toen het team van Jeroen had gezegt dat ze wel alle 18 clubs uit de eredivisie zouden opnoemen binnen een minuut en ze dat dus niet lukte . Ons team weer 18 punten erbij... Maar dat was niet genoeg om te winnen . MelisxFeikje: Spannend! Hopelijk krijg je die stage!
Ik ga zo even naar Atlas toe en daarna moet ik weer naar school... Vanavond heb ik les, is even kijken hoe dat gaat. Atlas heeft gister niks gedaan dus hoop niet dat ie gigantisch druk is .
Ik geloof idd niet dat het de bedoeling was dat dat er zo even uitgegooid werdt
borderjay
Geplaatst: 30-01-09 14:29
Ik snap er nu echt helemaal geen hol meer van
_Saida_
Geplaatst: 30-01-09 14:31
Sanne -> Getver Sanne, dat is zeker een raar idee dat er iemand van de flat is gesprongen waar je woont......
Marielle -> Ben benieuwd hoe Djemo reageert op de bal! Nee sorry, geen interesse in een pup, ik heb het niet zo op langharige honden. Vind ze mooi om te zien, maar zou er zelf geen willen hebben.
Ilona -> Nee ze zijn allebei nog niet verkocht. Leuk om te zien hè, als ze zo leuk spelen!
Melissa -> Hopen dat je daar je stage mag lopen!
Nou Rintske loopt toch niet goed bleek vanmorgen. Gisteravond trok ze al met haar ene been en heb ik gelukkig heel rustig gedaan, maar vanmorgen tijdens de les zei Mayke het ook meteen toen ik ging draven. Nu trekt ze altijd in het begin, maar dit zat echt niet helemaal goed. Aan de manier van lopen en naar haar gevoel dacht Mayke dat het vanuit de heup komt. Waarschijnlijk dat ze daar dan een spier of pees heeft verrekt met het trappen naar achteren toe. Maar even rustig aan doen dan....... Wel elke dag even longeren, en zondag gaan Marieke en ik met de paarden even aan de wandel. Volgende week zien we dan wel weer verder. Grrrrrrr! Die stomme mutsen ook met hun bitcherige gedoe!
amanda89
Geplaatst: 30-01-09 14:32
borderjay schreef:
Ik snap er nu echt helemaal geen hol meer van
Ik ook niet! Vertel is wat meer(pm ).
Heb trouwens morgen me eerste grondwerk les van Mieke. Heb er zin in .
Laatst bijgewerkt door amanda89 op 30-01-09 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt