Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En die laatste 2 die je geplaats hebt, geweldig 

Welkom!

Die beestjes knagen ook overal aan, maar ze zijn wel schattig.
Lisenka schreef:Cloris: Piropo weet gewoon wanneer er foto's gemaakt worden en dan laat je pas iets leuks zien
Mies_Apollo schreef:Machonito : ze zeggen wel is dat dieren op hun baasje gaan lijkengaan we ook nog leuke verhalen over jou horen

en op spookjes
en je blijft steeds lachen om ze vooral als ze eigelijk stout zijn

:
Zaterdag lekker proberen dus
En wat een leuke foto van je 2 kanjers, die mogen elkaar volgens mij wel 
Ik zal je anders van de week wel ff pben of bellen erover! Ik neem ook me camera mee, en maak een filmpje als je met Baron gaat "praten" haha. Dat wil iedereen hier wel mee maken hahahaha
En idd heb jij ook veel grappige dingen mee gemaakt en gaan idd de beestjes op hun baasje lijken HAHAHA! Ik weet zat dingen op te noemen

Dus heb ook heel lang niet meer gedaan dus moet weer even vertrouwen krijgen! Heb al besproken om misschien a.s. donderdag weer een sprongetje te gaan doen
Enne, succes met je vriend! Ik ken dat wel hoor.. soms is het niet even makkelijk.. 

Hoop echt dat er weer een lichtpuntje gaat komen!
Hier word je zo langzamerhand ook niet goed van natuurlijk! 
Ik had het daar echt ff niet meer.. Ben als de dood voor prikken namelijk..
Maar gelukkig viel alles mee de vorige keer.. En nu ook hoor. Alleen heb ik nu toch ietsje meer last dan vorige keer, maar alles valt mee gelukkig! Morgen Amanda weer doen, maar heb niet veel tijd dus word niet echt wat bijzonders helaas... Ik hoop donderdag weer een sprongetje te kunnen maken
Lisenka schreef:Cloris: Piropo weet gewoon wanneer er foto's gemaakt worden en dan laat je pas iets leuks zien
cloris schreef:Ahaaa zou dat het zijn

missmuts schreef:Ik hoop op een mooie foto van de uitgestrekte draf. Zoiets wil ik al heel lang boven mijn bed hangen.
Jammer dat ik zelf weer zo vreselijk zit te kijken
Dank je wel!

Enamorado schreef:cloris: wat ik zo gaaf vind aan jullie foto is dat jullie echt met elkaar bezig zijn! Piropo zie je echt denken van: wat vraagt ze van mij, en jou zie je kijken van: we gaan nu dat doen hihi
maar de fotos zijn idd heel gaaf