Mosse: Gefeliciteerd!
Mies: Ik ben benieuwd of het misschien gaat lukken!
Prinslover: Ja, dat begrijp ik ook wel, maar we zouden het natuurlijk gewoon erg tof vinden

Manjafiek: Welkom!
Flamon: Fijn dat de les beter ging.
Bienotje: Tuurlijk, iedereen die ook maar 1 keer gepost heeft hier mag wat sturen

Als je even terugleest kan je prcies zien wat ik graag zou willen

DinkeyGirl: Vervoer is idd niet al te makkelijk, maar gelukkig lukt het mij altijd wel om iemand te regelen.
Maar zou wel heel wat makkelijker zijn als ik gewoon zelf kan rijden

Soeske: Leuk, stage bij de Balingehof, ben benieuwd hoe dat zal bevallen!
Vandaag even lekker dagje vrij, gisteren alle foto's van de shoot door Paoline ontvangen.
Heb er natuurlijk nog wat uitgepikt om te laten zien
:Zijn lekker (kwijl)bekkie:

Poseren in t bos:

Saampjes:

Nog een mooie black:

Ik heb echt zitten genieten toen ik alle foto's op de tv aan het bekijken was..
Hij zit echt lekker in zijn vel, en de liefde tussen ons straalt ervan af haha!
En hij wordt echt een mooi barok spekkie
P.s. ik ag even terugbladeren 
Ja dat klopt, zaterdag 1 maart gaan we over dus als Suevvie weer goed loopt kunnen we misschien wel naar elkaar toe
De staleigenaar zei dat mensen daar regelmatig dagtochten en trektochten maakten dus ik ben erg benieuwd! Maar maak me momenteel erg zorgen, de DA van de paardenkliniek verwacht dat er een grote kans is, dat het kreupel lopen door de artrose komt. Vanmiddag zat ik echt ff te huilen op hem...
Weet je er is nog zoveel dat ik had willen doen. En ik dacht altijd, hij is nog zo jong, dat kan altijd nog. En dalijk kan het misschien helemaal niet meer
Ik kan er ook echt niet tegen, ik doe zoveel moeite voor hem, wil zo graag dat het goed met hem gaat en toch krijgt hij steeds weer wat. Het is niet eerlijk 
Wat een knapperd is het toch!
echt een mooi kwijl paard heb je zeg
hij lacht iedereen gewoon uit