Getty_Maan schreef:Spannend wanneer het veulen geboren wordt, blijft gek dat een Fries veulen uit een kwpner.
Ik heb dat ook hoor!
Getty_Maan schreef:Benieuwd hoe Pit er nu uit ziet, wat zijn jullie plannen straks met haar?
Over pit heb ik altijd gedacht; met dit paard wil ik alles beleven. Buitenritten, dressuur ambities, aangespannen werk, wedstrijden, keuringen etc. E.e.a. wel genuanceerd door dat pit het tempo bepaald.
Getty_Maan schreef:Vriendin haar merrie is goed hersteld, het is nu uitkijken naar een gezond veulentje.
Afgelopen week een filmpje van de 3-jarige onder het zadel ontvangen. Ze doet het braaf. Mooie draf heeft ze, kan niet wachten om zelf met haar bezig te gaan.
Wat fijn dat de merrie goed hersteld is. En met het interessante vooruitzicht van de 3-jarige heb jij zo te zien ook weer genoeg om naar uit te kijken.
Ik herken het euvel van de prijzen van goede instructie… mijn instructeur rekent €70 voor les op locatie, inclusief reiskosten. Maar net als jij ben ik niet zo genegen om over te stappen. Bovendien, om het voorbeeld van de vereniging aan te halen die tegenover onze stal is gevestigd; daar betaal ik weliswaar €35 per les en kan ik iedere week terecht, maar ik leer daar niet half zoveel als van mijn instructeur. Ik les al jaren bij deze mensen en nog iedere keer heb ik zoveel huiswerk dat ik gerust weer 2-3 weken vooruit kan. Dus ik denk dat ik tegelijkertijd niet ècht kan stellen dat ik duurder uit ben.
@Laura: het spits is er in ieder geval vanaf! Ik vind het interessant om te lezen dat jullie wat last van spanning kunnen hebben. Terwijl jullie toch al zo ervaren zijn en ver zijn gekomen. Waar komt dat vandaan denk je?
@Sunny: klinkt evengoed als een heerlijk ritje!
Wij zijn gisteren naar het Kootwijkerzand geweest. Was voor Jels best wel een inspannende middag, want die was duidelijk munt na zo’n tripje/middag. Maar goed, ik presenteer u: onze 22-jarige 

En dan Thijs, die blijft beweren niets met paarden te hebben: