[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:43

Saida: Oeps, was in de war met Jorick en Lisanne. Maar Lisanne al naar de 3e! Wel een korte dag voor de 1e "schooldag" :') Heerlijk nog, die middelbare school, ik mis het wel hoor. Fulltime werken is zo anders :o

Weer een iemand die zomaar het topic in komt, en stennis hier gaat maken, jammer.... Kan de quotes niet meer lezen, maar was vast ook niet intressant :+

Ellis: Voor welke groep sta je eigenlijk? Doe je de kleuters of de iets wat ouderen? Wel lekker hoor zo'n kleinere groep, kan je ze ook meer aandacht geven nu..

Sanne en Gab: Echt een aanrader om eens te gaan kijken :D . Cynt heeft echt plaaaaatjes van paardn :~ Super mooie kleurtjes op stal, en boven al, super lief!!! En Marialva.. tsja die is gewoon gaaaaf :D . En Cynt is een súper lieverd.. Dus gaan hoor!!

Jus: Aahh, wat schattig je zoontje op zo'n sjieke zwarte pony! Mooi beestje. En hij kan er van genieten :D !

Malin: Wat een goede berichten over jou en Suev!!! Heeerlijk meid, het is je zo gegund :+: . Fijn dat ie het allemaal zo goed doet!! En ook een buitenritje met Laura op de planning. Met 2 super kanjers van PRE's op pad :9 . Fototoestel mee! ;)

Shanna: Neeeeeeeeeeeeeeeee |( Wat erg!!! Waarom heb je geen afscheid kunnen nemen?!?! Ik wist wel dat hij te koop stond, maar toch... niet dat het zo snel zou gaan.. Je zou hem nog verder starten enzo.. ;(
Ohh meis... wat vreselijk beroerd.. je was zo gek op hem, en het is nu zo snel gegaan ;( . Knuffel :(:)

Kelly: Jij ook sterkte :(:) .

Heh, ben gelijk naar van de berichten... Mijn grootste angst is ook dat Chico wat overkomt :o . Maar gelukkig iets als verkoop ofzo hoef ik me niet druk over te maken.. Godzijdank.. Hij is lekker van mij :+: . Maar ook ik heb heel wat traantjes gelaten om verzorgpaarden :o .

Dan toch maar nog even wat leuk "nieuws". Chico ging gisteren echt súper tijdens me les.. (dit was me eerste les bij deze instructeur, dressuurlessen van een jongeman, hij werkt zelf bij de koninklijke stallen, en rijd zelf op aardig niveau). Het viel echt mee, hij was best tevreden over hoe hij al liep voor zo kort onder het zadel. En mijn brave super knol die pakt alles gewoon super op. Echt heel leergierig en werkwillig :+: Echt zo fijn om mee te werken. Hij was ook echt vol lof over Chico, een super kruising, die lichamelijk goed in elkaar zat, zeker voor dressuur. Hij is wat langer gelijnd, waardoor hij dressuur oefeningen wat makkelijker zou doen als bv. een heel kort gedrongen paard. En hij zei ook dat met de juiste training Chico nog wel eens héél gespierd en breed kan gaan worden :9 . Dus ik kan niet wachten tot me volgende les, want het ging echt al heel lekker. Nog heel veel aan de basis werken, maar de 1e stapjes zijn gemaakt :D . Ben er nog helemaal vol van haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:54

Kelly: Heel veel sterkte met wat het dan ook zou mogen zijn :(:)

Karina: Hoe is het met jou heren?

Wanda: Jeetje wat vervelend dat zo'n hulp in de huishouding zo moeilijk te vinden is. Kan je niet iemand aannemen die via een uitzendbureau o.i.d. komt?

Malin: Lange teugelen is leuk he! Helaas vind Vaidosa dat super mega eng! Die zet het dan op een rennen.

