Wij zijn gisteren ook weer gestart. Ze liep keurig, maar was zo traag vanwege de warmte, dat ik er niet fijn aan kon rijden en net dat beetje extra mis. Toch nog in de tweede proef een puntje kunnen pakken, dus hartstikke tevreden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voordat ik ging rijden begon het met regenen en dat maakte de bodem heel erg glad tijdens de proef is ze dan ook wel meer dan 5 keer ofzo uitgegleden en viel daardoor een paar keer uit galop en sneed heel erg de hoeken af. nog wel een winstpuntje kunnen mee pakken en kunnen zeggen dat we 54ste van nederland zijn geworden!
het zure was alleen dat het echt een uurtje na mijn proef weer kurkdroog was
maarja wie kan er als 13-jarig meisje zeggen dat ze met haar 6-jarige, zelf opgeleide friese merrie mee heeft gedaan aan de hippiade
we gaan nu snel door naar de L1 want de B wordt echt irritant
aankomende vrijdag hebben we een clinic van Ingeborg Klooster en die zaterdag gelijk ons eerste L1 wedstrijdje

Maar soms weet ik ook gewoon even niet hoe ik moet omgaan met zijn "geen zin"-instelling 

Op naar de volgende!
.
) 
haha
wat is zijn afstamming?
hier de link naar de rest van het topic gossa4ever @ [RIJ-ITP] Knappe Gossa hard aan het werk tijdens de les
.
. Op die foto's is hij nog maar 6 weken oud.
haha