Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou, als ik hem ooit moet verkopen ben jij de 1e die hem aangeboden krijgt, maar nu hou ik hem nog lekker voor mezelf haha..

Vervelend dat je kind ziek is, hele hoge koorts? Hopelijk valt het mee! 
Maar ik vind het supermooi, enige nadeel is de vlekken 

) Koorts zat op 39.5. Opzich niet zo heel hoog voor een kindje, maar ik vind het 3 x niks. Ze zijn hier zelden ziek.
.Citaat:Ik ben gister lekker de hele middag op stal geweest, eerst lekker gepoetst, toen gegrondwerkt/vrijheidsdressuur met Furia gedaan, daarna nog even gereden in de bak, vervolgens buiten uit gaan stappen, meneer was een beetje stout en had nog teveel energie haha, dus weer terug de bak in gegaan Daarna bij de dubbele longe les van mijn zusje gekeken, en toen was het alweer 5 uur..
Helaas.. dat is voorbij. Maarja, je kunt niet alles hebben!
.
?! Wie weet dus..!
?
. Maar ik heb een nieuwe baan gevonden en krijg mijn overuren en vakantiegeld van mijn oude baan al uitbetaald straks. Heb besloten dat ik daar een mooi portugees hoofdstel van ga halen, en als er nog over is misschien ook wel dat halster
.
. Die ga ik op maat laten maken bij Ninon Schutte (www.zadelatelier.nl). Instructrice heeft ook een zadel van haar en die is er heel erg tevreden over. Je wil dr niet meer uit als je erop zit
.
Was idd echt mooi weer, en Dable ook al teveel energie, hoe gaat het verder met hem? Heb nog niet hele vaak foto's van hem gezien, keek net even in je profiel, hij is wel lekker donker nog zeg, Fuur is al helemaal wit en die is 7 
En een nieuw zadel, fijn! ik hou zelf niet van bruin tuig maar het kan wel heel mooi staan!
.
. 
.