Ilona: *\o/* Top dat je les zo goed ging :D Waar hebben jullie allemaal aan gewerkt?
En Chico lekker bespierd en breed!! Dat moeten we ooit ook nog eens op de foto zetten ;)

Ik heb gisteren de karakteranalyses van Igneo en Vaidosa gekregen van SuperRoos. En jeetje, ik zat daar toch wel een beetje verbaasd naar te kijken. Het klopte gewoon precies!! Alle elementen die ze noemden. En ook heel leuk om te lezen dat Igneo super intelligent en ontwikkeld is voor zijn leeftijd :D
Daarnaast zag ze een enorme verbetering in Vaidosa ten opzichte van vorig jaar. Ze had meer vertrouwen gekregen, voor mij een teken dat we echt op de goede weg zijn :j

Jellie

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:56

Roos is goed he +:)+ gaaf hoor!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:59

Wat leuk Sanne, wist niet dat je dat zou laten doen :D ! Wel gaaf als het dan zo goed klopt ook :D ! En Iggie slim en ontwikkeld, duh... :+ . Super paard wordt dat ook!!

We hebben vooral gewerkt aan de basis. Controle houden dus, over het tempo en aanleuning. Al verschiet hij maar een paar cm naar boven in de aanleuning, is hij er al uit. Ook raakte hij in sommige hoeken uit balans, waardoor hij 3 passen harder gaat. Ik moet dit proberen sneller aan te voelen, waardoor ik het beter kan opvangen :) . Ook op de overgangen geoefend, en hierbij aan het been en aanleuning blijven! Op het eind deed hij het alweer zoveel beter. Hij is echt super leergierig! Instructeur was ook wel enthousiast over hem, voelt altijd wel lekker :D .

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:16

@ Zasread: Tsja ik weet niet of dat kan. Ik heb wel kantoor aan huis, maar volgens mij moet je het uitzendbureau ervoor betalen etc. Ben dan extra geld kwijt omdat er iemand tussen zit die voor mij een kandidaat uitzoekt. Ik zoek gewoon iemand die het fijn vind wat extra geld te verdienen met 3 uurtjes strijken, stofzuigen, dweilen...

@ Jus: om bij ons voor extra geld in aanmkering te komen moet je heel wat papieren invullen. Er is een tegmoetkoming voor thuiswonende gehandicapten, maar dan moet je kind dusdanig ernstig zijn dat het eigenlijk uit huis zou moeten wonen. omdat je het dan zelf thuis houdt krijg je een tegemoetkoming in de extra kosten. Stefan is daar veel te licht voor. Dan heb je nog de mogelijkheid extra zorg aan te vragen. Je moet ook dan een hele lijst invullen en allerlei papieren, verklaringen etc. Je krijgt dan een indicatie voor zoveel uur aan Persoonlijke verzorging, Begeleiding of Behandeling. WIj hadden voor de laatste 2 aangevraagd. Ik kreeg een indicatie voor behandleing voor hem. Je kan aangeven of je dat als persoons Geboden Budget wil of als Zorg in Natura. Bij het eerste krijg je een bep bedrag wat je dan aan behandeling mag besteden (dit moet je ook verantwoorden dat het daarvoor gebruikt is). Bij het tweede krijg je de zorg via een organisatie en dan gaat het geld daar rechtstreeks naar toe. Wij wil;den een PGB omdat we speciale behaqndeling wilden (weerbaarheid, soc vaardigheden) maar dat mocht alleen door een prof organisatie worden gedaan. Dus kregen we een ZIN indicatie van 3 maanden om binnen die tijd dus de zorg op te kunnen starten. Nav de behandelplannen werd de indicatie dan verlengd. Wat blijkt: de therapie die wij gevonden hadden was niet proff genoeg dus werd door deze indicatie NIET vergoed. Ook niet door onze verzekering. De therapie-mogelijkheden die WEL onder de indicatie vallen, worden OOK door onze verzekering vergoed en kennen allemaal wachttijden van een half jaar of langer ;( Kortom ik heb dus geen ene f*ck aan die hele indicatie. Dat is Nederland!

Wat we nu wel voor elkaar hebben (na weer heeeeel veeeeel papierwerk enzo) is een leerling gebonden budget. Dat houdt in dat Stefan gewon op de school blijft waar hij zit (dat is regulier onderwijs dus GEEN speciaal onderwijs) De school krijgt dan extra financiele middelen om extra ondersteuning aan Stefan te geven. Welke dat is wordt door de ouders bepaald in overleg met school en een begeleider van buiten af (die komt van het speciaal onderwijs af en kan dus adviseren hoe een kind met deze beperking het beste te ondersteunen) (het geld is zeg maar van ons, de ouders, en wordt door school besteed).

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:01

Cynthia – oh ik hoef maar een uurtje te rijden om bij jou te komen dus dat is te doen voor mij

Malin – weer lekker bezig met suevo lekker hoor

Ilona – fijn dat je les zo lekker ging nu lekker doorlessen en dan wordt het toch wel tijd voor een wedstrijdje

Sanne – fijn dat het precies klopte dat is alleen maar een goed teken lekker zo doorgaan met die 2 en dan worden jullie banden alleen maar sterker

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:05

3 dagen werk en nu al in de stress :(

Ik wil even SHanna heel veel sterkte wensen! Hoop dat ik snel de tijd vind om alles bij te lezen...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:09

Hoe komt t nadina?

:roll: Gisteren de scooter verkocht. Mensen hadden van Jan de papieren meegekregen om over te schrijven... alleen heeft ie t belangrijkste deel nog in zijn portemonnaie zitten.. ufffffff

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:29

Shanna: Echt balen zeg!! Juist nu het zo lekker gaat en je hebt niet eens afscheid kunnen nemen.....
Kelly: Heel veel sterkte met wat het ook is....
Ilona: Fijn dat Chico het zo goed deed bij de les!!
Sanne: Gaaf zo'n karakteranalyse, vind het altijd wel apart als die dingen kloppen. Zelf geloof ik er niet zo in :o.

Ik ben weer heerlijk aan het werk :). Heb alleen niet zo'n zin dus ga ik bokt maar onveilig maken :P. Computer is toch zo traag dat alles wat ik ingeef even tijd nodig heeft om te verwerken :D. Gister weer even Shaggy aan het werk gezet, ik kan gelukkig alweer zelf longeren, nu het rijden nog ;). Zadelmaker komt al bijna dus dan wil ik in ieder geval erop kunnen zitten om even te voelen of ik het zadel wat vindt. Misschien maar via de rechterkant opstappen :P, het is mijn linker voet die gekneusd is ;).

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:31

Sanne: Leuk hoor dat ze het alle 2 goed doen.

Bedouin: Dank je. Ik weet niet beter, Atlas is mijn eerste paard en daarvoor heb ik niet echt in de paarden gezeten. Atlas heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben en doe. Daar zal ik hem altijd dankbaar voor zijn.

Kelly: Dat is jammer zeg. Krijg je een nieuwe kans, het is toch da zijn schuld dat het niet opgenomen is?
Je laatste dagje werken, wat fijn. Fijne vakantie.

Saida: Lekker is dat, dat de paardjes ook een keer meewerken. Haha. Meestal als er iemand komt kijken doen ze net niet wat ze altijd wel doen. Ik ken dat ook. ;-)

Jus: Fijn dat je zoontje zich kan ontspannen in de paardensport. Mijn neefje is nu 6 jaar en wat jij verteld lijkt een beetje op hem. Hij is ook nog eens autistisch best lastig en is nu naar een speciale school gegaan. Daar kan hij zich eindelijk uiten. Ook is hij eindelijk zindelijk door die school. Ze hebben van alles al geprobeerd om hem te laten ontspannen. Misschien is paardrijden ook wel wat voor hem. Ik zal het eens overleggen met mijn schoonzus. Bedankt voor jou verhaal.

Wanda: Jeetje wat een verhaal over jou zoontje. Leuk dat hij ook rijd.

Laura: Ah, de bakkabouters zitten nog steeds bij jou. ;-)

Cynthia: Lekker dat het goed ging met het rijden. Wat een schitterend paard op de foto’s.

Ik zag dat ik weer een hoop heb gemist.

Tm 460

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:36

Cyrina: Druk met de voorbereidingen van de Campeonato! :D Leuk! Druk met aanmeldingen? Zie je ook echt dat de keuring groeit ieder jaar? En hij is het met de baby? Wanneer plaats je weer foto's van de kleine spruit?

