Cynthia - Haha, jij maakt er een leuk feestje van! Bbq er achter aan. Vragen we meteen een showtje van Daniëlle. hihi
Malin - Ja, leuk joh! Dus je kan het weer kalmpjesaan gaan proberen. Dat vind ik echt fijn om te horen!
Judith - Geen idee hoe het in Nederland zit, maar een echt goede begeleider moet je hier ook met een lampje zoeken hoor. Ik heb wat kennissen met een Asperge-kindje (soort autisme) en die voelen zich niet gesteund. Hier krijgen ze dan rugzakjes, maar volgens mij is dat ook geen vetpot, want als ze ze maar denken kwijt te kunnen, doen ze het. Het is zo jammer dat speciale kinderen op hun manier allemaal speciaal zijn en dat er geen standaardprocedure bij werkt dan hè? Er wordt jammergenoeg ook geen gebruiksaanwijzing bij de geboorte bij geleverd. Dat vind ik met mijn 'gewone' kinderen vaak al moeilijk genoeg!
Saida - Ik wist dat het schrijnend was, maar zo schrijnend? Bahbah! Valt me weer tegen van Nederland. Waar blijft al dat geld toch wat we aan belastingen inleveren?
Jellie - Haha, moet je niet mee met overschrijven van een scooter? Bij een auto moet dat wel toch?
Esther - Leuk, ook jij kan er dus weer mee aan de slag! Bij de Welkoop verkopen ze schoenen met stalen neuzen. Is dat niet iets voor je?

Ilona - Zit je vader liever op de bank? Dan koop je toch een busje. Die heeft een bank...
Cyrina - Ja, Bas en Michelle hier kunnen af en toe ook toeren uithalen met paarden, die ik minder leuk vind. Haha. Maar ze zijn er ook al net zo gek mee. Ben benieuwd naar de foto's.
Regine - Ik hoop dat we op vrijdag naar de event kunnen zeg! Klinkt super!
Wanda - Ik had vroeger een gelderse merrie van 1.64 m. En die is gewogen in Utrecht op de universiteit. Ze woog 560 kilo.... Dus voor 700 kilo paard heb je wel iets van een shire nodig...

Ilona - Dat lijkt mij ook tof om eens zo les te krijgen! Leuk om iemand zo vol lof over je paard te horen hè? Chico is ook een erg mooi dier!
Sanne - Leuk joh, zo'n karakterschets!
Soeske - Fijn te lezen dat je betert en weer lekker gereden hebt. Klinkt wel super hoor! Zo ver zijn Sam en ik nog lang niet! En Brammie lange teugelen... wow, je hebt het druk gehad!
Naatjuh -Sterkte met Garbosa, hopelijk blijft het nu weg zeg. Brrr. Maden..
Bedouin - Haha, elke gek zijn gebrek. Belletjes en franjes... Dat zie ik Frank nog niet doen. Maar je moet hem eens zien glunderen als ik zijn paardje even vlecht voor het rijden. Hij heeft het zelfs zelf al geprobeerd, maar hij heeft de slag nog niet te pakken. Ik groom natuurlijk graag zijn PRE!

Saida - Ik voel me nu dubbel vereerd nu ik lees dat je daar gewoonlijk niet zo scheutig mee bent! Hopelijk heb ik niet te veel foutjes aangeleerd.

Martine - Ergens verbaasd het me wel dat ze in Tunesie zo raar soms met hun paarden omgaan. Het zou anders kunnen zijn toch? In Spanje heb ik al veel mensen met paarden gezien, die superzuinig op ze zijn. Het is hun bron van inkomen en daar moet je goed voor zorgen. Met al die sprookjes van 1001 nacht zou je denken dat men dat ook wel geleerd heeft in de afrikaanse landen. Raar vind ik dat! Flaav is pas 4 toch? Met al je strandavonturen vergeet ik dat nog wel eens.

Jellie - Die eerste is een broer van Hincapie! Dat is ook een Grelo (toch?) Hincapie is ook een erg mooi paardje! Deze heeft er wel van weg. En een ruin uit Spanje. Nee, dat zou ik niet zo maar aandurven. Ik wil wel mee gaan kijken naar die 2e, maar toch, in Spanje wordt een paard zelden zo maar geruind. Dat zou ik even goed nagaan.
Mijn merrie at likstenen helemaal op. Echt grote brokken er af! Ongezond veel. Dus die hebben we snel verwijderd.
Regine - Ik zie jouw zadel en ik vraag me af: Is het spaans of portugees bedoeld? Ik zag zo iets in de Superhorse namelijk en toen dacht ik dat het portugees was.

Sanne - Ze zal gedacht hebben dat ze Emilio om zich heen had, of een vlieg? Tja, we weten het nooit met paarden hè. Ga je met Vai ook de show rijden?