Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_tje schreef:Angie_ke schreef:Wat een verschil! Ik vind dat ze nu sneller en duidelijker opknapt dan voor de geboorte, vind je ook nie?
Hehe wel grappig die oortjes, staat ze dan te luisteren naar iets of betrouwt ze het allemaal nie?
Ze is sinds het nieuwe gras der is, heel goed opgeknapt. Ook krijgt ze lekker eten, éEn slobbers, is ze helemaal gek van. Dan hangt haar hele hoofd vol me slobber,
geerke schreef:ze ziet er mooi uit!
heb je er al opgezeten?
geerke schreef:hier even een voorbeeldje van een uitgemergeld paard wat er naar mijn mening ernstiger aan toe was dan ceara
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PS438SMK.jpg
hetzelfde paard 7 maanden later
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ML8RUOTX.jpg
Dit even voor degene die zeggen dat het onmogelijk is om een paard binnen een jaar weer op gewicht te krijgen.....
Binckydenice schreef:Mmhh ik twijfel of het tweede plaatje wel zo gezond is, het dier is veel te dik en heeft niet veel bespiering...
Op het land gooien kan iedereen....
detour schreef:Ieder zijn mening. dit paard ziet er echter niet ontspannen uit, oogt alsof het niet goed in zijn liijf zit, maakt (te) weinig spierweesfel aan, ik vind het gewoon een beetje sneu, al vind ik het super TS, dat je haar destijds redde hoor!
Yrrah schreef:detour schreef:Ieder zijn mening. dit paard ziet er echter niet ontspannen uit, oogt alsof het niet goed in zijn liijf zit, maakt (te) weinig spierweesfel aan, ik vind het gewoon een beetje sneu, al vind ik het super TS, dat je haar destijds redde hoor!
Waar denk jij dan dat dat aan zou kunnen liggen? Als je iets concreets ziet kun je dat ook zeggen en kan ts er wellicht nog haar voordeel mee doen. Vage opmerkingen als 'het lijkt of het paard niet goed in z'n vel zit' en 'zij maakt (te) weinig spierweefsel aan' blijven alleen maar hangen en daar kun je verder niets mee.
Angie_ke schreef:Veel te dik? Hij heeft mssn een gras/hooibuikje maar ik vind dit paard gezond ogen, ik zie trouwens liever een paar kilo'tjes extra dan een te mager paard.
Tegenwoordig lijken die dieren wel topmodellen te moeten zijn, strak, gespierd en zo weinig mogelijk vet...
Angie_ke schreef:Binckydenice schreef:Mmhh ik twijfel of het tweede plaatje wel zo gezond is, het dier is veel te dik en heeft niet veel bespiering...
Op het land gooien kan iedereen....
Veel te dik? Hij heeft mssn een gras/hooibuikje maar ik vind dit paard gezond ogen, ik zie trouwens liever een paar kilo'tjes extra dan een te mager paard.
Tegenwoordig lijken die dieren wel topmodellen te moeten zijn, strak, gespierd en zo weinig mogelijk vet...
Dowski schreef:Angie_ke schreef:Veel te dik? Hij heeft mssn een gras/hooibuikje maar ik vind dit paard gezond ogen, ik zie trouwens liever een paar kilo'tjes extra dan een te mager paard.
dat is dus juist niet zo, een paard met overgewicht krijgt veel mee problemen dan dat hij te mager is.