Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed. Het is een braaf beest dus in een bepaald opzicht is het ons idd de moeite wel waard. De economische kant moesten we maar weer gauw vergeten...
Met een beetje mazzel is dit voor ons namelijk "slechts" een tijdelijke situatie. Neemt niet weg dat ik het wel bewonderenswaardig vind hoe jij met Syb om gaat en wat jullie samen hebben - mag wat mij betreft wel als voorbeeld mogen gelden.
fijn dat het goed ging.
maar wil ook niet switchen naar een andere instructrice.

Getty_Maan schreef:Spannend wanneer het veulen geboren wordt, blijft gek dat een Fries veulen uit een kwpner.
Getty_Maan schreef:Benieuwd hoe Pit er nu uit ziet, wat zijn jullie plannen straks met haar?
Getty_Maan schreef:Vriendin haar merrie is goed hersteld, het is nu uitkijken naar een gezond veulentje.
Afgelopen week een filmpje van de 3-jarige onder het zadel ontvangen. Ze doet het braaf. Mooie draf heeft ze, kan niet wachten om zelf met haar bezig te gaan.

En interessant ook. Ik ben wel eens benieuwd hoe Pit (immers ook een Elias) dat straks gaat doen.

Meya_ schreef:Haha Sanet, 5 paarden 4 stallen, hoe doe je dat?
- hebben haar “Frouwke J.” genoemd.
Ik geloof dat het je best gaat lukken om weer wat bespiering terug te trainen bij jouw Syb.

Laura1982 schreef:Lys ik zag kale kleintjes bij jou op insta heerlijk iedereen klaar voor de lente.
Picasso heeft zo'n heerlijk velletje, die hoef ik niet eens te scheren