Denise: Haha, wedstrijden zou leuk zijn :D . Maar dat wacht nog even denk ik! Ik heb zelf geen trailer, en ook geen auto die kan trekken. Bovendien zie ik me vader nog niet trouw mee gaan op wedstrijd, die zit liever op de bank :+ . Dus voorlopig zit het er nog niet in.. Wie weet ooit nog eens? :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:41

@ Snowy: En dan heb ik nog niet eens vertelt wat voor ongeluk we gehad hebben hahaha. Ik had hier eigenlijk niet meer moeten zitten volgens de statistieken, maar ach.
Ja we gaan zo weer naar Sando toe (de shet). Die heeft hem voor de vakantie eraf gebokt. Nou ja, hij stond te grazen. Stefan ging erop zitten en toen deed Sando zijn achterwerk omhoog. Dus heb ik hem er weer af getild. Nu is Stefan dus een beetje bang. Maar we gaan lekker poetsen, zadelen, longeren en dan evt erop. En daarna Jippe knuffelen.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:42

Ja het is vrij druk ja.....eerst leek het niet zo'n heel grote keuring te worden...nu weer wel. gelukkig die ik niet de planning/ programma, hahah

De kleine groiet hard en is lekker ondeugend, gisteren stond hij opeens samen met cantaor in de schuur.pfffff en een lol dat ze samen hadden, haha. Mama vond het minder grappig....

Ik zal snel weer wat foto's van hem plaatsen, heb ook nog een paar leuke van Bobby.

Shanna wat rot voor je. Ik vind het eerlijk gezegd een k*tstreek dat mensen waarvoor je zoveel tijd in hun paard hebt gestoken, je niet eens afscheid laten nemen...zou nog niet in me opkomen!
Zorg maar snel dat je een eigen paard krijgt, kan je lekker alles zelf beslissen!

Kelly ook sterkte.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:48

Prinslover ik beloof vanavond de foto’s. Vanavond komen ze thuis dus slaap ik weer in me eigen bedje. Met dit weer ga ik denk ik nog een laatste keer het zwembad in vanmiddag :D .
Capriola is gisteravond na het rijden al naar huis gegaan dus het was al wat stil en gek vanmorgen.

Spannend een meelezer en mini rel. Het was mij niet eens opgevallen en kan er helaas al niks meer van lezen nu alles weg is gehaald.

Heidie ik denk inderdaad dat de hond groter is dan Macho! Ik heb een foto gemaakt dat hij in de keuken op het korstje van het brood zit te wachten. Hij kan met gemak zijn kop op de aanrecht leggen als hij zit. Ook die zal ik vanavond wel plaatsen. Geweldig dier is het, ik ga hem wel missen. Zo groot als ie was zo heerlijk wilde hij met mij knuffelen en probeerde hij steeds met zijn kont op schoot te komen! :D
Wat een leuk verhaal van Macho!! Het is ook gewoon een super mooi hengstje! Jammer dat die fokker dan zo moet doen maar daardoor mag je maar destemeer blij zijn dat ie lekker bij jullie is toch!
En die baby foto’s zijn echt gewoon TE schattig!

Lekker recept van die Couscous! Dat ga ik eens proberen!

Cynthia mooie foto’s, en stevige hals heeft dat paard, knappe dame! Is dat een van je nieuwste Lusi’s? en lekker dat je er weer op hebt gezeten en het goed ging!! Ben blij dat je zo opknapt!

Jus na die mevrouw in trainingspak lacht er niemand meer om jouw dekje!! :+

Annash… wat is dat dan? Dat is snel en onverwacht! Wat raar dat ze jou geen afscheid van hem laten nemen zeg! Vind ik een klein beetje onbeschoft om eerlijk te zijn. Je hebt hartstikke veel met dat paard gewerkt en hup dan is ie weg. Beetje raar dat ze je niet op ze minst even bellen voor hij vertrekt. Sterkte meid, afscheid nemen is het rotste wat je ooit moet doen.

Kelly kan ook wel een knuffel gebruiken zo te lezen…

Meeting bij Cythia! Ik stem voor!

Dinkeygirl leuk dat je ook hebt gelangeteugeld!

