Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En hij heeft inderdaad een heerlijk koppie!
lees alles wel maar werk nu in Groningen en zit dan al van maandag tot donderdag op kamers bij m'n vriendin, maar de wifi daar doet het niet dus ben nu na 10 dagen al op de 800 van de 1000 mb, oeps
Verder heb ik de andere dagen autorijles, doe ik gehoorzaamheidscursus met m'n hondje, zijn m'n ex en ik toch weer opnieuw begonnen met daten en probeer ik ook nog tijd te maken om te stappen en leuke dingen te doen met m'n vrienden
Dus bokt valt een beetje weg soms 
dus ik ben erg blij!
Gaat het echt zo oliebol? 
). Heb het wel druk gehad, sinds kort ook weer een vriend, gaat toch ook altijd weer tijd in zitten, werk best veel en aan het afstuderen geweest.
Het dekje is ook leuk, en wat tof dat je vriend er zo goed mee omgaat. Die van mij kan paardrijden, maar Sterre moet ik het niet aandoen om daar zomaar half-vreemden op te zetten haha, die vindt dat veel te eng.
Slapeloze nachten! Ojee, daten met je ex... Geen goede ervaringen mee hahaha! Hoop dat het voor jou beter uitpakt
als het goed is zou hij er morgenochtend al moeten zijn, maar ik heb van meerdere mensen gehoord dat het vaak langer dan verwacht duurt, maar hoop toch dat ik niet morgen ook nog tot s'avonds moet gaan wachten
En heb er inderdaad veel slechte verhalen over gehoord, maar we waren toch al 2,5 jaar samen en ik vind dat ook zo zonde om helemaal weg te gooien, hij doet z'n best op dit moment heel erg voor me en is zelfs twee keer mee geweest op buitenrit terwijl ik daarvoor 2,5 jaar heb gezeurd om hem erop te krijgen, dus er zit wel verbetering in
. Ik ben geen onzekere ruiter en consequent ben ik ook wel. Maar ik ben gewoon een ruiter die het liefst lekker rustig door de bossen stapt en wat les neemt in de bak gewoon voor verbetering van houding en zit (en niet om wedstrijden te rijden).
Duijfje schreef:Klopt, er zijn helaas ook genoeg Friese die niet oke zijn.... Altijd keuren !!
keona schreef:Duijfje schreef:Klopt, er zijn helaas ook genoeg Friese die niet oke zijn.... Altijd keuren !!
Ik heb het dan vooral over een wokkel in het hoofd of niet betrouwbaar.en een fries ik zelf zou het inderdaad nooit kopen kijk goed naar de rug want deze is vaak slecht en de benen zijn meestal ook niet zo goed.ben wel erg benieuwd wat voor paard je koopt
Heb zelf een friese dame gehad en daar genoeg ellende mee meegemaakt.