[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:41

moonforever schreef:
pff die wond van Winny maak me zorgen, :(

Ik wil ook graag school doen,
finiceel zit het ook tegen :(

Vandaag ff foto's gemaakt Tussen de Bloementjes,:)
[ Afbeelding ]

Leuke foto zo in het bloemenveld.

net voor de 2de keer buiten rondje gemaakt met geisha gaat echt super.ik rij haar gewoon op een halstertje

MachoPablo

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 16:17

dat is super :)

dankjewel

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:05

Zo, terug van weggeweest, een fijne vakantie gehad in Turkije, en nu weer druk met t paardje geweest..
vandaag mee gedaan aan een 'Play-Day'.

Paard wilde zeer moeizaam op de trailer helaas, dus dat wordt toch weer voeren in de trailer, maar daar op het terrein was ze eigenlijk super cool. Alle vreemde schrik objecten, vlaggetjes etc, waren totaal niet eng.
Het water daarentegen wel, dus toen we daar aan de hand doorheen gingen had ik op den duur letterlijk mijn paard in mijn nek hangen, viel ik, en liep ze over me heen in haar landing/.. vrij enge toestand maar ik ben er geloof ik redelijk ongeschonden vanaf gekomen. Haar knieën vol in mijn rug gehad en dat straalt nu door naar mijn been, maar verder nog heel :P
Toch nog een paar keer goed door het water gegaan.
Later alles onder zadel gedaan, dat ging op de waterbak na ook super!

Komend weekeind dan toch echt onze eerste wedstrijd, een Marathon… ben benieuwd!!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:21

Fijne dat vakantie goed geweest was.
Wat jammer dat je paard onverzichtig met je omgaat,was niks voor mij.wel super leuk dat je marathons gaat rijden,zou dan wel nog wat oefenen met het water.

We gaan vandaag met geisha weer buitenritje maken nu met nog een paard,kijken hoe ze dat oppakt.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:00

Oh wat eng Geeske!! Zou er dan toch liever opzitten dan naast lopen :P
Mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad :D Waar ben je allemaal geweest in Turkije, of alleen op het strand gelegen?! :P

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:01

Zozo, weer een hele tijd geleden dat ik hier heb gereageerd!

Kan momenteel ook niet paardrijden helaas, heb 2 geknelde ruggenwervels en een ontsteking erbovenop -O- Gelukkig is het al een heel pak beter, de eerste dag kon ik amper bewegen #) Achja, dat gaat weer wel over! Fuerza heeft dus even vakantie nu! ;)

Spijtig van die val in het water, veel beterschap! Fijn dat ze voor de rest wel braaf was! :)

Veel plezier op buitenrit, keona! :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 14:22

Hier weer slegt nieuws,
mensen op fb weten mis al
Maar wel super lesje net gehad :) hoop dat goed komt, rijden ging wel goed steeds staken,

Over 3 weken lekker op vakantie met me paardje heerlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:15

Babeau schreef:
Zozo, weer een hele tijd geleden dat ik hier heb gereageerd!

Kan momenteel ook niet paardrijden helaas, heb 2 geknelde ruggenwervels en een ontsteking erbovenop -O- Gelukkig is het al een heel pak beter, de eerste dag kon ik amper bewegen #) Achja, dat gaat weer wel over! Fuerza heeft dus even vakantie nu! ;)

Spijtig van die val in het water, veel beterschap! Fijn dat ze voor de rest wel braaf was! :)

Veel plezier op buitenrit, keona! :)

Jeetje, klinkt heel pijnlijk!
Sterkte!

Geeske, zag leuke foto's op fb voorbij komen :D

Natasja, hoe is het met jou?

Robijntjah @ [RIJ-ITP] PRE Modesta, mijn leermeester!
Ik ben sinds van de week weer aan de rijderij, voel me iig niet meer lichamelijk zo paniekerig.
Morgen beginnen op mijn nieuwe baan, had mij er erg op verheugd maar nu nog steeds erg van slag dus ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind...

