Het verschil was bij 2 pony's zo duidelijk dat ik de normale hoofdstellen niet meer gebruik. Mooi zadel
Moderators: Firelight, balance, Dyonne, Sica, NadjaNadja, Neonlight, C_arola, Essie73, Coby
Ik ben trots.
mivanjine schreef:[ [url=m/k2d4kn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qi68ue.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo mijn gaston mercier, ik heb er nog niet veel gebruik van gemaakt want ik lag een maand geleden naast Joliefleur en achteraf bleek het nog al een blessure te zijn . Er staat echt wel een koppie op......we zijn het niet altijd met elkaar eens

Veulens voor de wagen op Marché Concours?! Doen ze dat echt?! Dacht altijd dat Zwitsers vrij fatsoenlijke mensen waren... maar dit durven ze in het openbaar te laten zien?
Niks mis mee maar gewoon leuk om te zien dat er niet veel poespas van gemaakt wordt.
Vandaag krijgt hij een graasmasker om en gaan we dagelijks flink aan het werk. Ik ben me rot geschrokken! Vorige jaar heeft hij drie weken echt vrij gehad maar toen was hij aanzienlijk minder dik daarna...
De ruiters dan he. :-P 
Hoe het van de winter gaat weet ik nog niet. Misschien dat ik dan twee keer per week naar een binnenbak ga om te rijden en verder gewoon in het bos ofzo. Of misschien een winterstopje. We zien wel.