Hahah van dat bordje is echt een goed idee! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahah van dat bordje is echt een goed idee!
een ws bak van bijna 1000 euroja je leest het goed

Heb je die keuken laten plaatsen dan of hebben jullie het zelf gedaan? Als hij geplaatst is hoort het bedrijf dat hem geplaatst heeft zulk soort dingen allemaal op te lossen op hun kosten!
. Zitten heir mensen die hun paard aan huis hebben staan? Wel gaaf lijkt me dat.
.
Machonito schreef:_Saida_ schreef:Heidi -> De naaiklusjes hier besteed ik ook uit hoor!
Is niet aan mij besteed.
Ik heb ooit eens een avondcursus gevolgd, leek mij wel handig om zelf af en toe eens wat te kunnen verstellen oid, maar kreeg de slag maar niet te pakken.
Daarna nog vele uren bij mams in de leer, maar ik heb het gewoon niet.
Gelukkig heb ik een zus die haar hand er niet voor omdraait en de meest leuke creaties in elkaar flanst voor haar dochtertjes!
Geloof dat ik even iets mis![]()
huh waar ging het ook al weer over![]()
dat heb je als mijn geheugen als een zeef is![]()
wil je me even helpen met opfrissen![]()
Ach naaien laat ik ook aan een ander over![]()
hoewel ik hier een naai machine heb en 1 x uit geprobeerd en gelijk na veel mopperen maar weer in de hoek gegooid
Het komt goed.

Het is me toch een beetje te ver rijden (lange reis in de trailer) voor 2 dagen.
Jij hebt wel super camera volgens mij!
Heb echt het idee dat ik iets opsteek, maar zal blij zijn als mn tentames voorbij zijn!
* en vanavond lekker rijden
!
de les was heel intensief maar kreeg hem lekker aan het lopen
Maar wel veel verplichtingen, je kunt moeilijker ff op vakantie ofzo..

Fijn voor je dat het anderen ook opvalt dat Encanto aan het verbeteren is 

houdt ie het al weer langer vol om lekker met die lengte te lopen, echt heerlijk! Dat is een punt waar ik al die tijd naar toe hebt gewerkt dus je kan misschien wel bedenken hoe trots ik ben (toch ook wel n beetje op mezelf
).
vooral die laatste! , echt schattig

Balen hoor
en beterschap
Ik heb er veel meer Foto's gemaakt
Mies_Apollo schreef:Machonito: Gave foto's! nog nooit zo duidelijk die binnenkant van een paardenmond gezienJij hebt wel super camera volgens mij!

Mies_Apollo schreef:Jeetje wat een gedoe! Ligt het aan het merk?