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:45

Hé Jolijn :) Gaat goed hier :D Heb het ontzettend naar m'n zin met mijn vriend! En zitten nu in het appartement van mijn nicht, die zijn op vakantie. Dus gelijk beetje proefsamenwonen, vakantie ging ook goed dus deze 3 weken zullen ook vast goed verlopen haha. Ohja!! Hij jat Tamme nu ook buiten van me :P Op de rustige stukjes wil hij rijden in de polder hahaha, mag ik fietsen :')

Fijn dat jullie weer aan het rijden zijn. Maar snap wel dat je nu toch anders naar het beginnen met je nieuwe baan kijkt.. Hoop dat je het morgen toch naar je zin krijgt :)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 17:42

Jolijn ik hoop dat het morgen allemaal goed komt en het daar erg naar je zin zult hebben. Begrijpelijk dat je hoofd er nog niet naar staat… Wel fijn dat je het rijden weer op hebt gepakt.

Natasja, dat klinkt als een prima test ja :P Vakanties maken of breken een relatie toch?
Wij zijn nu serieus aan het kijken naar huizen… best spannend hoor! T eisen-lijstje is van mijn kant behoorlijk lang! Dus ik hoop dat we iets vinden waar we allebei echt gelukkig kunnen worden.

Joyce, fijn dat je les goed ging! En lekker op vakantie, das een mooi vooruitzicht.

Op wat flinke spierpijn na, ben ik geloof ik vrij goed van onze valpartij af gekomen… moet er niet aan denken dat ze met haar ijzers over me heen gedenderd was!
Wel een stukje training dus… wat er ook gebeurt, je springt NIET op je baas…!
Verder is ze wel overal langs en doorheen en overheen geweest, dus heb wel gewoon een heel trots en tevreden gevoel hoor ;-) T was 1 foutje, maar wel een lompe….

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 18:08

Goed dat je het zo naar je zin hebt xXutopiaXx, en ergens best leuk dat hij Tamme van je steelt zo af en toe toch :) zou liever dat hebben dan zo iemand die er niks mee te maken wilt hebben!

En Robijntjah wat is Modesta toch leuk, en je hebt haar ook lekker aan het lopen! Mag ik vragen hoe groot jij bent en hoe groot zij is? Ik ben zelf namelijk 1.79 dus best groot en ben erg benieuwd hoe dat er straakt uit ziet op mijn puppypaard haha.

Met mijn puppypaard gaat alles goed, geloof dat ik wel een beetje te fanatiek was begonnen dus nu doen we het was rustiger aan. Hij staat nu elke dag buiten naast andere paarden, dat gaat nu heel goed.

Eerste kennismaking.

Afbeelding

Nu staan ze gewoon heel rustig naast elkaar.

Afbeelding

Gezellig samen grazen.

Afbeelding

En meneer houd heel erg van rollen, dat doet hij echt zo'n twaalf keer achter elkaar.

Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 16:06

Leuke foto's Zoe! :D En mooi dat 't nou zo rustig gaat.

Haha ja we werden ook aan alle kanten gewaarschuwd of we nou wel zo snel al samen op vakantie zouden gaan :P
Naar huisjes zoeken lijkt me echt superleuk!! Hoop dat jullie eruit gaan komen met de eisenlijstjes :P Maar komt vast goed! Vast ineens zo'n huis wat misschien wel helemaal niet aan je eisen voldoet, maar waarbij jullie dan allebei zo'n YES gevoel bij krijgen :P

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:54

we gaan donderdag al bij een huis kijken!!! Daar hadden we idd op de foto's wel allebei dat YES gevoel bij, dus hopen dat dit in het echt ook zo is!!

Kijk even hier, voor foto's van onze belevenis op de Play-Day!
Braziliaanse 'Dappere Dodo' op Play-Day[/b]

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 07:33

Succes dan donderdag.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 09:11

My_Chimanga schreef:
we gaan donderdag al bij een huis kijken!!! Daar hadden we idd op de foto's wel allebei dat YES gevoel bij, dus hopen dat dit in het echt ook zo is!!

