Eerst nog maar weer even wat bijreageren 
Prinslover: Als het goed is komt jasmijn wel kijken ja 
Vind het idd toch wel n beetje spannend 
Coool je bent lekker aan het springen! (is jaloers! We hebben nl niet echt springmateriaal op stal).
Lekker weekend gehad, lekker wezen stapen en een leuke film gezien?
Esmee: Sjee, wat jij vertelt over dat meisje op concours wat verschrikkelijk zeg!
In Nederland worden dat soort extreme gevallen (denk en hoop ik) niet getolereerd op wedstrijdterrein 
Fijn dat het zo lekker gaat met Fue (behalve zn energie teveel dan
)
Nog over dat weekend, misschien is het idd wel een idee om er een week van te maken, lijkt me het leukst als je dan bv eerst
aankomt, dan die 2-daagse workshop en dat je dan nog n paar dagen blijft?
Kan je het geoefende ook n beetje in praktijk brengen, alleen nadeel is dat in juli/augustus waarsch. mijn ouders op vakantie zijn en dat ik dus iemand moet regelen voor vervoer van Fuur&mij...
Branka: Hey jij meldt je ook weer eens 
Had je gisteren al gesproken bij beukers
Hoest met Cloris gegaan?
PatriesjeMR2: Klinkt alsof je weer heerlijk met de paarden bezig bent geweest, wel een luxe hoor twee paarden (en dan ook nog eens twee barokkies
)
Mossel: Wel een mooie foto van dat vogeltje weten te maken!
Flamon: Fijn dat jullie weer "back on track" zijn!
Mies: Wat een super schattige foto's
Heerlijk zijn dat soort momenten met je paard, echt super sweet..
Who need guys haha
Ik zou wel willen dat Fuur bij me in bed paste haha!
Zusje mooie foto van dies
Patsertje haha!
Peet: haha, ja die man van je komt vast aandacht te kort
!
Jolynn: Wat heeeerlijk zeg voor je dat je dr weer even op kon zitten, kan me dat echt voorstellen hoor, ennu diep in zn hart is iedereen een penny haha 
Hoop wel echt dat er binnekort wat verbetering in die arm van je komt
T is hier wel stil dit weekend... Is niet al te erg 
Want zo heb ik genoeg tijd om alles voor het nieuwe topic klaar te maken 
Zou alleen wat zijn als het nieuwe topic geopend moet worden als ik op vakantie ben, maar we gaan er voor zorgen dat dat niet gebeurd toch 
Gisteren weer heeerlijk getraind, was ook naar de Laurens van Lieren selectie dag (met iemand mee dan he), was wel leuk!
Vanochtend weer dr vroeg uit want we gingen naar de rijverening/ponyclub, dochter vd staleigenaresse moest namelijk lessen (ponyclub) en dan konden wij (staleigenaresse&ik) in de meeega bak buiten even lekker trainen.
Die is dus echt heel groot
In het outdoor seizoen liggen dr altijd 4 banen voor de wedstrijd, dus dan kan je je enigszins voorstellen hoe groot die wel is 
Fuur kon niet echt ontspannen, maar dat was ook wel logisch want er waren grote (eeenge) reclameborden, een klein gebouwtje met zo'n trillend en fluitend dak en de flapperende palen 
Maar hij was wel braaf! Toen de ponyclublessen afgelopen waren in de binnenbak gestapt en een paar rondjes gedraafd, moet over 2 weken mn wedstrijd daar doen dus dat is alvast meegenomen, hij was daar braver dan buiten dus ik ben blij dat mn eerste wedstrijd indoor is (ook n stuk rustiger
).
Binnenkort ga ik ook n keer op n leuke new forest merrie bij ons op stal, een erg pittig ding met mega gangen!
Ben wel echt benieuwd hoe dat gaat, ook wel zin in altijd veel op dat soort dingetjes gereden 
Ze zoeken iemand die m op niveau kan houden want dat dochtertje moet nog veel leren (rijd overigens ook erg pittig), dus maar eens kijken hoe dat gaat 
Oja, wat n beetje balen was.. Stalgeld zou begin dit jaar omhoog gaan (ivb verhoogde strokosten), maar niks meer van gehoord.
Nu is het stalgeld van 210 naar 230 omhoog gegaan. Nu vind ik dit voor de faciliteiten die er zijn wel errug veel geld, maar ik kan het zoo goed vinden met alle mensen daar.
Ik wilde er eigenlijk niet weg, maar ik moet waarsch als ik naar dronten ga er sowieso wel weg.
Ik wil er alsnog niet weg maar vind dit geld gewoon eigenlijk absurd..
Vind het alleen mega lastig om dit aan te pakken, zeggen dat de verhouding gewoon niet klopt, want ze zijn als familie voor me..
Iemand tips hoe ik dit moet aanpakken?
Kreeg nl ook de rekening van de enting, stonden er ook alle wormenkuren van afgelopen jaar op wat het nogal een gepeperde rekening maakte!
Terwijl ik altijd dacht dat dit bij het stalgeld inhoorde..