Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Melvinnek schreef:@Marielle, ik heb een jonge arabofries. en een 7 jarige. Moeder is een Fries en vader een volbloed arabier. Ze is dus een echte 50/50 arabofries. Ik vindt haar uiterlijk geweldig, ze heeft de behang en sokken van moeder, nek, de kleur en hoofd van vader.
Ik ben bezig een pedigree voor haar te krijgen en haar dan op te laten nemen in het veulenstamboek.
Als dat allemaal rond is wil ik een keer een show met haar gaan lopen.
Ik ben nog geen ster in het plaatsen van foto's, maark komt nog wel
@Prinslover, welk strand ga jij altijd heen, ik ben weleens op Monster geweest en dara werden we in seizoen weggestuurd, gelukkig zonder boete
@ Peet, dank voor je berichtje, Zeeland is me wel wat ver, ik orienteer me eigenlijk meer op randstad en noordholland voor mijn vriends toekomstige carrierekansen, maar is het t mooi bij jou? Ik was van de week bij swarte fryske, ook mooi, alleen maar friezen. Sta jij dan ook op friezenstal of toch pension
kan ik googlen op jouw stal, want je hebt solarium, buiten en binnenbak?
@jus en anderen, hoe plaats jij de foto's, ik kom er niet uit
. Heb het erg druk op het moment... Vandaag één tentamen gehad, morgen heb ik nog een tentamen en dan maandag de laatste
.
, moet eigenlijk al in me bed liggen
.
. Danielle vond dat Atlas erg soepel liep en ze vond ook dat ie zijn achterbeen voor het eerst echt goed meenam. Dus dat waren al twee positieve dingen
. Verder hadden we ook een aantal fijne ontspannen momenten, maar af en toe was ie ook wat vluchterig
. Was weer eventjes tevreden over hoe het ging
.
. Kan hele leuke creatievefoto's maken door gewoon me diafragma aan te passen
. Als ik tijd heb zal ik wel even foto's maken, dan hebben jullie ook een idee hoe het werkt
. borderjay schreef:Lekker duidelijke close-up JolijnVoor zo ver ik kan zien heeft ze al veel meer "body"gekregen hè?

. Jammer dat het zo is gelopen, maar gelukkig gaat Lisanne nu voor een goed baasje zorgen! 
. Rints doet het laatste dagen weer super lees ik! Top.
Vertel!!!!! Je maakt me echt nieuwsgierig hoor
. Enne, Sanne weer meeten?! Gezellig
.
. Maar het komt allemaal wel goed, ben blij dat je bereid bent goed de tijd te nemen 
.
. En daar maar je in het hoogseizoen alleen na 19.00 uur rijden 
Leuk ook van je foto cursus! Als je nog eens een proefkonijn ehh paard nog hebt
.......

.
. Atlas heeft zo'n bal waar je voer in kan doen, daar issie ook altijd lekker mee aan het spelen.
.
.
Super dat het wijken is gelukt!

Ik ben vandaag naar hem toegeweest en die arme jongen hebben Aline en ik van zijn moeder gescheiden. We hebben Fiesta en Deseada (moeder van Dicha, ander veulen) mee naar de paddock genomen en Igneo moet het vanaf nu zonder mama doen. Het was echt zo zielig, hij wist echt niet waar die het zoeken moest, een maar hinniken en rennen en springen en graven, echt zo verschrikkelijk om aan te zien. Hij was echt met geen mogelijkheid kalm te krijgen.
Op gegeven moment zweette hij van zijn kont tot aan zijn hoofd. Ik hoop dat hij inmiddels weer wat rustiger is, maar toen ik bij de bushalte stond hoorde ik hem nog roepen.. (Dicha was merkwaardig rustig)