Rij foto's heb k nog niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha! Lekker hoor
kon er echt niet aan wennen, maar er zijn ook mensen die het juist fijn vinden zitten. Hidalgo24 schreef:Keona, wat voor paard of pony gebruik jij voor het mennen?
Doorzitten gaat als de beste op hem, terwijl ik op andere paarden steeds aan het zoeken ben en ik rijd er best wel wat
Als 'k dan weer op mijn Friezel stap zit 'k als gegoten, nou heb ik hem ook zonder zadel ingereden en zijn we inmiddels alweer ruim 5 jaar op pad samen, dus dan wen je ook wel aan elkaar
Maar voor mij nooit meer anders hoor 
Heerlijk!
helaas alleen nog geen foto's kunnen maken omdat het nogal snel escaleerde, hij was namelijk zo heen en weer aan het lopen dus ik dacht dat het misschien beter was om hem even los te gooien. Maar meneer dacht daar heel anders over en sprong er dwars doorheen, vervolgens door een greppel het land van de merries in en is daar dwars door de omheining gerend van 1,5 hectare verdeeld door meerdere kleine weides. Al het draad helemaal kapot, gelukkig probeerde hij niet op de merries te springen en heeft hij er ook niks aan over gehouden maar stond toch wel te trillen op m'n benen. Meerdere paarden waren ontsnapt en het bos in gerend (daar sluit de stal op aan) dus was ook nog een gigantische zoektocht. Maar uiteindelijk is het allemaal goed afgelopen en heeft niemand er verwondingen aan overgehouden
Daarna heb ik hem even afgespoten want het zweet droop er natuurlijk af en was hij eigenlijk weer vrij rustig. Vanavond maar weer even kijken hoe het met hem gaat maar heb afgesproken hem nu maar even op stal te laten staan, en morgen mag hij eerst even uitrazen in de compleet afgesloten binnenbak waar hij geen kwaad kan doen
Hosante schreef:Inderdaad lekkere binnenkomer, maar gelukkig niets ernstigs gebeurd.
Wat betreft een Fries paard, ik heb er een en die is niet kapot te krijgen blijft altijd lopen en is super heet. Zij zal echt niet stoppen na een uur intensief lessen, dus wat betreft longinhoud dat geldt niet voor die van mij.![]()
Ze is ook helemaal niet moeilijk uit te zitten, als ze lekker over de rug loopt zit ze als een huis en je voelt echt de kracht van achter komen. Piaffe en Passage is dus geen probleem voor haar.
Voor een PRE geldt ook je hebt brave en hete paarden zoals voor elk ras, en het ligt er ook aan hoe je zelf bent.
Veel succes met zoeken.
Ingrid.