Capriola-s 'vakantiewoning'

kennis maken met de buren

en ze had al gauw vriendjes gemaakt

De paardjes en de doggies nog even samen tot slot:

Zo ik ben uitgespamd hoor...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bosritje!! Cross komt dus al dichterbij!

Mag wel bij mij in de achtertuin hoor, missen we alleen wel de barrokkies

hahaha. etterbakje!

nu kan je toch zeggen dat je al op gisarol heb gezeten en zelfs gestapt super hoor
.
. 

Maar de schimmel spreekt mij weer heel erg aan, leuk dier! 

Ben best wel wat zwaarder aan het worden
Krijg je natuurlijk van het werk wat ik nu doe, receptioniste, hele dag zitten. Voordeel is wel dat ik wat meer tijd voor internet heb
_Saida_ schreef:Oeh! Mag ik dan je reflectiescherm vasthouden?

Shoppen in de PC! Dat wil ik ook wel!

Werd je er zomaar opgeblazen door de wind 

Daarna heeft ze samen met mijn neefje van 3 geholpen Vaidosa te wassen
Dat vonden ze helemaal geweldig! En ik vond het ook wel handig
altijd ruzie met Ikeakasten.. Bij mij valt t gelukkig mee.
Ook gek op bbq 

En geschrokken van je foto's dus aan de afvallerij. Stalgenootje doet Sonja-en.. die is mooi slank geworden.
. Maar dan ben je beiden toch relaxter als wanneer je het gaat plannen geloof ik, is het allemaal minder serieus. Alleen wel jammer dat ik nu geen foto heb van Het Eerste Moment op Sol.
.
. Ik las laatst ergens, geloof op horses.nl, dat ging over readings enzo dat het eigenlijk vaak toch algemeenheden zijn die je zelf dan betrekt op je eigen paard waardoor ze dus kloppen. Maar dat dezelfde uitspraken voor mij bij mijn paard andere dingen "betekenen" als bij jou over jouw paard. Daar leek me ook wel weer wat inzitten.
heb zeker vertrouwen in haar. Die gaat echt niet je berichtjes nalezen en daar een verhaal omheen maken
T is niet een of andere vage reading maar dingen die je als je jezelf erin verdiept, ook leert te zien.
V.d. winter haal ik er wel weer 1. 

! Fijn dat het zo geslaagd was
Wat een leuk nieuws!! Haha, een don't-try-at-home-actie
. Ja, zo kan je het wel noemen. Maar soms voelen dingen goeeed 
En gave foto van jou met Cappie!! En ook nog een zwembad fotoooo
Rest van de foto's zijn ook super leuk!
. En een blij nichtje haha! Die is straks niet meer bij je weg te slaan
. Gekke doos, zomaar rennen? Was ze gschrokken? Of kreeg ze even de "kolder in de kop"

. Al wat gehoord?
. Lekkeerrr. 

hahaha.
maar gelukkig ook