Ik hoop dat de schade allemaal mee zal vallen... maar tis niet leuk!Malin: Tsja.... nog steeds niet veel beter he in de zaak Suev.. Jullie arme schatten..verdienen dit niet.. dikke knuffel meis

Es: Jij en Feugo gaan gelukkig weer lekker de bak door. Fijn dat je nog steeds zo naar je zin hebt op de manege, ondanks dat ze daar geen NL spreken enzo, dus geen les e.d. maar toch naar zin. Super toch

Jolyn: Ojee, nog steeds niet rijden... Gaat het niet vervelend zo aan de kant moeten toe kijken?

Saida: Ik wou je nog heeeeeeeeeel veel fun & plezier wensen op vakantie!! Doe voorzichtig

Mies: Nog steeds lekker bezig met trainen van Encanto en Sita lees ik. Ook nog je hersens aan het trainen, toe maar

Madelief: Ook al zulke goede verhalen over de training van je paardje! Lekker hoor, goede voorbereiding op de wedstrijd straks. Komt nu wel dichtbij
Spannennnnnd! Komt Jasmijn ook kijken? En je foto's zijn om te smullen trouwens! 
Heidi: Hahaha, die foto's!! Lacheenn!!
Lobke: Wauwww! I am still in love on your horse!
Hij is zó knap! Bij ons op stal staat ook echt een leuke anda. Das wel een schimmel, maar echt zo lekkere stevige barokke. En een knuffel dat het is. Wat heeft Yoshi trouwens een heerlijke bos met haar 
Volgens mij was dit het wel zo'n beetje. Sorry als ik je vergeten ben
Maar het gaat zo hard hier! Gister weer gesprongen met Amanda ging super goed!
Lekker dier is het ook hoor, ze geniet er ook van. Dit keer durfde ik ook wel een klein stukje hoger. Dus wie weet worden we nog wel eens echte spring gekken
Helaas geen foto's van... Zaterdag & zondag maar weer is aandacht aan de dressuur besteden!
.
Een meisje werd gediskwalificeert omdat haar paard helemaal gespannen was, paar weigeringen had gedaan en heel veel om had gegooit. Logisch, dat paard was zo wild en met dát meisje errop. Na mijn ideee heeft ze gewoon dat paard lang binnengehouden en pas met de wedstrijden bereden zodat hij lekker energievol was, typisch iets voor Spanjaarden. Je zag gewoon de woede in haar ogen. Ze liep uit de bak naar de andere, en dat paardje liep bijna iemand perongeluk omver omdat ze aan de teugels rukte, en dat was de druppel voor haar die 't deed overlopen. Ze sloeg er helemaal op los, waarop dat paard regeageerde om te rennen (logisch, als die klappen met de zweep krijgt denkt hij dat ie harder moet) maar dat pikte ze niet en ze werd helemaal wild op haar paard. Kreeg echt tranen in me ogen en zei nog, ik hoop dat ze de volgende keer erraf valt en dat paard over d'r heen loopt!!!
Zo wil je toch niet met je paard omgaan! Bah!
Wie wil dat nou niet?! 
) en ik...
( Omdat ik dan terug ben ), bah ik haat jong zijn.
.