Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lys_PPA schreef:Mn 2 jarige dochtertje wou meekijken en zegt, ik wil er ook wel zo eentje
_Jelske schreef:Hihihi! Ik heb de indruk dat jullie dochter al aardig besmet is met het P-virus
_Jelske schreef:Hahahaha! Heerlijk he? Voelen ze toch aan hoor, die paarden.
Ze komen idd dagelijks buiten. Mocht ik daar zijn en de bak is vrij mag ik ze ook nog extra naar buiten doen. Ze zal deze week wel uit de kraamstal verhuizen naar een gewone box totdat ze groepen kunnen gaan maken. In de tussentijd gaan ze dan per 2 merries naar buiten, dus kan ze vast wat vriendjes maken. En daarna gaan ze per 4 merries op een groep in een grote uitloopstal waar ze ook nog een deel van de dag het land op mogen.
Dennenboom schreef:Jelske: onze zoon doet het verder erg goed. Wat loopt Frouwke al netjes en dapper mee aan het touwons veulen is van Martinus
boemel schreef:Gefeliciteerd met jullie zoon Dennenboom!
Wat een cute en goed luisterend meisje Jelske!
boemel schreef:Mir staat nu bijna 2 weken in training. Waar ze de eerste week lief en overdonderd was, was ze deze week een stuk minder lief. Voelt een beetje dubbel, want enerzijds heb ik natuurlijk een lief paard, anderzijds nu kan er wel actief gewerkt worden aan het probleem (wat ze daar heftiger laat zien dan hier). Er wordt o.a TRT toegepast en het aanraken van de flanken hoort daar bij. Iets wat thuis probleemloos kon, maar bij de trainer een bijtend en meppend paard oplevert.
Volgens de trainer gaan andere dingen juist weer heel goed, dus het is zeker niet alleen negatief. Waarschijnlijk gaat ze volgende week weer onder het zadel.