[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:35

Fijn dat je zo heerlijk hebt gereden.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:43

Ja, ik heb het nu ook inmiddels gezien, Troy staat nu ook op bokt te koop.

Hopelijk komt hij zo aan een passende baas.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:47

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:05

Zooo wat gaan jullie snel,

Ga zo eens even helemaal goed bijlezen ! Ik zat net even foto's op me computer na te kijken. Want wist niet echt meer wat ik er allemaal op had staan. Weet niet of jullie deze foto wel eens gezien hebben?
Maar wou hem toch even delen. Dit was mijn paardtje.
Deze foto is al echt weer een tijdtje oud, van augustus 2006
Als ik al die foto's zo van dr zie, heb ik weer de tranen in me ogen staan.

Afbeelding
MY MISSING LOVE !

Zoo en nu ga ik eens bijlezen en reageren!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:11

Ilona ; Dus je heb nou een mooi aandenken aan Matz! Zo telezen dus weer een fijn weekendtje achter de rug. Wel raar om Troy nu zeker zo weer op internet te zien? Maar wees blij dat jij nu je eigen mooie leuke chicky heb :D

Benthe ; Het zit je ook niet echt mee met Matz! Maar komt allemaal weer goed, Hope dat die snel weer helemaal goed is! Vond trouwens wel onwijs gezellig op stal. Erg leuk wie ben ik haha :lollol:

Pff ga morgen verder lezen en reageren! heb echt het fut er niet meer voor. Helemaal naar de k.lote hihi!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:24

Melvinnek ook de naam marielle, wat grappig marielle 2 *D heb ff in je profiel gekeken maar staas niks van je in wij willen hier op bokt altijdt ff in je profiel kijken hoor := hoe je paardje er uit ziet en natuurlijk jij zelf := wat je doet enz enz *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:46

Hahaha ik ben net van een peerd gevallen :')

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:54

geen pijn dan

lisanneOnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:55

Ja jongens hij staat inderdaad op bokt.. :)
Jullie mogen er gerust met zn allen komen kijken;)
En nee ik ben niet die rare eigenaresse meer.. Chantal, die momenteel ook weer een lusitano te koop aan bied op MP. (Ik vind dat we er eigenlijk maar wat aan moeten doen)
Troy is echt een scheet maar gewoon niet geschikt voor een beginner wat chantal vertelde, we zijn meerdere malen gaan kijken 4 keer en hij is ook gekeurd..
Het is niet zo dat we troy zo maar weg doen, en hij gaat ook echt ALLEEN naar een goed huis met contract dat als het niet klikt hij gewoon weer bij ons terug komt..
Zo heb ik zelf in de hand dat hij de handel niet in gaat!!
Zo nou zijn jullie allemaal op de hoogte ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:59

tsjillert schreef:
geen pijn dan

Niet heel erg, maar zal morgen wel verschrikkelijk stijf zijn :=
Maar ik riep het vanmiddag al!
Gisteren was er iemand van Robijn gevallen, en daar was ik even op ziekenbezoek vandaag, en toen zei ik: geheid dat ik vanavond val!

En jawel hoor :')

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:04

Robijn komt blijkbaar lekker in dr vel te zitten :D
Maar deed ze erg gek dat je er afkukelde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:06

Ik ben van een ander paard afgevallen!

Was gisteren iemand om voor Renate te komen zorgen, en die ging Robijn even uitstappen! Dat ging toch mooi mis :oo

Werdt een retourtje ziekenhuis!
Oh men, wat voelde ik me rot!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:09

O jee! Was het zo ernstig?
Eigenlijk wel prettig(naar omstandigheden dan) dat het niet Robijn was waar je vanaf gestuiterd bent...heb je veel zeer gedaan? Anders even warm bad nemen,heb je morgen minder spierpijn :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:12

Ja, ze heeft een hersenschudding!

Morgen ga ik haar zelf weer eventjes rijden, maar dit paard was goed voor mij, omdat ik nu weet dat Robijn dat iig niet doet :+:
Dus zo erg kan het niet zijn :=

Nee helemaal niet, maar het grappige was dat ik het vanmiddag al zei tegen dat meisje van gisteren: 'zul je zien dat ik er vanavond naast lig'

En jawel hoor :')

Ik had ook meteen de slappe lach!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:29

Ook ik vind dat we wat ertegen moeten doen, om te voorkomen dat die rare vrouw doorgaat met paarden te verkopen en te drogeren.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 06:45

Hay!
Al een paar dagen niet geweest.
Even bijlezen!

