Mijn vriendje...

Borderjay: ik ken heel die mensen niet, weet niet eens een naam. Dus nee, dat lijkt me zeer sterk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marialva schreef:zasread schreef:Mooie dame!! Ze loopt fijn.
Hoe hoog is ze?
Je bijrijder mag alleen haar beugels wel iets langer doen.
dank u ja ze loopt heel fijn de echte Veiga gangen ze is 160 cm hoog en drachtig van onze hengst Marialva (veulen is nog te koop)
_Saida_ schreef:Wanda -> Op zich kan Jorick erg goed liplezen, en met z'n implantaat kan hij heel goed horen.
Hij functioneert (zoals ze dat dan noemen) als een slechthorende, maar zijn basis is de gebarentaal.
Zonder gebarentaal kan hij lang zo goed niet de dingen leren die maar met taal te maken hebben. (praten, lezen, schrijven, enz.).
Helaas zijn er geen dovenscholen bij ons in de buurt, en al helemaal geen VO-scholen.
Maarja, het is nu eenmaal zo, en het went ook wel weer denk ik maar.....
De beperking van jullie zoontje is ook geen makkelijke.
Ik weet wat hypermobiliteit is, heb het zelf ook maar niet extreem, ik kan me er dus wel wat bij voorstellen.
Krijgen jullie hulp bij jullie zoontje?
Lijnzaad kan je zo geven, tot 75 gram per keer.
Lijnzaad opent bij 34 graden waarbij het zich vermengd met vocht en zo een slijmerige substantie vormt.
Je kan het ook van te voren koken, 1 kopje op 4 kopjes water, en dat door het eten mengen.
Rintske vindt het smerig, dus die geef ik zo af en toe een handje door de slobber.
Hmmz, zo te lezen heb ik een stukje gemist met iemand die zich nogal aangesproken voelde.
Maakt me nieuwsgierig naar de weggehaalde stukjes, hahaha!
heikedenise schreef:Cynthia – fijn dat je weer gereden hebt en veel plezier vrijdag op het strand.
Mooi beesje die van de foto hoor
En roep nou niet te hard dat we welkom zijn komen we dadelijk allemaal langs
Citaat:Kan me voorstellen dat het in Spanje misschien anders en moeilijker is om hulp voor hem te krijgen