Cyrina volgens mij wordt het idd een grote keuring als ik alles zo hoor! Kan me voorstellen dat je er druk mee bent! Ik hoop te komen kijken naar al dat moois!
Hoe is het me je zonnenbloem?

Ik heb ook gisteravond heerlijk gewerkt met Cap. We hebben we met zijn vieren geoefend voor het Horse Event bij mij op de boerderij. Het was de enige dag dat we allemaal konden en ik zat nog daar. Slaap vanavond pas thuis maar zo hadden we mooi heel veel ruimte voor ons zelf en hebben we de buren de ogen de kost gegeven hahaha.
Het wordt echt een leuke kuur met het viertal, al wordt het nog even oefenen om alle 4 gelijk te draaien en de figuren goed te krijgen, al ging dat echt al heel goed en het zag er al heel erg gaaf uit gister! We zijn alleen nog niet helemaal uit over de muziek maar dat komt ook vast helemaal goed! Ik ehb er in ieder geval onwijs zin in!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:53

Zonnebloem is van Karina, haha

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:08

:o woops

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:18

Daar ben ik weer. :D
Nou gisteren naar de Arbo-arts geweest en ik mag nu op therapeutische basis werken.
Nou dacht ik nog, lekker drie ochtjendjes, niet dus.
Dat is te veel.
Deze week 1 en dan elke week eentje meer, en na 5 weken terugkomen. Vandaag dus gewerkt, het was heeeerlijk.
Heb mijn collega'tjes echt gemist hoor.
Zijn zulke lieve meiden.
Volgende week maandag en woensdag ochtend.

Gisterenavond lekker bij Xantha geweest, Elise heeft haar gereden en ze was weer braaf. Ik heb Sun gelongeerd, hij liep ook lekker. Lekker laag over de rug. Gekke Sunnie!! :+

Horse Event wordt trouwens de vrijdag!

@Zilfstar, een paar handen brok vult mineralen te kort niet aan hoor. ;)
Dan moet je wel heel veel voeren. Waarom koop je geen supplement en doe je dit door een paar handjes biks heen?
700 kilo voor een fries?? Veel hoor. Maar een hele spuit kan nooit kwaad, beter iets overdoseren dan te weinig.

@bedouin , lijkt me lekker ga ik eens proberen, jouw recept! :P

@Sanne en Amanda, op naar Marialva en veel foto's maken!

@Shanna, jee je vriendje weg......

@Kelly, weet niet precies hoe of wat maar jij ook sterkte! :(:)

@Ilona, fijn dat je les zo goed ging, foto's??

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:26

Jolynn ik ben er ook vrijdag, misschien zien we elkaar! Dat zou leuk zijn!

Fijn dat je het werk langzaam maar toch wel weer mag gaan oppakken!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:45

Oei, sluit ik af.... grrr, overnieuw!

Judith - Je zult wel begrijpen dat ik zo'n mooi paard met moeite van de hand kan doen hè? En ik wil een PRE-hengst, dus ik wacht even tot de kids groot genoeg zijn. :P
Leuk om Vera en haar paard eens te zien! Mooie combi! En de sjabrak was me niet eens opgevallen. Eventueel wil ik wel een mooie zwarte BR voor je meebrengen volgend jaar? Met een mooi grijs biesje... :+ Ik moet maat Full hebben en dit is cob.

Hoe staat dat dan aangegeven langs de weg dat het een dodenweg is?

Kelly - Maria was het ook zomaar ineens, dus zeg nooit nooit hè? :Y) Maar ja, ik vind het mooi hoor!

Elise - Wat is Zumba precies. Geef eens een youtube filmpje? Kom je er van aan? Dan doe ik niet mee hoor!
Die broedkip is super idd! Haha!
Dutchie moet de naam gaan veranderen of niet? Dutch the giant! Hoeveel eten heb je haar gegeven? :D

Jellie - Gisteren was het 8 jaar geleden dat ik heb beloofd om voor de rest van mijn leven bij Frank in bed te kruipen, dus ach, dat houden we nog wel even vol hoor!

