Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En gelukkig maar dat de uitvaart mooi was Jolijn!
: Nee, ik heb hem niet getest getest gelukkig haha. Heb er laatst wel naast gelegen. Zat er nog niet eens op, ze ging lopen voor ik zat waardoor mn voet op dr kont kwam en ze daarvan schrok en er keihard vandoor stoof. Ik hing toen dus met een voet in de beugel en met een been op haar kont, ging niet goed en kreeg dr niet kalm dus kon na een meter of 15 niet anders dan vallen. En hard... Was toen ook nog eens bijna alleen op stal natuurlijk. Toevallig zag die ene persoon op stal mij vallen en is meteen komen rennen. Toen heeft ze me ff geholpen en ben ik er meteen weer opgegaan. Ben een week blauw geweest en heb nog altijd last van m'n stuitje daarvan. Inmiddels wel maand of 2 denk ik. En vorig weekend ging het op dezelfde manier weer bijna helemaal mis, maar had nu voor het eerst een bit in en heb meteen 'Nee nee nee' geroepen waardoor ze gelukkig stil ging staan. Maarja, weer een mega blauw been doordat mijn zadel best een hoge zit heeft en ik dat niet gewend ben en er op dat soort momenten dus keihard tegen aan knal hahaha.
Was echt heerlijk, even echt helemaal afgesloten van de buitenwereld en geen internet. Mijn vriend en ik helemaal op elkaar aangewezen, en blijkt dat we een goed team zijn
Hebben het echt heel fijn gehad samen 
Dikke knuffel van hier 

En uiteraard een knappe spaanse man, mooi dat je deze zo tegen bent gekomen ondanks dat je nog niet echt op zoek was.

Probeer anders of je eerst op jezelf kan gaan wonen zodat je geen ruzie meer met je ouders (neem ik tenminste aan) kan maken dan zal het op je werk misschien ook wat prettiger worden.