Bedankt ben ook erg blij met deze foto! Ik vond Neron zo'n leuke woeste blik hebben haha!
@Zitouna: Wat heerlijk zeg zwemmen met de paarden!
Drunksheep
Geplaatst: 21-08-13 21:52
Wat een beauty Nombrado
En jeetje Zitouna, wat heerlijk zo met de paarden! Ben jaloers!
Hierbij Lakaj aan het oefenen met springen;
BabFer
Geplaatst: 22-08-13 09:08
Wat een leuke foto's toch allemaal. @Cath: Wauw die foto van Neron, hij lijkt echt nog hengst. Smelt smelt smelt.
@2005: Leuke foto's, ik ben gek op schimmels en witte paarden.
@Nombrado: wat heb je prachtige paarden, ik ben ook eens in je profiel gaan zien. Super!
@Zituouna: ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je leuke foto's. Lijkt me zaaaaaalig!
@Drunksheep: wat een leuk hoofd heeft Lakaj!
liesd
Geplaatst: 22-08-13 09:23
Oef, ik moest hier even wat bijlezen
Sanne, Beli ziet er goed uit! Hoe gaat het nu met haar? Oef, Goloso, beetje overenthousiast! En Nombrado ziet eruit alsof hij van parelmoer is Knappe Mo! Rebecca, Babieca heeft zo'n zachte blik in zijn ogen! Madelief, had in je topic gereageerd: Furia ziet er goed uit! Marleen, proficiat! Amable, jouw mannen zijn geweldig! En die woeste blik van Jauke Kazan, wat een prethoofd! 2005: mooi! Cath, ik ben zooooo jaloers Zitouna, dat is fantastisch... Blauw water, en dan die stoere paarden van je... Haha, Lakaj houdt wel van springen?
Hier alles rustig. Gisteren wat 'schriktraining' gedaan: zonder veel boe of ba een stuk plastic over Figo heen getrokken. Hij vond het allemaal best
madelief88
Geplaatst: 22-08-13 11:36
Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik zag in het voorbijscrollen op mijn telefoon opeens een stukje wel heel blauwe zee voorbijkomen. Dacht meteen, aah, Tunesie Weer prachtige plaatjes! Mabrouk lijkt daar echt van goud!
RebeccaC, wat een leuke plaatjes! Vind hem echt heel aansprekend, echt mijn smaak Danielle, jouw paarden blijven ook erg knap, vind valk heel leuk altijd! Haha, grappige foto van Kazan. 2005, geniale foto's hahaha, gelukkig wilde ie ook nog mooi kijken! Cath, woehoe, woeste, wilde Neron, knappe vent! Lakaj is echt ZO ontzettend stoer!! Gave foto! Stoere Figo!! Doet me herinneren dat ik volgens mij filmpje van schriktraining laatst hier niet heb geplaatst, nu nog maar even doen dan:
Vooral het laatste stukje is erg stoer
Vandaag filmpjes dag, wil ook graag filmpje delen van een les die ik maandag had van iemand van wie ik al heel lang les wilde, erg leuk dus:
PrizTwir
Geplaatst: 22-08-13 16:45
Zo zie je maar weer hoe stoer andalusiers zijn! Echt gaaf
met decorosa post wegbrengen ze kon niet wachten om te vertrekken in ieder geval
Babsding
Geplaatst: 25-08-13 22:18
Zo.. Alles beantwoorden gaat ff duren, zie ik al.
Wat gaaf, dat zwemmen met de paarden! Echt heerlijk om te doen lijkt me dat. Wat zien ze er prachtig uit! Knappe Figo, zeg met dat zeil. Mag je Ozal ook wel voor lenen, die vind het maar niks. Net als paraplu's, hoe vaak ik er ook mee aan kom zetten En Utopia, hoe vet is die foto! Hoewel het er doodeng uitziet met Tamme zijn woeste blik, de kleuren, en jij helemaal knap, vind ik het wel heel erg stoer! De filmpjes van Furia ook helemaal leuk. De post per Decorosa... Mmm.. Parkeren kan in de achtertuin Lakaj kan leuk springen! Nombrado, echt een heerlijk shot, samen lief te zijn Neron, knapperd! Zal ook al een foto van Nyckle op FB verschijnen *prachtig*!
