Saida: Oeps, was in de war met Jorick en Lisanne. Maar Lisanne al naar de 3e! Wel een korte dag voor de 1e "schooldag"
Heerlijk nog, die middelbare school, ik mis het wel hoor. Fulltime werken is zo anders 
Weer een iemand die zomaar het topic in komt, en stennis hier gaat maken, jammer.... Kan de quotes niet meer lezen, maar was vast ook niet intressant
Ellis: Voor welke groep sta je eigenlijk? Doe je de kleuters of de iets wat ouderen? Wel lekker hoor zo'n kleinere groep, kan je ze ook meer aandacht geven nu..
Sanne en Gab: Echt een aanrader om eens te gaan kijken
. Cynt heeft echt plaaaaatjes van paardn
Super mooie kleurtjes op stal, en boven al, super lief!!! En Marialva.. tsja die is gewoon gaaaaf
. En Cynt is een súper lieverd.. Dus gaan hoor!!
Jus: Aahh, wat schattig je zoontje op zo'n sjieke zwarte pony! Mooi beestje. En hij kan er van genieten
!
Malin: Wat een goede berichten over jou en Suev!!! Heeerlijk meid, het is je zo gegund
. Fijn dat ie het allemaal zo goed doet!! En ook een buitenritje met Laura op de planning. Met 2 super kanjers van PRE's op pad
. Fototoestel mee! 
Shanna: Neeeeeeeeeeeeeeeee
Wat erg!!! Waarom heb je geen afscheid kunnen nemen?!?! Ik wist wel dat hij te koop stond, maar toch... niet dat het zo snel zou gaan.. Je zou hem nog verder starten enzo..
Ohh meis... wat vreselijk beroerd.. je was zo gek op hem, en het is nu zo snel gegaan
. Knuffel
Kelly: Jij ook sterkte
.
Heh, ben gelijk naar van de berichten... Mijn grootste angst is ook dat Chico wat overkomt
. Maar gelukkig iets als verkoop ofzo hoef ik me niet druk over te maken.. Godzijdank.. Hij is lekker van mij
. Maar ook ik heb heel wat traantjes gelaten om verzorgpaarden
.
Dan toch maar nog even wat leuk "nieuws". Chico ging gisteren echt súper tijdens me les.. (dit was me eerste les bij deze instructeur, dressuurlessen van een jongeman, hij werkt zelf bij de koninklijke stallen, en rijd zelf op aardig niveau). Het viel echt mee, hij was best tevreden over hoe hij al liep voor zo kort onder het zadel. En mijn brave super knol die pakt alles gewoon super op. Echt heel leergierig en werkwillig
Echt zo fijn om mee te werken. Hij was ook echt vol lof over Chico, een super kruising, die lichamelijk goed in elkaar zat, zeker voor dressuur. Hij is wat langer gelijnd, waardoor hij dressuur oefeningen wat makkelijker zou doen als bv. een heel kort gedrongen paard. En hij zei ook dat met de juiste training Chico nog wel eens héél gespierd en breed kan gaan worden
. Dus ik kan niet wachten tot me volgende les, want het ging echt al heel lekker. Nog heel veel aan de basis werken, maar de 1e stapjes zijn gemaakt
. Ben er nog helemaal vol van haha!