Debbie - Ah, dus toch iets te jong? Wat maakt het uit hè? Van vroege leerling zijn hebben ze maar heel kort profijt. Hij kan dan maar beter zorgen dat ie ook nog een leuke tijd heeft gehad. Ben ook benieuwd wat de Arbo-arts weet. En dan weer het arbeidsproces in.

Bedouin - Je hebt een mooi profiel!
En duh, mannen en afknippen? In Spanje zijn het juist de mannen die zo frummelen hoor! Zwak excuus dus. ;) En voor rennen in de hitte zou ik ook niet warm lopen.. hihi
Leuk een recept! Pfff, dat krijg ik nooit teruggevonden tzt. Ziet er wel goed uit!

Regine - klinkt idd super! En de foto had ik al eens gezien, maar hij blijft leuk.

Gab - Ja, had er al veel foto's van gezien, maar ze blijven prachtig om te zien!

Martine - Ach ze liggen op een verwarmde tegelvloer! Dus slecht hebben ze het nog steeds niet. En dat zadel. Nou het weegt wel wat hoor. Het is leer. Maar ik denk dat het geen 10 kg weegt.

Eline - Nu maar hopen dat het blijft klikken als ze je paard verzorgt, maar dat was al gebleken hè? Dat het maar een lange samenwerking wordt!

Saida - Ik heb dat vrijdag ook even geprobeerd uit macht der gewoonte. Ik heb even het idee gehad, dat ze vlot doordraafde. :o Bij Sam doe ik dat ook altijd. Jouw oefening heb ik ook even over Sam heen gegooid. Hij vond het wel leuk om wat nieuws te proberen en hij werd er heel nageeflijk van! Ik vond het toch al heel leuk hoor! Een vreemd paard is altijd anders en dat kun je natuurlijk niet even zo rijden. Dat moet aan 2 kanten wennen. Lekker dat ze er nu meer zin in had.

Jan - Dan mogen we allemaal nog wel bij eten..

Judith - Wat een chique pony!!! Ik heb hier een boek gevonden voor mijn tante: De paardenjongen. Over een jongen met autisme die dankzij de pony heel veel leerde.

Wanda - Dat is ook wat om door een ongeluk zoveel gevolgen te hebben voor je kind! Wat heerlijk dat ook hij al baat heeft bij ponyrijden.

Zo dus daarom is het aantal blz zo snel gegaan. hihi, ik schrok al van het bij te lezen gedeelte. Er kwam er weer één ruziemaken. Niks gemist dan.. hihi

Martine - Ik heb jullie recepten in word gezet en ik ga het printen, kan ik het eens klaarmaken...
Flaaf is mss traag vanwege het zadel? Als iets pijn doet ga je ook voorzichtig doen? Niet aanvallend bedoeld overigens, het is maar een idee hoor, ik zie jullie natuurlijk niet bezig.

Heidi - Dat is zo jammer he? Dat er zo veel onsportieve lui tussen al die liefhebbers lopen. Eerlijkheid duurt het langst!

Cynthia - Wat loopt je paardje mooi! Fijn dat het rijden weer gaat, maar is het ook verstandig?
Wat denkt de dokter?
Kom ik Sanne wel even helpen bij het opstijgen goed? ;)

Judith - Kun je je man niet ruilen tegen de ezel? Ik denk dat die minder fratsen uithaalt en hij drinkt zeker niet! Mooi zebra-paard. Ik houd ook van aparte kleuren. :+ Hahaha, waar jij al op let: Roze balletjes... Ik durf het bijna niet te vragen, maar... je man?
:P Dat was dan wel een goede ruil!

Shanna - Wat erg zeg! Dat noem ik nou iemand gebruiken. Ik vind het vreselijk nieuws! Het ging zo goed! Mijn dunk van de eigenaren is tot een diep peil gezakt.

Kelly - Het gaat toch niet over Adorno of Taco? Mijn gevoel zegt Adorno. Heel veel sterkte!

Wanda - Hetis dat je zo ver weg woont, maar ik zoek werk. :+

Vanaaf lees ik verder vanaf pagina 362. Het berichtje van Shanna raakt me diep! Wat een streek zeg! Zoiets bespreek je toch netjes?