Wij hadden een rustig weekend... De foute Andrelonreclame uithangen... Bitloze bosritjes... En ik heb mijn lang beloofde kadotje ontvangen. Een tekening van een foto van mn bijrijdpaard Sjapaz..
liesd
Geplaatst: 26-08-13 08:54
Supermooie tekening, Babsding! En je mag Ozal wel eens komen brengen daarvoor, ik weet alleen niet of ik hem dan ook teruggeef Decorosa bezorgt de post zeker sneller dan de Nederlandse Post? Stoere foto, Natasja!
Figo gaat beter en beter Hij staat sinds dit weekend weer bij zijn vriendjes, en is daar zeer gelukkig mee! Had vrijdag nog eens de camera mee, dus hier een beetje Figo-spam!
madelief88
Geplaatst: 26-08-13 09:38
Furia en ik hebben gisteren onze laatste twee puntjes in de B gereden en hadden een tweede en derde prijs te pakken Tevreden dus weer! Vooral met onze 8 voor halsstrekken (en een 9 voor verzorging in 1 proef )
Het halsstrekken:
Galopje tijdens proef:
Stappen tijdens het inrijden:
En halthouden en groeten na de eerste proef:
Danielle, ja schriktraining inderdaad van John xXutopiaXx, woow, vind het echt een gave foto en gaaf thema!! Stoer om te doen Wat leuk, Decorosa als postpaardje? Haha, grappig!! Babsding, het blijft een prachtig paard en heerlijke bosritjes zo te lezen Aaah, Figo heeft zo'n lief koppie!!
BabFer
Geplaatst: 26-08-13 11:08
@LiesbethDW: wat is Figo een knappe kerel zeg, super mooi kleur ook! @Madelief: Proficiat met je winstpunten en je 9 voor verzorging. Furia is echt een prachtkerel. Mooi gespierd ook. @xXutopiaXx: Super foto! @Lisaaahtjuuh: leuke foto, mooi paard. Zalig dat je er zo mee kunt de post wegbrengen. @Babsding: heerlijke palomino. Leuk dat jullie bitloos rijden. Daar wil ik ook naartoe evolueren.
Vrijdag is Babieca op de foto gezet, ik heb al enkele foto's ontvangen en ben best wel fier op het resultaat.
Hij had eigenlijk niet veel zin in een jambette die dag.
Knappe Furia, een 9 voor verzorging, dat is pas scoren! Zeker biotex gebruikt? En Babieca, echt een prachtpaard zeg! En Liesbeth, we kunnen wel een paardenruil doen hoor Een dag zonder paard is toch wel heel zwaar
Ik vond een fototje weer toen ik Ozal voor het eerst liet vrijspringen..
En ter vergelijking met de tekening.. het orgineel
furioso
Geplaatst: 26-08-13 13:34
Wauw weer veel te knappe paarden !
Leuke outfit voor Decorosa Mooooie tekening babsding Furia, 9 voor verzorging ! de Tunesiërs en dan zo in het water Oooh en knappe Figo weer ziet er goed uit Babieca heeft een mooie shoot achter de rug seg ^^
Ik had gisteren wedstrijd met Fur en er was heel wat gebeurt..
Wat een prachtige foto's weer! Vooral Neron en Nombrado echt prachtige plaatjes, en die paarden in de zee.... blijft een droom om dat een keer te doen! Furia netjes tijdens de proef en Babieca mag er ook wezen!
Candor is weer mee op meeting geweest! Hier een voorproefje: I love my horse!
En daarin ben ik niet alleen
Joslinn
Geplaatst: 26-08-13 15:52
Hallo, mag ik me hierbij ook melden? Ik rij nu al een enige tijd een analusier ruin van 8jr oud. Hij komt oorspronkelijk uit spanje. Afstammeling is onbekend. Ik rij er nu L1 dressuur mee maar hebben bijna de punten binnen voor het L2. Ik moest in het begin erg wennen aan zijn gedrag en gangen. Hij heeft erg veel temperament wat in het begin met name voor wat miscommunicaties zorgde. Nu ben ik gewent aan zijn streken en leer ik hem kennen als een paard dat voor je door het vuur gaat. Hij zal nooit opgeven en laat keer op keer het maximale zien. ik zal hier wat foto's plaatsen die vorige week gemaakt zijn tijdens een wedstrijd. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.