Iedereen bedankt voor de tips.
De liksteen van Himalaya daar ga ik naar kijken. Kan ik zowiezo van de winter weer in de stal hangen.
Een poedervorm is en blijft lastig. Nu krijgt hij geen brok en als hij 's nachts binnen staat wel. Maar dat doe ik niet zelf. En ik weet dat ze liever brok erbij geven dan een poeder moeten stroioien (Ze duwen natuurlijk meteen die kop in de voerbak.)
Dus de Pavo Vital lijkt mij echt een prima oplossing. Kan ik nu gewoon geven na het werken en kan evt bij het voeren erbij gegooid worden. Manlief rijdt wrs straks na zijn werk meteen langs de ruiterzaak.
Zou ik nou ivm dat zand over die brok nog iets van zonnebloemolie/ lijnzaadolie moeten geven???
@ Karina: Ik ga die link zeker even bekijken.
@ Zasread: Ja ik zou weer mogen rijden, rustig aan. Maar Jippe heeft nu een wond waar de neusriem moet komen. Dus dat wil ik eerst dicht hebben. Ik ga dan eerst beginnen met zadelen, longeren en dan rustig richting rijden. Vind het heel eerlijk ook wat spannend er zo op te stappen. Dus wil dat de eerste keren doen als mijn bijrijdster er ook is. Ook omdat ik niet in 1 keer erop kom en we Jippe willen leren dat ik dat via krukje oid doe. (Ben niet meer zo soepel als toen ik 12 was EN Jippe is voor mij best groot. We zijn allebei 1,59)
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 27-08-09 10:58, in het totaal 2 keer bewerkt