Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
hij vloog na ong een kwartiertje weer weg
PatriesjeMR2 schreef:War zijn de foto's dan??![]()
Klinkt wel heel penny maar het is echt gebeurd:P
.
! haha, Fue het draakje weer, leuk he jonge paarden. Kan er altijd erg van genieten moet ik zeggen!
.
).

)
Hoest met Cloris gegaan?
)
Heerlijk zijn dat soort momenten met je paard, echt super sweet..
Ik zou wel willen dat Fuur bij me in bed paste haha!
Patsertje haha!
!

In het outdoor seizoen liggen dr altijd 4 banen voor de wedstrijd, dus dan kan je je enigszins voorstellen hoe groot die wel is 

).

Als Goya ligt en ik wil erbij staat ie altijd op..
! Lekker dat je zo'n pittig paardje mag berijden, ben benieuwd! Wat jammer van je stal zeg.. Sja onze vorige stal kostte ook 235, maar die hadden dan totaal géén faciliteiten, helemaal niks. Als je gewoon krap zit, misschien gewoon voorzichtig en eerlijk zeggen. Wel rot voor je..
) maar daarvoor nog even naar Fuego gegaan. Het had toen al hard geregent dus alle bakken waren ondergelopen enzo, niemand was er, en alle staljongens dachten vast dat we gestoord waren. Voor Spaans begrippen was het namelijk echt een soort tornado haha
. Maar ik vond het niet kunnen om hem weer in stal te laten staan. Alles was dicht joh, heel de Manege, met allemaal vage hekken, ze verwachte natuurlijk niemand. Maargoed, hebben we gewoon op zij geduwt, en met Fuego buiten aan de halster gelopen. Ik vind het geweldig altijd hoe hij dan kan genieten! Hij vind dat echt helemaal fantastisch. Jammer genoeg kan je niet echt buiten rijden of lopen, maar het ging wel ff. Was een stukkie grond heb ik ff op hem gezeten, en lekker wat gelopen enzo. Daarna zat het hek dicht hahah, moesten we helemaal omlopen langs de snelweg, maar ging allemaal goed. Heel braaf voor hem, zo voor het eerst op onbekend terrein naast de drukke snelweg. (Overegins na Fuego wel een rotdag gehad) 
\ ben nu op school
En zaterdag lekker met amanda getrained. Ging echt onwijs goed.. Ze zweette wel als een gek moet ik zeggen
Daarna met allemaal meiden naar Step up 2! Echt een leuke film, met hele leuke dans en muziek erin
En daarna wezen stappen, heb echt in een deuk gelegen met een vriendin
En zondag nog lekker de stad in van Den Haag en s-avond weer flink Amanda aan het dressuur werk gezet
Gaat onwijs lekker gelukkig
Maar kwa band hebben is het weer heel anders dan met bijvoorbeeld Pitufo...... En over dat laten dekken verhaal .. Ik zou het niet doen! Het idee is wel heel leuk, maar vaak werkt het in de praktijk niet zo.. Ten eerst zal je iemand moeten vinden die hier zn paard voor wil "uitlenen" (wat niet makkelijk zal zijn) en daarnaast zal je misschien ruzie kunnen krijgen op het moment dat het veulen er is. Dat ze het dan ineens zelf willen houden en dan ineens schijt hebben aan het contract...... Ik zou er goed over nadenken iig! En idd op MP kom je soms paarden tegen dat je denkt.. jaa hoor een anda? Laat me niet lachen
Maar hier in het topic zijn volgens mij wel een paar mensen die leuke paarden weten voor goede prijzen
Informeer eens goed naar beide opties, succes! En wat rot voor Dizo'tje! Komt wel weer goed toch hoop ik?
Wanneer komen er weer is foto's van je knapperd. 

Ziet er zo lief uit samen!
Dat mis ik nu wel weer met Amanda, daar heb ik niet zo'n band mee...
?
En Fuur is ook weer lekker aan het werk gezet lees ik
Goed dat ie zo braaf reageert op dingen die hij best spannend vind. Is alleen maar in je voordeel
En over het stalgeld.. Tsja, dat is wel minder zeg. Ik zou er ook van balen. Misschien toch eens voorzichtig zeggen dat het allemaal nog al onduidelijk was over de wormenkuren en over de verhoging van het stalgeld. Gaat het trouwens wel weer omlaag als de prijs van het stro ook weer lager is
? Wel een lastige situatie..succes!