Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melvinnek schreef:@Marielle, ik heb een jonge arabofries. en een 7 jarige. Moeder is een Fries en vader een volbloed arabier. Ze is dus een echte 50/50 arabofries. Ik vindt haar uiterlijk geweldig, ze heeft de behang en sokken van moeder, nek, de kleur en hoofd van vader.
Ik ben bezig een pedigree voor haar te krijgen en haar dan op te laten nemen in het veulenstamboek.
Als dat allemaal rond is wil ik een keer een show met haar gaan lopen.
Ik ben nog geen ster in het plaatsen van foto's, maark komt nog wel
@Prinslover, welk strand ga jij altijd heen, ik ben weleens op Monster geweest en dara werden we in seizoen weggestuurd, gelukkig zonder boete
@ Peet, dank voor je berichtje, Zeeland is me wel wat ver, ik orienteer me eigenlijk meer op randstad en noordholland voor mijn vriends toekomstige carrierekansen, maar is het t mooi bij jou? Ik was van de week bij swarte fryske, ook mooi, alleen maar friezen. Sta jij dan ook op friezenstal of toch pension
kan ik googlen op jouw stal, want je hebt solarium, buiten en binnenbak?
@jus en anderen, hoe plaats jij de foto's, ik kom er niet uit
borderjay schreef:Lekker duidelijke close-up JolijnVoor zo ver ik kan zien heeft ze al veel meer "body"gekregen hè?