....
...
Chickey; welkom! Mooi paard heb je! Heb ook de foto's in profiel bekeken.
Robijntah; moooie foto's. Die eerste draffoto is gaaf! En wat en leuke pony. Ik wist niet dat je ook nog een pony had :D
En sterkte met je val :P
Jolynn; leuk he, dat Emiel Voest. Ik heb een tijdje geleden ook een les met mijn pony gehad van mijn buurvrouw. Zij is ook een leerlinge van Emiel Voest.
Jus; wat een prachtige paarden. Heerlijk om te zien. Alle foto's die je hebt zijn welkom :D
Lijkt me geweldig om daar te wonen, in een land, tussen de Iberische paarden.
Die bosbrand is dan minder geweldig. Gelukkig is een groot deel gered.
Die laatste op de foto's, dat is een wildkleur( NL )/dun ( ENG ) /baio ( Portugees). De vader van mijn perlino is ook deze kleur. ( Mijn perlino heeft ook van die zebrastrepen en een aalstreep, maar dan heel licht aanwezig )
Picassox; sterkte met je neus
Just_kiki; wat een lieve cavia's. Wij hebben er lang geleden ook 4 gehad. Mijne was helemaal zwarte en heette Sneeuwwitje :))
Tsjillert, lieve foto met je neefje.
Fijn dat de DA zo'n positieve uitslag had!
xxxNaatjuhxx; oooeh ben benieuwd! Ga je met Betunero dekken?
zasread; mooi dat Vaidosa zo goed ging, uiteindelijk! Succes met je drukke bezigheden, tentamens enzo....
Veel plezier bij paard 2009!
Borderjay, wat goed dat het zo'n geslaagde dag was, inclusief trailerladen.
En fijn dat je lekker hebt gereden!
Madelief88, fijn dat je knappe Furia zo goed gaat. Succes met je werk.
Prinslover, dat is vervelend, kan me voorstellen dat je geschrokken bent, nadat er een paard tegen je auto komt. Vervelend van je auto, maar gelukkig mankeert het paard verder niets.
*edit* jee, toch niet goed met het paard? Ik duim voor jullie dat alles weer snel oke is.
Utixo, veel sterkte!
Zasread, wat was er ook al weer aan de hand met het paard uit de advertentie?
Michelle90, sterkte ermee.

Bedankt voor alle meningen met betrekking tot de keuze van zadelkleur!
Morgen ga ik naar Drunen, dus dan ga ik kiezen.

Ik wil even vertellen dat ik na lang denken, twijfelen, slecht slapen... toch heb besloten om Urbino te laten castreren.
Hij gaat over ongeveer een maand verhuizen. Hij zou eerst naar mij thuis gaan zoals ik vertelde.
Nu heb ik een aanbod gekregen om bij mijn buren op stal te komen werken. Dit ga doen zoals ik eerder vertelde.
Coco en Urbino komen nu daar ook te staan. Ze staan daar in de weides ( wel aparte overigens, maar goed ) tussen heel veel merries.
Ik heb er voor gekozen hem toch te laten castreren, puur voor de zekerheid. Ik kan namelijk niet 24/7 zelf bij Urbino aanwezig zijn, helaas. Ik moet zijn 'weidegang' dus 2 dagen per week aan iemand anders over laten. Ik wil niet dat er dingen gebeuren die ik eigenlijk niet had gewild.

Maar wat vind ik het verschríkkelijk moeilijk zeg..... We hebben gisteren gebeld naar de kliniek om een afspraak te maken. Ik was in staat om ze per direct weer af te bellen. Maar ik moet het gewoon vóór zijn verhuizing doen, áls ik het wil laten doen.
Zondag brengen we hem weg en dinsdag of woensdag mag hij weer naar huis. :\

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:16

Goh Sjaad,wat een moeilijk besluit!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:38

gab - fijn dat je zo lekker gereden hebt

jolijn - gelukkig heb je er zelf niks aan over gehouden hoe voel je je nu

sjaad - een lastige keuze idd maar je moet doen wat jij het beste vindt hij is tenslote van jou

michelle - leuke foto hoor leuk ding

gisteren even een beetje grondwerk met heike gedaan en geprobeerd om wat parelli oefeningen te doen maar wat is dat moeilijk zeg volgens mij zag het er ook heel lomp uit,

vandaag hoef ik niet naar me ventje toe dus kan ik lekker mijn huisje even schoonmaken want beneden zijn ze nou klaar alleen boven nog dus het gaat opschieten

lisanneOnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:40

@ Sjaad..