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:41

Jus: Leuk die aparte kleurtjes. Zebra klinkt ook heel erg leuk. Een ezel in de tuin, nee daar worden de buurtjes niet vrolijk van. ;-)

Heidi: Wat is hij gaaf joh. 3 Dagen oud, lekker eigenwijs koppie. ;-)

Jell: Ik heb bij elkaar 11 reactie’s gehad (in 3 dagen) en mijn vriendin dan. Ik denk dat het haar wel gaat lukken. Maar echt veel mensen die op zoek zijn naar een paard.

Shanna: Sterkte meid. Jammer zeg.

Kelly: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar jij ook veel sterkte meid.

Wanda: Nou, dat is ook wat. Ik denk die pluk je zo van de straat een poetshulp. Niet dus. Succes met het vinden van een goeie.
Joh, heb je zo’n erg ongeluk gehad. Mag ik vragen hoe het is gebeurd? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor als je niet wilt. ;-)

Ilona: Leuk dat je les zo goed ging. Van een man les leuk. Lekker ding?

Sanne: Leuk zo’n karakteranalyse. Waar heb je dat laten doen?

Jell: Mannen!! ;-)

Regine: Leuk hoor zo’n 4-tal. Ik ben er ook ooit voor gevraagd, maar Atlas was toen al niet te laden.

Jolyn: Het begin is er in ieder geval. En voor je het weet ben je weer volledig aan het werk en zit je te wachten op je vakantie. Haha.

Anouk: Dat hoop ik ook ja. Maar ben erg blij met haar.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:07

Bedankt voor de reacties!
Ben nu wel weer wat beter, gelukkig.. Hoest nog wel wat maar wel minder gelukkig.
Heidi, leuk dat Macho goedgekeurd is! Raar van die fokker zeg
Cythia, fijn dat je weer even gereden hebt!
Shanna, sterkte ermee!
Kelly, weet niet wat er is, maar me pb-box staat open. Ook voor jou heel veel sterkte!
Malin, leukhe, dat lange teugelen :D
Iloon, fijn dat je les goed ging!

Vandaag even heerlijk met Goya gewerkt, eerst even trainen en daarna op zijn manier trainen ;) Dat wil zeggen dat ik hem alleen op stang rijdt en dan wat
galopwissels, overgangen stap galop/galop stap, hele kleine voltes in galop. Heerlijk.
Toen nog ff achter Bram en spirit aan met Goya, nou, dan willie wel hoor haha. Vanuit een kleine volte moeiteloos in galop, om de ponys heen, galopwisseltje..
T voelde net of ik in Spanje zat :D
TOen nog ff met Bram gelange-teugeld en mama les gegeven daarin. Brammie deed t ook super :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:21

Net even de proef gekeken van edward met Totilas....wát een paard,echt met 2 vingers(hoeven) in zn neus,wát een talent!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:00

jee alweer een paar flinke lappen tekst hier! :D

even heel kort, eten staat op en dan moet ik paardje nog rijden...

shanna en kelly beide heel veel sterkte... :(:)

ilona, ik heb een kleutergroep, 1 en 2, ik heb er nu 20, het worden er 30...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:09

heeeeeeeeeeeeeeey iedereen !

wat gaan jullie ongelovelijk snel zeg !
ben net terug van 3 weken jamaica !! was echt SUPER !!! als ik
me paardjes neit had gehad was ik er gebleven :P

en een aangename verassing voor mij toen ik terug kwam :D
Betunero kan de SPAANSE PAS !!! :D yeeeh !!!
en kreeg op vakantie ook heel slecht nieuws te horen :(
De mok van Garbosa was ineens 3x zo hard terug gekomen en er zaten maaien in !
Dit was een klein beetje laat opgemerkt waardoor ik haar bijna
moest laten inslapen ! :'( maar gelukkig hebben de mensen van stal
zo goed voor haar beentjes gezorgd met de DA erbij dat nu alles
weer bijna weg is... gelukkig maar !

ik doe van de week weer alles bijlezen, (als me internet het weer doet)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:29

Ook voor jou sterkte Kelly, het zit je ook echt niet mee dit jaar...