Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
) 
.
Hij was een jaar jonger als mijn Grainey... Het lijkt zo stom dat het me zoveel doet, want vaak heb ik hem niet gezien, maar misschien komt het ook omdat mijn Lilya een kopie is van haar vader. Nou ben ik me er in ieder geval even weer heel bewust van hoe gezegend ik ben met mijn Grainey van 15 jaar en Lilya van 8 jaar, allebei in uitstekende gezondheid 
, maar op de facebookpagina van Silas zelf staat inderdaad dat ze nog een paar dagen afscheid wil nemen... Neemt niet weg dat ik het heel erg voor haar vindt, het afgelopen jaar was al niet goed met Silas begreep ik, maar ik dacht toch dat het wel weer goed zou komen.... En dan ook nog de beslissing nemen om je paard ter beschikking te stellen voor onderzoek naar cpl. Sterk hoor, petje af
Jaan81 schreef:Wat zonde van Silas.
Als de maten op de NL site waar ze de leg guards verkopen klopt, gaat ie ze om z'n voorbenen passen, niet om z'n achterbenen. Volgende week komen ze weer binnen dus ze gaat ze nameten voor me.
Maar ga ze dan sowieso bestellen voor z'n voorpootjes.