Troy is nu van ons er is niks met hem aan de hand hij is alleen niet geschikt voor beginners.

Vragen kunnen gewoon aan mij worden gesteld hoor vind het super vervelend dat hier iedereen gaat speculeren.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:55

Lobkeeeee!!! ik val als een blok voor Textura en Navarra!!!!

Het is echt geen geld! zeker niet met zulke stambomen.
Je zou ze eigenlijk met een groepje moeten kopen...en dan afspreken wie welke krijgt..

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:15

benthe: Mats maakt het je niet echt makkelijk! Hoe gaat het nu met hem?

sanne: De foto gister was niet aangekomen! Ben dus nog steeds benieuwd naar cas ohz!

michelle: kan me voorstellen dat het niet erg makkelijk is om naar de foto te kijken! Zie je dr nu nog wel is?

Nishada: Wel een slimme keuze, kunnen ze dan ook niet samen gaan staan? Had je nog de intensie om ooit te gaan dekken met hem?

Lisanne: Ik denk dat je er vrij weinig tegen kan doen, je kan op mp wel klagen over de advertentie, maar meer ook niet. Mensen die dit willen vinden toch altijd wel een manier.

Jeuh! onverwachts vrij! De treinen reden niet, en dan moest ik gaan omreizen via breda en kon ik 45 min college volgen....ga dus maar thuis huiswerk zitten maken, leek me een stuk nuttiger! *en nou kan ik vanmiddag nog even gaan rijden*

lisanneOnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:20

Dat denk ik ook, ik kan wel altijd nog een politieuniform van een vriendin lenen en even langs gaan voor een praatje ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:25

Ow Benthe hoe ish et met Matz? Ik ben nu pas beetje aan het bijlezen en schrik ervan!!

Cyrina ooooh ja Nicole…. Ooooh wat erg!! Wooops… ik weet het idd nu meteen… sorrie sorrie…
Leuk dat je me in de losrijbak hebt gezien en bedankt voor je complimentje! Ik ben ook echt zo trots dat ze zo boomproef was
en gewoon ons ding deed!! Jammer dat ik jou dan niet heb gezien.

Wat zielig van die Troy zeg… ongelooflijk…. hopelijk komt hij nu fijn terecht.

Robijntje, je weet toch dat je zulke dingen niet moet zeggen!! :+ Dan roep je ze over je af… oooooh :o

Sjaad lastige keuze…. Heeft ze voors en ze na’s he… sjee…

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:26

Mies, dat heb je mooi gezegd. De veearts wist het prima te omschrijven. "Ach knul, hoe krijgen we jou in vredesnaam door de klinische keuring heen als je zo door blijft gaan".

Sjaad: Je dekte toch niet met hem? Waarom vind je het dat zo zonde dan? Ik ben misschien flink nuchter, maar aan een hengst heb je enkel maar last als hij niet dekt. Qua karakter zal er echt niet veel veranderen. Hij zal misschien iets duffer worden, maar niet extreem. Wat geven die 2 extra ballen voor een extra swing aan je paard?
Nogmaals ik ben gewoon echt benieuwd, omdat ik al die meisjes die persee een hengst wilde nooit heb begrepen. Bij Utixo zijn zijn ballen eraf gegaan toen hij 3.5 was, mooie leeftijd.

Voor alle geinterreseerden, Matz ga ik zo een bezoekje brengen. Even een kop koffie drinken, rekeningen betalen (straks komt de veearts niet eens meer als ik hem nodig heb :+) aankleden. Makkie aan, ik ben vrij. Oja, en een zak diepvrieserwten halen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:30

mies - lekker dat je vrij bent veel plezier met rijden

lisanne - je kan het altijd proberen om een politie pakje aan te trekken misschien werkt het

benthe - veel succes bij matz hopelijk loopt die wat beter, jij zal nu idd wel flinke rekeningen hebben liggen jij steunt deze maand de dierenarts