Het moet wel bereikbaar zijn met de fiets, brommer of de bus

Doorde weeks geen probleem

Dus wil je een keer mooie fotosessie van je paard pb me dan en maken we een afspraak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelief88 schreef:Veel enthousiasme, is natuurlijk erg leuk om zo te meeten
Zou ook niet direct willen, maar over 2 maandjes ofzo?
Ben wel benieuwd wie het nog meer wat lijkt
Prinslover schreef:Cloris; Missmuts & Enno: Wauuuww! Er zijn weer prachtige foto's gemaakt van jullie zegZiet er heel goed uit allemaal! De rijfoto's zijn heel leuk. Maar ook die van Enno mogen er wezen!
![]()
Bienotje: Met longeren kan je ook een hoop trainen! Dat komt helemaal goedIs er toch wat werk aan de winkel.
Heidi: Jaa, komt wel goed hoorIk hou die camera gewoon bij me haha!
![]()
Madelief: Klinkt als een leuke workshop!Misschien wel heel leerzaam met Fuurtje! Maar heb helaas nog geen eigenpaard, dus voor mij is het helaas niks... Enne, dat van de kaak chirurg was idd voor mn verstandkiezen
Maar viel gelukkig reuze mee hoor! Heb nu nergens last meer van
PatriesjeMR2 schreef:ok... lijkt me heel gezellig (ben natuurlijk ook heeel benieuwd naar jullie barokkies)
plannen kan wel lastig worden, aangezien Monya het wel aardig druk heeft volgens mij.
Weet ook niet hoeveel deelnemers er zouden moeten zijn, maar misschien kunnen we genoeg bij elkaar krijgen voor een "prive" weekend?
DinkeyGirl schreef:Esss wel balen dat je niet tegelijk met Fue terug gaat. Hoe ga je dat doen met zijn verzorging dan enzo? En bij wie ga jij dan tijdelijk wonen terug in NL? Of gaan jullie nu weer naar Canada en heb ik iets gemist? Toen wij terug gingen vanuit Spanje naar NL had ik Suev nog niet op de vrachtwagen gezet of ik moest al naar het vliegveld, ik had bijna mijn vlucht gemist omdat de chauffeur 2 uur te laat aanknamHeb dan ook een groot deel van mijn eigen afscheidsfeestje moeten missen op de manege (dit hadden ze als verrassing georganiseerd maar je kent Spanjaarden die doen alles op het laatste moment) en heb van veel mensen geen afscheid kunnen nemen
![]()
Lief hoor dat je zo bij Fue kan zitten, ik kan dat ook bij Suev, kan er ook op gaan zitten of naast gaan liggen, echt te lief
madelief88 schreef:Heb een reactie terug
Maximaal aantal is 5 personen, kosten zijn 200 euro, dit is inclusief: lunches, drankjes, voer en stal paard.
We moeten dus zelf wel een plekje vinden om zelf te overnachten (maar schijnt genoeg aanbod te zijn).
Hieronder even wie al gezegd heeft interesse te hebben:
Mies (maar waarsch. te ver weg)
PatriesjeMR2
Prinslover
Machonito
En ik natuurlijk!
Iedereen die serieus interesse heeft, én en van deze data's kan 3/4 mei
14/15 juni
PB me! Dan gaan we even kijken of het te organiseren valt mij lijkt het iig een top idee!
madelief88 schreef:Ik zat op de site van het balingehof te kijken en zag een 2-daagse workshop die me wel errug leuk lijkt, nl de workshop "buiten spelen"
Communicatie: lichaamstaal en leiderschap voor optimaal wederzijds vertrouwen.
Krüpstroeken: niet zomaar wandelen in het bos.
Spielerij: hoe speel ik met mijn paard?
Schriktraining: het omgaan met moeilijke situaties.
Aandachtsoefeningen: altijd controle kunnen houden.
Rijkunst: optimale communicatie vanaf de paardenrug.
Buitenritten: veilig en vertrouwd samen op pad.
Lijkt me echt heel leuk! Niet iemand hier die het toevallig ook wel wat lijkt, (of al eens een workshop bij t balingehof heeft gedaan), kunnen we misschien een weekend samen plannen!!
madelief88 schreef:Heb een reactie terug
Maximaal aantal is 5 personen, kosten zijn 200 euro, dit is inclusief: lunches, drankjes, voer en stal paard.
We moeten dus zelf wel een plekje vinden om zelf te overnachten (maar schijnt genoeg aanbod te zijn).
Hieronder even wie al gezegd heeft interesse te hebben:
Mies (maar waarsch. te ver weg)
PatriesjeMR2
Prinslover
Machonito
En ik natuurlijk!
Iedereen die serieus interesse heeft, én en van deze data's kan 3/4 mei
14/15 juni
PB me! Dan gaan we even kijken of het te organiseren valt mij lijkt het iig een top idee!