Kijk even hier, voor foto's van onze belevenis op de Play-Day!
Braziliaanse 'Dappere Dodo' op Play-Day[/b]

Gaaf veel plezier!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:40

Succes

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:55

Leukkk :D
Ga eens even naar je foto's kijken :D Ben weer druk aan het SOG'en :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:52

suc6 ...

Komt vast wel goed, :)
vrijdag lekker dagje naar slagharen met de meiden,. :)
even afleiding voo ze :)

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:52

Ik kom me weer eens melden. Lees trouw elke dag bij, maar reageer eigenlijk niet omdat ik toch vrij weinig nieuws te melden heb.

Ik hoop dat iedereen de afgelopen tijd heeft genoten van het mooie weer, voordat het begon te storten. Hier in Alphen konden we letterlijk zwemmen na die zware regenval van afgelopen week! Zelfs de stallen liepen onder (arme paardjes).

Gaaf paard Zoe! Ik herken heel veel van hem in Jerez. Ook dat rollen, haha. Hij is er verzot op!

Heb je topic bekeken! (Zag hem al voorbij komen in het foto topic) en ik hoop dat jullie huisje uiteindelijk bevalt bij het bekijken!

Met Jerez gaat het redelijk. Inmiddels bijna 2 maanden aan het stappen en de dierenarts komt over 2 weken weer een scan van zijn been maken. Je ziet er eigenlijk niks meer aan, niet warm en niet dik, ook loopt hij er goed op. Alleen wanneer hij op een steen stapt of een ongelijk stuk stapt hij die stap kreupel. Dit doet hij echter wel met beide voorbenen, dus ik weet niet in hoeverre hij er op reageert omdat het aan zijn rechtervoorbeen pijn doet.
Ik ben heel benieuwd wat er uit de scan komt. Of we weer langzaam mogen opbouwen of dat er geen verbetering te zien is ..
Gelukkig ga ik eerst even vakantie houden. Kan ik mijn hoofd lekker leeg maken, want ik begin nu wel aan mn eind te komen. De laatste tijd heel erg last van duizeligheid en vaak heel erg pijn in mn hoofd..

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:41

Spannend zeg, ik hoop dat Jerez bij de foto's al een stuk beter scoort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 23:34

Zoe: leuke foto's :D
Ik ben zelf 1.78 en Mo is 1.53.

Ik zal duimen voor Jerez!

Nou, werk bevalt goed, is wel heel raar maar mijn nieuwe collega's zijn echt heel lief voor me.

Vandaag daar dus 8 uur gewerkt en dan nog 4 uur op mijn oude plekkie. Druk dagje zo dus.
Maar wel tof.

Moet wel er op letten dat ik me nu niet vol op het werk ga storten om mijn emoties te ontlopen...
Dus rouwmomenten inplannen :Y)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:49

Woww das wel een hele drukke dag Jolijn! Had trouwens niet verwacht dat jij ook zo groot zou zijn :P Toch bijna even lang als mij! :oo En ik steek altijd overal bovenuit :')

Ik duim ook mee voor Jerez!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:43

Ik had jij en Mo wel iets groter geschat eigenlijk haha.
Een voordeel aan veel werken is inderdaad dat je niet veel over dingen na hoeft te denken. Probleem is alleen wel dat je er niet meer aan denkt en ineens in kan storten. Dus tijd daarvoor moet je zeker nemen hoor!

Ik steek ook overal boven uit met mij 1.87 -.-' af en toe zou ik wel iets kleiner willen zijn hoor!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:25

Oh dan schelen we maar 2cm, ik ben 1.85. Vooral als ik mijn hoofd voor de zoveelste keer stoot baal ik dat ik zo groot ben :') Maar over het algemeen vind ik het wel prima :D Mannen denken er vaak anders over :') Die kunnen 't echt niet hebben als 'k groter ben haha, want ik vind 't ook nog 's leuk om hakken te dragen van 8-10cm _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:28

Mensen schatten Mo vooral groter haha!

Ik droeg voor mijn ongeluk ook bijna altijd hakken van 10 cm of meer :D
Nu bijna nooit meer.