Eerst even spammen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
chriske schreef:Awh leuk zo beide in het roze!
Ik vind het vreselijk, ben blij dat mijn gevoel toen heb gevolgt. Vond toen het zadel al niet fijn maar de eigenaresse legt het er toch steeds weer op, gelukkigaar 1x in het half jaar maar toch het is wel die 1x teveel.. doe er niks aan ze is niet van mij en probeer der ernaast zoveel mogelijk te helpen
LadyKim schreef:Nog steeds geen tijd gehad om te reageren ...![]()
Maar wilde deze wel met jullie delen !
[ [url=m/IEc4lf.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:mijn nieuwe hoofdstel is gister binnengekomen moest hem natuurlijk gelijk even passen[ [url=m/xAuDGH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AxFarR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9jQxHS.jpg]Afbeelding[/url] ]
fabske schreef:[ [url=m/r2J8DC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y4XIaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mJZNGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KyDBkP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zsO3oM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rRBE7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotospam van star
Nieuw borsttuig even showen.
Het zit nog niet goed dat weet ik.
Maar ik ben er blij mee.
Binnenkort komen de nieuwe conchos voor mijn zadel binnen wil er nog meer bestellen voor op het borsttuig en op mijn hoofdstel
Captain schreef:![]()
![]()
![]()
[ [url=m/2y3ahX.jpg]Afbeelding[/url] ]
gett schreef:Ik lees zo even bij en reageer
Eerst even spammen
[ [url=m/C4GEz2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M6ivyk.jpg]Afbeelding[/url] ]
kusvoorjou schreef:Wat was het vandaag lekker weer he? Wij werden vanmiddag opgehaald met de 2 paards trailer om een lekkere buitenrit te maken, in een paar dorpen verder. Ongeveer kwartier met de auto. Lekker in het bos gereden.. Wat was het fijn zeg! Echt heerlijk gereden. Nog een paar keer afgestapt en opgestapt vanwege een hek open en dicht doen naast het wild rooster. Mieke bleef hier bij super braaf.. we hebben vandaag samen gereden met Jack, de tinker van inmiddels 4 jaar. En mieke is ook bijna 4.. 2 guppies bij elkaar die elkaar prachtig aanvullen. Echt een heerlijk stel om mee buiten te rijden. Als de een niet durft dan durft de ander wel, andersom idemdito. Hier wat foto's.
But First, Let me take a selfie. Mieke natuurlijk flemen haha [ [url=m/revxLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Opzadelen, buikje groeit goed nu, 6 maand drachtig.[ [url=m/0y2vBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jack, de tinker
[ [url=m/enTpKH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk zonnetje
[ [url=m/tKc68V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even stil staan voor een foto bij een grote plas!mieke heeft ook grote lol, smile!
[ [url=m/9iPdPU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog 1 waar ze wel normaal op staat
[ [url=m/pnmglE.jpg]Afbeelding[/url] ]