Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janneke584 schreef:Anke was met losrijden erg fijn. Helaas wel een wolkbreuk tijdens de proeven/losrijden, dus helemaal doorweekt. Toen ik de ring inging werd Anke in 1x helemaal traag (heb ik nog nooit gehad). Daardoor een hele saaie trage proef met een 8 voor het halthouden en een 7 voor het achterwaarts, maar zoals van te voren te verwachten was, dikke onvoldoendes voor de contra galop. 172 en 173,5 punt wat zeer terecht was jammer genoeg. We gaan ons nu maar weer richten op het NK dressuur/vaardigheid in de Z
Laura1982 schreef:Succes janneke!
Babette geniet van je vakantie!
Hannelover veel plezier bij WK.
Maandag start onze bootcamp week dan gaan we veel lessen ter voorbereiding op het M1. Thuis al keer proefjes geoefend en er zit nog zeker werk genoeg aan.
Nicoletto schreef:Leuk Laura 1982.
Waar heb je bootcamp, bij t Swarte Paert van Jenny?
Wij zijn vandaag weer 2 winstpunten rijker.
Ik had gisteren wat lang gereden en veel van Nicoletto gevraagd.
Daarom was hij aan het einde van de tweede proef een beetje leeg.
Gelukkig vielen de scores dan nog mee
janneke584 schreef:Anke was met losrijden erg fijn. Helaas wel een wolkbreuk tijdens de proeven/losrijden, dus helemaal doorweekt. Toen ik de ring inging werd Anke in 1x helemaal traag (heb ik nog nooit gehad). Daardoor een hele saaie trage proef met een 8 voor het halthouden en een 7 voor het achterwaarts, maar zoals van te voren te verwachten was, dikke onvoldoendes voor de contra galop. 172 en 173,5 punt wat zeer terecht was jammer genoeg. We gaan ons nu maar weer richten op het NK dressuur/vaardigheid in de Z
Laura1982 schreef:Ik heb les van myrna van wijk uit vuren. Zij heeft dezelfde beperking en weet daardoor mij erg goed te helpen. Ze is streng maar zeker rechtvaardig.
Babette schreef:Gefeliciteerd Nicoletto! Wanneer ga je over naar de volgende klasse?
Jammer Janneke, veel succes met het NK dressuur/vaardigheid!
Hier gisteren laatste bosritje gemaakt, vandaag de smid en dan morgen gaat ze 4 weken naar brabant
met de eigenaresse voor een lekkere vakantie.
geertje3 schreef:iedereen gaat goed zo te lezen. Ik heb mn eerste maand stappen er op zitten, nu nog 3 mnd en dan kijken we weer hoe de pees er uit ziet. ik hoop volgend jaar weer op concours te kunnen
Lauke schreef:Wij zijn ook eindelijk weer op wedstrijd geweest![]()
In december voor het laatst gestart en nu afgelopen zondag weer. Toppertje is het!
Helaas liep het erg uit en heb ik veel te lang moeten inrijden. (En ze is nog niet helemaal in goede conditie) dus dat was balen. Maar al met al kwamen we de eerste proef goed door. Daarna waren we beide moede tweede ging dan ook een stuk minder.
Beide proeven 173 gekregen. Eerste had van mij best een puntje mogen zijn, maar goed, ik ging toch niet voor de punten!
Al met al super tevreden! Nu weer een beetje ritme opbouwen
[ [url=m/FQFXLs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/McWmPD.jpg]Afbeelding[/url] ]